Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee, vind dat de plaat sowieso de naam remix niet waardig is.

(Kasparov speelt met de BPM's edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeezus wet een vreselijke remix, inderdaad precies gwn een bpm edit en het klinkt nog niet ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 09:26 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Jeezus wet een vreselijke remix, inderdaad precies gwn een bpm edit en het klinkt nog niet ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
is dit wel de echte remix dan?

D-Nemacyst schreef:

Bas heeft t al getwitterd.


tis idd vrij bagger haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit dus gewoon een donders lekkere track!
maakt mij echt niet of het nou lijkt op de hardstyle anthem of niet, hardstyle luister ik toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Jeezus wet een vreselijke remix, inderdaad precies gwn een bpm edit en het klinkt nog niet ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bijna happy hardcore xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niks waard, pitch black was veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

even serieus, is dit een grap ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:31 
 
Hardtraxxer

nu luister ik net eerst de Summer in the City remix, dat was werkelijk waar bagger!
Zie ik hier Defqon 1 Anthem staan, int hardcore forum met Kasparov erachter.
ik hield mn hart vast, maar jeetje....
de melodie versnellen en n hardcore kick eronder en je bent weer 5000 fans rijker omdat je de anthem hebt gemaakt..... :thumbdown:

mensen, bedenk even een leuke naam voor me, volgend jaar maak ik de anthem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:04 
 

hanzOr schreef:
nu luister ik net eerst de Summer in the City remix, dat was werkelijk waar bagger!
Zie ik hier Defqon 1 Anthem staan, int hardcore forum met Kasparov erachter.
ik hield mn hart vast, maar jeetje....
de melodie versnellen en n hardcore kick eronder en je bent weer 5000 fans rijker omdat je de anthem hebt gemaakt..... :thumbdown:

mensen, bedenk even een leuke naam voor me, volgend jaar maak ik de anthem :/

haha.. mocht je willen dat je het Anthem mocht maken,, ik zie liever een wat onbekendere artiest dan al die commerciele of hoe dat ook noemt een Anthem maken.. dit is echt geen Anthem waardig.. orgineel trouwens ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dit is dus NIET de officiele anthem remix. Die mag Tha Playah namelijk doen. Toch nog een opluchting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ah, dit is dus NIET de officiele anthem remix. Die mag Tha Playah namelijk doen. Toch nog een opluchting.

Idd erg benieuwd wat hij ervan gebakt heeft, moet wel goed komen denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:54 
 

beter beter dat dit niet de echte remix is :thumbsup: nu nog afwachten op Tha Playah remix moet wel een :bomb: remix worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha playah jaa?
Ik ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las het op zijn Twitter, dus ja, inderdaad beter. Binnenkort een preview.

Quote:
"@thaplayah any chance on a preview of your #DQ11 anthem remix? Ben erg benieuwd!” real soon dude!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ooh, dat word dus even tha playah opzoeken in de black.

danku, nog wel hoop op een lekkere remix sinds tha playah kwailiteitspul kan neerzetten vooral met anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel anthems heeft Tha Playah nog niet gemaakt toch? Herinner me alleen Nightmare in Rotterdam 2006 (Enter the Time Machine, featuring Mad Dog) Project Hardcore 2008 (The Ultimate Project, featuring Neophyte) en Nightmare Outdoor 2009 (I'm in a Nightmare, featuring Neophyte). Of mis ik er wat? Allen lekkere nummers though, moet ik toegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zoveel anthems heeft Tha Playah nog niet gemaakt toch? Herinner me alleen Nightmare in Rotterdam 2006 (Enter the Time Machine, featuring Mad Dog) Project Hardcore 2008 (The Ultimate Project, featuring Neophyte) en Nightmare Outdoor 2009 (I'm in a Nightmare, featuring Neophyte). Of mis ik er wat? Allen lekkere nummers though, moet ik toegeven.


Ik was i'm in a nightmare alleen vergeten, die vond ik eerlijk gezegd 10x niks omdat de vocals uit de break letterlijk uit een ander rock nummer zijn gerippt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
Zoveel anthems heeft Tha Playah nog niet gemaakt toch? Herinner me alleen Nightmare in Rotterdam 2006 (Enter the Time Machine, featuring Mad Dog) Project Hardcore 2008 (The Ultimate Project, featuring Neophyte) en Nightmare Outdoor 2009 (I'm in a Nightmare, featuring Neophyte). Of mis ik er wat? Allen lekkere nummers though, moet ik toegeven.


Ik was i'm in a nightmare alleen vergeten, die vond ik eerlijk gezegd 10x niks omdat de vocals uit de break letterlijk uit een ander rock nummer zijn gerippt.

Tja, ik ben niet zo heel erg into de Rock, dus ik kende hem niet. Maar hij klonk er wel lekker in, in min herinneringen tenminste. Even weer opzeten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze is dik :drool:
Hij is dus van Tha Playah ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
hanzOr schreef:
nu luister ik net eerst de Summer in the City remix, dat was werkelijk waar bagger!
Zie ik hier Defqon 1 Anthem staan, int hardcore forum met Kasparov erachter.
ik hield mn hart vast, maar jeetje....
de melodie versnellen en n hardcore kick eronder en je bent weer 5000 fans rijker omdat je de anthem hebt gemaakt..... :thumbdown:

mensen, bedenk even een leuke naam voor me, volgend jaar maak ik de anthem :/

haha.. mocht je willen dat je het Anthem mocht maken,, ik zie liever een wat onbekendere artiest dan al die commerciele of hoe dat ook noemt een Anthem maken.. dit is echt geen Anthem waardig.. orgineel trouwens ook niet ;)


hap hap
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks