Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Noize Suppressor

Track(s): Second Raid

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een verschrikkelijke kick >.< echt niks aan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wat een verschrikkelijke kick >.< echt niks aan dit


Heb jij je Boxen wel aan? :thumbup: Daarbij is het you-tube , ff wachten op de 320 versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 21:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, het is Noize Suppressor, die kan echt wel kicks maken en deze klinkt ook lekker, melodie is ook goed. Vind het geheel alleen soms wat simpel klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wou zeggen, het is Noize Suppressor, die kan echt wel kicks maken en deze klinkt ook lekker, melodie is ook goed. Vind het geheel alleen soms wat simpel klinken.


Simpel kan zooo goed wezen...Denk maar aan I'm Running Shit. een simpele melodie die er lekker inhakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Broken Balance schreef:
Wou zeggen, het is Noize Suppressor, die kan echt wel kicks maken en deze klinkt ook lekker, melodie is ook goed. Vind het geheel alleen soms wat simpel klinken.


Simpel kan zooo goed wezen...Denk maar aan I'm Running Shit. een simpele melodie die er lekker inhakt


Klopt, ik bedoel eigenlijk meer simpel als ik mis her en der gewoon wat opvulling en aansluiting tussen stukken in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de kick ook niet mooi, voor de rest best een leuk mainstream-anthem :) Simpele maar fijne melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk altijd wel te spreken over producties van Noize Suppressor en was ook meteen enthousiast toen ik na lange tijd weer Noize Suppressor zag staan bij een anthem.
Helaas pakt deze me totaal niet. Op de een of andere manier klinkt het geheel voor geen meter voor mij. Komt naar mijn mening ook bij lange na niet in de buurt van de laatste producties van NS in elk geval.
Ook wéér die Dominator/Art of Dance stem, die tegenwoordig in elk anthem van een AOD feest zit. Nu krijg je weer zo'n quasi-epische break waar die AOD stem wat random dingen doorheen loopt te roepen, nee dat ken ik inmiddels wel. Leuk voor een paar keer maar het 'speciale' is er een beetje vanaf.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks