Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:42 
 
Hardtraxx Crew

Track(s): Da Tweekaz - Moana (How Far I'll Go)

Download: http://dirtyworkz.lnk.to/Moana
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is nu alweer de zoveelste remix/bootleg van Da Tweekaz. Hoewel ze dit uitstekend beheersen, krijg ik het idee dat ze het de laatste tijd wel erg makkelijk scoren vinden. Ik mis toch ook platen in de richting van Nothingness, Examination of Time, The Groove etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of ze vinden het gewoon heel erg leuk om platen uit andere genres in een hardstyle jasje te steken en heeft het verder niks met makkelijk scoren te maken :nono:

Nobody knows.

Ot: Klinkt weer heel fijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Dit is nu alweer de zoveelste remix/bootleg van Da Tweekaz. Hoewel ze dit uitstekend beheersen, krijg ik het idee dat ze het de laatste tijd wel erg makkelijk scoren vinden. Ik mis toch ook platen in de richting van Nothingness, Examination of Time, The Groove etc.


Misschien makkelijk scoren maar het zijn toevallig wel altijd platen waar ik het liefst wel een hardstyle remix van wil hebben. En dat doen ze heel goed :) Mij hoor je niet klagen, zit altijd hartstikke veel energie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben stiekem ook best fan van die bootlegs. Ze zijn allebei ook gewoon fan van disney films. Dit nummer komt uit de nieuwe Moana film. Pakkend plaatje. Ik vind het mooi! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de film geniaal en deze remix is zeker geslaagd. Zoals hierboven gezegd wordt lijkt het op makkelijk scoren maar ze doen het toch wel heel goed. Deze plaat gaat, met de festivals in aantocht, nog vaak gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:52 
 
Hardtraxx Crew

https://www.facebook.com/HDMEmpire.Oficial/videos/1276205745796551/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn tweeka haat brand niet meer zo vurig als een jaar geleden, beetje typisch dat ze weer met zo'n Disney bootleg aan komen, maar klinkt verder niet heel verkeerd. Ze hebben iets aan hun sounds veranderd dat ik het wat serieuzer kan nemen ofzo :P Klinkt stuk minder kermis.

Maar zou er nog steeds niet extreem enthousiast van worden als ik het op een feest hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik vond de film geniaal en deze remix is zeker geslaagd. Zoals hierboven gezegd wordt lijkt het op makkelijk scoren maar ze doen het toch wel heel goed. Deze plaat gaat, met de festivals in aantocht, nog vaak gedraaid worden.


Denk dat je Da Tweekaz wel kan gooien onder de top 3 van de beste bootleg makers. Zit altijd boordevol met energie in en steekt vaak ook goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wat is dit voor happiestylez????? dit is tog geen hardstyle man!!!!!


euphoric tracks? ben je wel goed snik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qydos schreef:
Bowlingbal schreef:
Deze pakt me (nog) niet echt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt zomers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 14:15 
 
Hardtraxx Newbie

In mijn ogen is deze bootleg beter dan Frozen van 3 jaar geleden. Dit is natuurlijk mijn mening en weet dat niet iedereen het eens zal zijn.

Ik snap ook wel de reactie van sommigen dat ze het weer makkelijk doen maar denk dat ze gewoon graag bootlegs maken. Vergeet niet dat er met #Tweekay14 & #Tweekay16 al heel veel Tweekaz-nummers zijn uitgekomen en dat er maar enkele bootlegs tussen zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bootlegs van da tweekaz toveren altijd wel een lach op mijn gezicht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 19:17 
 
Hardtraxxer

Ja heerlijk plaatje weer :thumbsup: echt fan van dat stijltje van da tweekaz, je kunt het kermis noemen maar ben blij dat er toch ook nog wat vrolijke hardstyle gemaakt word tussen al dat depressieve gearbox gerammel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is gewoon puur een smile op de gezichten van het publiek toveren op een zonovergoten dag, pilsje in de handen en met je allerbeste maten feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ultieme Happystylez :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel geinig maar er zit hier wel erg weinig hardstyle in. Track bestaat uit drie minuten puur Disney gezang xd

Vind de Frozen bootleg persoonlijk wel leuker omdat die iets meer meezing gehalte lijkt te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks