Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het 3x niks. Niet om dat het hhz is, het spreekt me gewoon niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:34 
 
Hardtraxxer

Deze morgen in Hulsthout gehoord toen Headhunterz aan het draaien was.
Die reverse bass ging zo lekker hard :drool: . Dat was wel een leuk momentje toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn van die momenten als een reverse bass erin klapt dat ik keihard sta te schreeuwen van vreugde.
En deze is er één van, wat zaagt dit door zeg! Jammer dat de climax erg matig is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zooo deze Donderdagavond live gehoord!!! :D
Die reverze basss dammmmm die is zoo lekker live!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelekt :oh:? Of is ie al via Itunes verkrijgbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die reverse kan mij wel bekoren! :drool: Climax is redelijk
iig beter dan from within
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ie al gelekt ofzo? Zou wel heel erg zijn als dat zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dunno, aan de intro te horen lijkt het me niet full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dunno, aan de intro te horen lijkt het me niet full.

Hmm, iemand heeft dus een versie geklust en slecht geplakt. Lame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 'gelekte' versie is gewoon een rip van de HD versie van deze clip:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu zeg ik prima plaatje niet speciaal maar zaterdag draait Headhunterz @ Takens dus ik hoop dat ik mijn oordeel dan kan wijzigen :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Nu zeg ik prima plaatje niet speciaal maar zaterdag draait Headhunterz @ Takens dus ik hoop dat ik mijn oordeel dan kan wijzigen :$ .

wacht maar tot je die intro reverse hoort ;)
trouwens wel lekker van BB dat hij de full versie ff online zet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:11 
 
Artiest

Kan me niet boeien, nu ik full HQ heb gehoord, de intro kick vind ik ronduit saai.
Ik wil niet meteen gigantische discussies uitlokken, maar reversed bass lijkt hier meteen weer garant voor kwaliteit. Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.


Wat is het dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:24 
 
Artiest

G1LL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.


Wat is het dan wel?


een standaard reversed en een slappe kick in geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:39 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P


Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.


Nee man, echt een matige reverse bass :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P


Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.

De kick is volgens mij gewoon zowat dezelfde als die in Psychedelic, alleen dan wat zwaarder.. waardoor hij wel iets beter tot zijn recht komt :)

En ik heb deze ook bij een vriend gehoord met een best groot geluidssysteem, en daar klonk die reversed bass echt geweldig.. maar hier thuis op mijn wat kleinere boxjes vind ik hem nou ook niet heel bijzonder, dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)

En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
KickinAzz schreef:
dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)

En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetje :huh:


Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
G1LL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.


Wat is het dan wel?


een standaard reversed en een slappe kick in geheel.

Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.
Tatanka - Who's Calling (Zenith DJ Edit).
Zoek amar eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Sunboom schreef:
KickinAzz schreef:
dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)

En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetje :huh:


Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)

Rauw randje :worship: Dat is juist zijn kwaliteit. Hij kan niet met de stijl mee van tegenwoordig, dat is heel iets anders, tracks als DJ Ki? - On It klinken nog steeds erg goed. Het zijn alleen die kermismelodietjes die hem de das om doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:03 
 
Hardtraxxer

Wat een schijt remix.
Gebruik dan The Sacrifice Reverse Bass, deze klinkt niet.
Er valt zoveel meer uit te halen, vocals zijn wel vet.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks