Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 20:07 
 

Artiest: Boys van Hardstyle Carnaval

Track(s):Hardstyle Carnaval Is Hier (Official Hardstyle Carnaval 2017 Anthem)

Sample/video:



Bron: Internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon grappig. Prima track als je kijkt naar het hele doel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet dat D-Block & S-te-Fan toch ieder jaar maar weer tijd vrij maken om zo'n carnavalsplaat te maken!
Deze is ook gewoon weer leuk gedaan. :thumbup:

Hardstyle Carnaval blijft toch gewoon op het lijstje staan om ooit nog eens mee te maken, lijkt me echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 00:40 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Vet dat D-Block & S-te-Fan toch ieder jaar maar weer tijd vrij maken om zo'n carnavalsplaat te maken!
Deze is ook gewoon weer leuk gedaan. :thumbup:

Hardstyle Carnaval blijft toch gewoon op het lijstje staan om ooit nog eens mee te maken, lijkt me echt heel vet!

Vorig jaar en het jaar ervoor flink genoten bij Xxlerator Carnaval. Echt een aanrader om een keer heen te gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xxlerator heeft vrij weinig met carnaval te maken.. Brabantse gezelligheid was ver te zoeken de keren dat ik er was(maarja het is dan ook niet in Brabant.) Dat in tegenstelling tot alle buitenfeestjes hier; Stuiterbal, Karnaval Festival wat voorheen Mindset was etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat weer van de heren.
Inderdaad een super initiatief om elk jaar weer voor zo'n klein feestje (relatief) een 'anthem' te maken die eigenlijk elk jaar nog goed klinkt ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:17 
 

yowan schreef:
Xxlerator heeft vrij weinig met carnaval te maken..


Ik deel je mening. Ik heb het idee dat dat gewoon een standaard evenement is met als thema carnaval.

Die genoemde festivals zetten een compleet andere beleving weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 20:40 
 
Hardtraxxer

De boys van hardstyle carnaval hebben helemaal niks te maken met xxlerator maar met de pleinfesten in de dorpen rondom tilburg zoals MOCP, wat wel echt veel minder commercieel is dan xxlerator.

OT: vindt het tof dat de boys van hardstyle carnaval het doen, eerste stuk is zeker dik maar het stuk met de kickrolls had voor mij niet gehoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 03:04 
 
Hardtraxxer

Brabantse gezelligheid.. Veel mensen weten het niet, maar naast onder de rivieren viert men ook in Twente carnaval (oosten van Overijssel) :). Daarnaast is het voor het doel een prima plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben de Boys van Hardstyle Carnaval elk jaar een anthem? Ik mis namelijk een aantal jaartjes (vanaf 2010)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7142704095


Volgens mij enkel 2012 geen "anthem", dat is tevens ook het enige jaar dat D-Block & S-Te-Fan niet draaiden (in die tijd was er slechts 1 hardstyle act en dat jaar was het Coone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Hebben de Boys van Hardstyle Carnaval elk jaar een anthem? Ik mis namelijk een aantal jaartjes (vanaf 2010)

Hier heb je ze allemaal: gratis-tracks-hs/de-boys-van-hardstyle-carnaval-t58578.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks