Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk mainstream nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
malle schreef:
Vind het geen verkeerd nummertje en ging op Qlimax wel aardig hard moet ik zeggen! :D

Ik weet niet, ik vind die holle kick altijd een beetje net niet. Doe mij maar liever die kick die hij bij Blademasterz wel eens gebruikt heeft. Dat ding kon door muren heen!

PRECIES met je eens. En het feit dat deze kick ook nog pitcht, maakt 't voor mij nog minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geschreeuw vind ik zo lelijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:17 
 

Vind het opzicht nog best een goede plaat maar wat zijn die kicks slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee vind ik wel leuk, eindelijk weer iets anders dan een standaard BH-track. Uitvoering is minder, maar vind het wel een kleine verbetering ten opzichte van zijn vorige tracks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem erg vetjes klinken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:07 
 
Artiest

Ik moet zeggen, heb origineel gehoord met een hele saaie break, maar vind de sounds echt heerlijk, het concept heerlijk, vocals heerlijk. Dit is zeker wel een plaat die ik wil horen op Hardbass, ondanks dat de standaard BH kick weer eens door je oren drumt is die man toch briljant in het opzetten van platen. Technisch sterk, sterke melo's, mooie concepten. Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik moet zeggen, heb origineel gehoord met een hele saaie break, maar vind de sounds echt heerlijk, het concept heerlijk, vocals heerlijk. Dit is zeker wel een plaat die ik wil horen op Hardbass, ondanks dat de standaard BH kick weer eens door je oren drumt is die man toch briljant in het opzetten van platen. Technisch sterk, sterke melo's, mooie concepten. Lekker plaatje!

Eensch! Al vind ik de Brennan Heart kick helemaal niet vervelend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik moet zeggen, heb origineel gehoord met een hele saaie break, maar vind de sounds echt heerlijk, het concept heerlijk, vocals heerlijk. Dit is zeker wel een plaat die ik wil horen op Hardbass, ondanks dat de standaard BH kick weer eens door je oren drumt is die man toch briljant in het opzetten van platen. Technisch sterk, sterke melo's, mooie concepten. Lekker plaatje!

Eensch! Al vind ik de Brennan Heart kick helemaal niet vervelend!

Die break der uit is al een heel begin indd, vind het alleen nogsteeds zonde van die kicks, maar kan me hier wel redelijk in vinden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze kick wel vet. ongeveer dezelfde als Till U Believe, Light The Fire enz. vind hem wel beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik vind deze kick wel vet. ongeveer dezelfde als Till U Believe, Light The Fire enz. vind hem wel beuken.

Die melo van Till U Beliebe it en Loght The Fire vind ik zwaar vet en daar past die kick bij vind ik, maar bij dit nummer vind ik dat de kick het verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik vind deze kick wel vet. ongeveer dezelfde als Till U Believe, Light The Fire enz. vind hem wel beuken.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een lekker nr hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik vind deze kick wel vet. ongeveer dezelfde als Till U Believe, Light The Fire enz. vind hem wel beuken.

+1

-1 Afschuwelijke kicks met nauwelijks een punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, een hardcore kick zonder hard en core.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:54 
 
Artiest

Vind het nummer steeds vetter worden, kan niet wachten om 'm live te horen!
Ben het wel eens dat de kick iets zwaarder had gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind het nummer steeds vetter worden, kan niet wachten om 'm live te horen!
Ben het wel eens dat de kick iets zwaarder had gemogen.


Ik hoorde hem in Takens! Alleen dan die andere versie, met die lange break :sleep: .

Maar die intro ging hard! Bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wekkergeluid is zo hinderlijk. Ik heb direct de neiging om m'n wekker een flinke mep te geven.
Vind de screech wel wat hebben en ik vind het over 't algemeen ook wel een redelijke track. BH klimt langzaam uit zijn dal.

De holle kicks en vocals verknallen het wel enigszins. Ik stem voor een Dub Mix!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks