Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Coone & Psyko Punkz

Track(s): The Words

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:50 
 

nee vind die melodie niet echt pakkend :/
kick vind ik ook niet speciaal maar toch even wachten op het geheel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind deze plaat zoals ik hem hier hoor echt al stukken beter dan Ra-ta-ta :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer van die mongol vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:32 
 
Artiest

Protoss schreef:
weer van die mongol vocals :/


Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Protoss schreef:
weer van die mongol vocals :/


Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.

paar domme woorden -.- idk het past er niet bij, bij tracks als click click pp trick ofzo dat luisterde lekker maar dit niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)

lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Nando schreef:
Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)

lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanter

Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet wat er zo erg aan die vocals is. Normaliter komen ze uit een film, nu worden ze zelf ingesproken. Vind het wel klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Protoss schreef:
Nando schreef:
Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)

lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanter

Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.

ik vind ze niet slecht maar het is veel hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt lekker! en ik vind de pp vocals juist heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.

ze kunnen vanalles voor de vocals gebruiken films/games enzovoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Levert vette tv op! =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama' :P

Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)

Klinkt veelbelovend dus voor zover ik het kan horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind het meer een psyko kick met een coone melodie
desalniettemin belooft het veel goeds :thumbsup:
ben benieuwd naar Coone & B-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama' :P

Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)

Klinkt veelbelovend dus voor zover ik het kan horen :thumbup:

Dit dus.
Als de vocals dan weer van ergens anders komen is het weer van; wees eens origineel, of verzin zelf vocals. En dan waarschijnlijk ook nog, zo is het simpeler voor coone's cahllenge, als ie alles gaat kopieren. Zoiets krijg je dan zowizo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama' :P

Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)

Klinkt veelbelovend dus voor zover ik het kan horen :thumbup:

ja heb het hele filmpje beluisterd maar wat ik al zij vind die vocals van hun gewoon niks klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vocals slaan echt wel ergens op :thumbup:. En het klinkt ook lekker, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:21 
 
Hardtraxxer

Psyko Punkz, Eerst waren 't helden, toen kwamen ze overal.
Nu kotst elke "echte hardstyle liefhebber" ze uit.

Gezeik altijd hier. <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn weer een drama, maar de melodie valt me 100% mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Saai :yawn:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks