Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Digital Punk & Mean Machine

Track(s): How We Roll

Sample/video:


@51:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro heeft nog aardig wat drive.. Kick valt wel wat tegen. Break is aardig sfeervol, je hoort de typische uplifting opbouw van Digital Punk hierin. Melodie vervolgens wel aardig, maar ik denk dat stevigere kicks het nog wel wat sterker hadden gemaakt. 2e climax is nog wel wat beter, leuke sounds zitten hiertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste Mean Machine release boeide me niet zo, maar dit klinkt behoorlijk vet eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We gaan hem zeker horen op Hardbass.....dus ben benieuwd. Dit klinkt echt wel lekker! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Saai zeg. En jammer van de vocals.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te bedenken wat er vroeger uit de studio van deze helden kwam. Deze collab had echt potentie. In plaats van een vette opvolger te maken van A Dark Tomorrow of Machine Master komen ze met deze ongeïnspireerde bagger aan. Ik hoor werkelijk waar niets unieks, niets pakkends, niets wat de Zany & Beholder platen zo ontzettend goed maakten.
Nee, de nieuwe Mean Machine platen mogen nog niet eens in de schaduw van de oude Zany & Beholder platen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch wel errrrrg inspiratieloos zeg :/

Had ook niet anders verwacht met Digital Punk, maar had eigenlijk toch soort van hoop toen ik Mean Machine zag staan. Vond Mean Machine live op Emporium afgelopen jaar wel vet, maar toch zijn de tracks het allemaal net niet helaas. Zoals al gezegd is, die oude Zany & Beholder tracks zijn veeeel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom even hier om te zeggen dat ik de break echt het vetste vind aan dit nummer. Ik denk wel 1 van de betere breaks die ik ooit gehoord heb. De melodie heeft echt enorm veel sfeer naar mijn mening. Jammer dat de rest van de track niet zo boeiend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Saai zeg. En jammer van de vocals.



Ik dacht al, waar komen deze vocals vandaan. ^^ daar dus
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks