Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hogere wiskunde dit:

http://lmgtfy.com/?q=Frontliner+%26+B-F ... utside&l=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag het laatst ook al een keer voorbij komen, maar hij gaat dus 'The World Outside' heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, in de D&R set van tms

Hoop zo dat deze (en de andere B-frontliner tracks van hb) eindelijk een release krijgen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Yep, in de D&R set van tms

Hoop zo dat deze (en de andere B-frontliner tracks van hb) eindelijk een release krijgen. :cry:


Ja en daarvoor had ik het ook al een keer gezien, daar doelde ik meer naar. Had nog ff een linkje naar de TL van de magic show erbij moeten zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sprak B-Front hier tijdens Decibel even over. Deze gaat zeker nog komen. Het ligt echter niet bij hem wanneer dat dan is. Misschien dat het te maken heeft met rechten vanuit Fusion ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:

Vanaf 06:16
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 15:53 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:

Vanaf 06:16

Omg een van mn all-time favo games, zie nu pas dat de vocals van dit nummer hiervan komen! Seeker of fire van Vazard heeft ook DS 2 vocals, echt gaaf. Hij is alweer een beetje oud, maar het blijft zo'n mooi nummer. Hoop dat ie snel uitkomt, en hoop zeker ook op nog veel meer B-frontliner releases! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kreeg wel een beetje kippenvel :loving:

Vanaf 06:16

Omg een van mn all-time favo games, zie nu pas dat de vocals van dit nummer hiervan komen! Seeker of fire van Vazard heeft ook DS 2 vocals, echt gaaf.

Dacht ik al ja! Uit welk deel komen die, weet je dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 21:51 
 
Hardtraxxer

Die walkthrough die jij kijkt stopt volgens mij bij het normale einde, die vocals kom je pas tegen aan het eind van de downloadable content, als je alle crowns hebt verzameld, die worden dan gesproken door king Vendrick. Dus je moet ff een walkthrough opzoeken die ook de downloadable content speelt.

Ik game bijna nooit meer maar de souls games en bloodborne zijn echt geniale games. Met name deel 2 heb ik echt kapot gespeeld. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:58 
 
Hardtraxxer

Is hier geen preview meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:59 
 
Hardtraxxer

Grapje, hij stond alleen niet meer in dit topic.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft dit toch ongelofelijk goed... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer ik deze track weer hoor
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op XQ ging ik zowat door het plafond, zó vet klonk deze live :cry: en die kickroll op 2:25 :yay:


alles klopt aan deze plaat; midintro is vet, geweldige sfeer overall in de plaat en hoe die climax erin klapt is ongekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Its still so beautiful :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn excuses voor deze bump maar die tweede climax doet me een beetje aan nyan cat denken bedenk ik me nu. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Deze gaat geen release krijgen. Frontliner wil alleen maar kut platen releasen de komende tijd.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wordt de naam Frontliner weggehaald, en wordt die als een B-Front plaat uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feit dat er nog weinig bekend is over de release van deze plaat en de grote hoeveelheid tracks die B-Front nog heeft liggen, geven me toch wel een heel sterk vermoeden dat ie bezig is met een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het feit dat er nog weinig bekend is over de release van deze plaat en de grote hoeveelheid tracks die B-Front nog heeft liggen, geven me toch wel een heel sterk vermoeden dat ie bezig is met een album.


Dat denk ik idd ook steeds vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

https://www.youtube.com/watch?v=6jnpVaRSoO4

https://www.youtube.com/watch?v=iDPtTkAet3g
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

https://www.youtube.com/watch?v=6jnpVaRSoO4

https://www.youtube.com/watch?v=iDPtTkAet3g

Die laatste heeft B-Front nog op Loudness Klokgebouw 2015 gedraaid, en bij X-Qlusive B-Front kwamen ze allebei voorbij tijdens B-Frontliner, daarna nooit meer gehoord. Ben eigenlijk bang dat er niks meer mee gebeurt met alle 3, zie B-Front ook niet met een album komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Deze plaat blijft echt prachtig. Maar waarom heeft niemand het nog over die 2 andere B-Frontliner platen? Deze heb ik sinds HB 2015 nergens meer gehoord. Ze lijken haast vergeten...

https://www.youtube.com/watch?v=6jnpVaRSoO4

https://www.youtube.com/watch?v=iDPtTkAet3g

Die laatste heeft B-Front nog op Loudness Klokgebouw 2015 gedraaid, en bij X-Qlusive B-Front kwamen ze allebei voorbij tijdens B-Frontliner, daarna nooit meer gehoord. Ben eigenlijk bang dat er niks meer mee gebeurt met alle 3, zie B-Front ook niet met een album komen.

Juist, ik was het al vergeten.

Het zou echt zonde zijn moesten die platen in de vergetelheid geraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gelukkig is world outside iig al in goede kwaliteit voorbij gekomen in unleashed en komt ie af en toe in redelijke kwaliteit voorbij in een liveset. Desnoods doen ze ook zoiets met de overige "nieuwe" b-frontliner tracks, maar ik ben er bang voor..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks