Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Na 2 minuten wist ik al niet meer hoe die klonk, interesseerde me ook niet veel want dit is met uitstek de saaiste gunz track ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet slecht maar niet beter/minder dan andere Gunz For Hire nummers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon weer zo'n standaard G4H track, vind er niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:13 
 

sow, niet te volgen dit nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Bolovia 2.0.. Totaal geen anthem gevoel er ook bij.. Jongens jongens dit kan VEEEEEEEEEL beter..
Edit: En ook 0.0 maar dan ook ECHT 0.0 inbreng van Adaro erin.. Dafuq... ik hoop dat de Mid intro nog beetje hard en goed is anders is dit echt slechtse Qlimax anthem ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bolovia 2.0


Maar dan slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bolovia 2.0.. Totaal geen anthem gevoel er ook bij.. Jongens jongens dit kan VEEEEEEEEEL beter..

Dit dus. Werkelijk verschrikkelijk :sick:
hotymoty schreef:
ik hoop dat de Mid intro nog beetje hard en goed is anders is dit echt slechtse Qlimax anthem ooit.

Ik zou hier niet op hopen als ik jou was. Waarschijnlijk is de midintro net zo standaard en zaaddodend als de rest van deze plaat. Wat mij betreft is dit inderdaad het slechtste Qlimax anthem tot nu toe. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Addict

Het klinkt gewoon raar; de sounds, melody, structuur. Het weet me helemaal niet pakken. Alleen het eerste stuk raakt me is een mooi begin maar daarna die synth, die ik rond uit lelijk vind, en dan nog die aparte melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat we dit waarschijnlijk gaan moeten aanhoren @ Thrillogy, misschien dat half uurtje van zaal veranderen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:38 
 
Hardtraxxer

lol? dit kan toch niet ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lineup :')
Anthem :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

Wat is dit kut zeg, slechtste plaat van g4h.
En is adaro ziek ofzo?? aangezien ran-d dit nummer helemaal zelf in elkaar geflanst heeft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat een meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit valt tegen zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit gewoon een prima anthem, vooral als je kijkt naar de afgelopen 2 jaar. In ieder geval weer een stuk duisterder en harder. Het enige wat ik mis is de typische "Qlimax" stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee. NEE. Gewoon niet. :thumbdown:

Ik ben Absoluut een G4H fanboy, maar dit is troep & ik geloof nog steeds niet dat dit werkelijkheid is. G4H, Qlimax anthem, Perfect moment om een Geweldig ´shine´ momentje te pakken. Hele vage track zonder structuur, en gaat me waarschijnlijk nooit pakken. Hoor absoluut geen Adaro invloeden, & ben het sounddesign van ran-D meer dan kotsbeu als dit het niveau is, haak ik af. met deze zet is het helemaal verziekt, & zal heel veel gedaan moeten worden om weer sympathie te wekken voor ran-d, adaro nog uitgezonderd, omdat ik geen invloeden van hem hoor in deze track.

Over een 13 in een dozijn gesproken.. pff
Prima plaatje voor in Hws trouwens, ome willem zal het vast de hemel in prijzen.

excuses voor mijn spel-vouten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:54 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gotverdomme, ga ik is naar Qlimax, is er zo'n graftyfus anthem :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Standaard G4H plaat (geen positief iets). Had gehoopt op iets speciaals, maar dat is wellicht al teveel gevraagd tegenwoordig - over het algemeen en specifiek voor een Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Waar zijn de iconische qlimax vocalen?? Nu is 't gewoon 'een track' lol


Dit dus. Geeft me nul Qlimax gevoel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat en hoe dan ook stukken beter dan dat duffe anthem van vorig jaar, zoals hierboven gezegd mis ik ook wel een beetje de Qlimax vocal, maar ach, het is één nummer tegenover 9 uur feest, gaat toch wel een topnacht worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis "de qlimax" voice, en ook het wel een beetje het qlimax tintje in de track.
Net zoals met die van psyko punkz; in het begin beviel me de anthem niet, misschien komt het later nodig.

Ik las Gunz For Hire anthem en ik verwachte echt iets diks, maar dit viel eigenlijk tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Addict

*Zet Next Dimensional World op* :yay:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks