Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% zeker dat dit het Hardbass anthem is! Head-Shot is te veranderen door Hard-Bass, hoef je alleen de vocal voor aan te passen. Daarna in de tekst wordt er Scan-traxx gezegd, dit kan je ook makkelijk aanpassen in Hard-Bass. Heel het gevoel dat in de track zit is een typische hardbass anthem track. Hele break is gewoon een anthem, kan niet anders. Het geluidje wat je hoort op 19:25 dat hoorde je ook in een van de intro filmpjes van Vorig jaar (volgens mij voor team Yelllow begon). de vocals zijn waarschijnlijk ook ingesproken door dezelfde als to protect and serve. Op de een of andere manier zit er ook een dossis zany (opbouw naar de climax) gevoel in de track, maar ga er niet vanuit dat het een Headhunterz & Zany track is :P

Over de track, echt gruwelijk lekker! veel rauwer dan Doomed. Ben alleen benieuwd of er na de intro nog een andere climax komt of dat het door blijft beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ging erg lekker op Thrillogy! :D Goed werk Willem! Ben heel benieuwd of deze track daadwerkelijk het HB anthem is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:45 
 

p-stylez schreef:
100% zeker dat dit het Hardbass anthem is! Head-Shot is te veranderen door Hard-Bass, hoef je alleen de vocal voor aan te passen. Daarna in de tekst wordt er Scan-traxx gezegd, dit kan je ook makkelijk aanpassen in Hard-Bass. Heel het gevoel dat in de track zit is een typische hardbass anthem track. Hele break is gewoon een anthem, kan niet anders. Het geluidje wat je hoort op 19:25 dat hoorde je ook in een van de intro filmpjes van Vorig jaar (volgens mij voor team Yelllow begon). de vocals zijn waarschijnlijk ook ingesproken door dezelfde als to protect and serve. Op de een of andere manier zit er ook een dossis zany (opbouw naar de climax) gevoel in de track, maar ga er niet vanuit dat het een Headhunterz & Zany track is :P

Over de track, echt gruwelijk lekker! veel rauwer dan Doomed. Ben alleen benieuwd of er na de intro nog een andere climax komt of dat het door blijft beuken.


Hij zei zelf ook ooit in een HWS episode dat je de anthem vrij makkelijk kan herkennen.
En dat is bij deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:03 
 
Hardtraxx Elite

Zeer verassend. Hij had beter het intro van Doomed hiervoor kunnen gebruiken. Had een beter effect gehad waarschijnlijk.

Hoor Een kleine duboutro bij Doomed en ook nog heel veel veranderingen in The Power Of The Mind.
Zou zo een remix voor het album kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:04 
 
Artiest

Zou er niet meteen Hardbass aan willen koppelen, benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict

of bij hws, of op facebook zei die dat hij nog niet afwas en dat je de test versie nog niet zou horen. Dit is volgens mij niet het hardbass anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Aardige anti :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een plaat! kippenvel over mn hele lijf :loving: , dikke anti wat ik echt niet had verwacht van hhz, je-zus wat een plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
100% zeker dat dit het Hardbass anthem is! Head-Shot is te veranderen door Hard-Bass, hoef je alleen de vocal voor aan te passen. Daarna in de tekst wordt er Scan-traxx gezegd, dit kan je ook makkelijk aanpassen in Hard-Bass. Heel het gevoel dat in de track zit is een typische hardbass anthem track. Hele break is gewoon een anthem, kan niet anders. Het geluidje wat je hoort op 19:25 dat hoorde je ook in een van de intro filmpjes van Vorig jaar (volgens mij voor team Yelllow begon). de vocals zijn waarschijnlijk ook ingesproken door dezelfde als to protect and serve. Op de een of andere manier zit er ook een dossis zany (opbouw naar de climax) gevoel in de track, maar ga er niet vanuit dat het een Headhunterz & Zany track is :P

Over de track, echt gruwelijk lekker! veel rauwer dan Doomed. Ben alleen benieuwd of er na de intro nog een andere climax komt of dat het door blijft beuken.


Wat faal jij hard als dit niet het Hardbass anthem is... xd
Hij zou een versie laten horen die nog niet af was he.
En deze lijkt me wel klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
p-stylez schreef:
100% zeker dat dit het Hardbass anthem is! Head-Shot is te veranderen door Hard-Bass, hoef je alleen de vocal voor aan te passen. Daarna in de tekst wordt er Scan-traxx gezegd, dit kan je ook makkelijk aanpassen in Hard-Bass. Heel het gevoel dat in de track zit is een typische hardbass anthem track. Hele break is gewoon een anthem, kan niet anders. Het geluidje wat je hoort op 19:25 dat hoorde je ook in een van de intro filmpjes van Vorig jaar (volgens mij voor team Yelllow begon). de vocals zijn waarschijnlijk ook ingesproken door dezelfde als to protect and serve. Op de een of andere manier zit er ook een dossis zany (opbouw naar de climax) gevoel in de track, maar ga er niet vanuit dat het een Headhunterz & Zany track is :P

Over de track, echt gruwelijk lekker! veel rauwer dan Doomed. Ben alleen benieuwd of er na de intro nog een andere climax komt of dat het door blijft beuken.


Wat faal jij hard als dit niet het Hardbass anthem is... xd
Hij zou een versie laten horen die nog niet af was he.
En deze lijkt me wel klaar.

ook heeft hij een x gepost op facebook over deze track. Dus hij faalt hem wel een beetje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon Headhunterz - Headshot. Neem niet aan dat als hij een Hard Bass anthem maakt dat hij hem dan op deze manier test. dat anthem komt nog wel. Dit is gewoon een track op zichzelf. En geen slechte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:57 
 

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

DIE HEADSHOT VOCAL :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hee, gaat goed met ome Willem. Dit vind ik nog weer stukje beter dan Hard With Style en Doomed.

Lijkt me inderdaad ook het HardBass anthem, als dat zo is vind ik het een prima anthem en een hele prestatie van Willem, maar we krijgen vanzelf wel te horen. Op Qlimax zal het HardBass anthem wel gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf hoezo denkt iedereen dat dit een hard bass anthem is... alleen maar omdat hhz heeft gezegd dat hij een anthem zou maken. een anthem voor een feest met een exposure als hard bass krijgt echt wel gewoon een fatsoenlijke presentatie en niet met een aangepaste versie. daarnaast zei hhz dat als je het hoorde dat je het wel zou weten.. durf er wel 10 eurootjes op te leggen wie doet er mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:09 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
wtf hoezo denkt iedereen dat dit een hard bass anthem is... alleen maar omdat hhz heeft gezegd dat hij een anthem zou maken. een anthem voor een feest met een exposure als hard bass krijgt echt wel gewoon een fatsoenlijke presentatie en niet met een aangepaste versie. daarnaast zei hhz dat als je het hoorde dat je het wel zou weten.. durf er wel 10 eurootjes op te leggen wie doet er mee :)


Gangsterdwerg, dit is je kans om rijk te worden! 100euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik deel mijn mening met gangsterdwerg. Beetje gek als dit zo getest wordt. Hard Bass vocals in de anthem worden vaak zwaar dramatisch gebracht. Haaaaarrrrrrd Baaaaaaaasssss en niet Headshot kort achter elkaar zeg maar!
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:15 
 

knotsjebilly schreef:
Ik deel mijn mening met gangsterdwerg. Beetje gek als dit zo getest wordt. Hard Bass vocals in de anthem worden vaak zwaar dramatisch gebracht. Haaaaarrrrrrd Baaaaaaaasssss en niet Headshot kort achter elkaar zeg maar!
:corn:

Misschien doen ze dit juist wel expess zodat het wat minder opvallend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar hebben Noisecontrollers ook Summer in the City eerst getest d.m.v veranderen van de vocals, hebben ze gezegd in 1 of ander interview ;) Het hoeft niet zo te zijn, maar het zou wel kunnen natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:29 
 

Gangsterdwerg schreef:
wtf hoezo denkt iedereen dat dit een hard bass anthem is... alleen maar omdat hhz heeft gezegd dat hij een anthem zou maken. een anthem voor een feest met een exposure als hard bass krijgt echt wel gewoon een fatsoenlijke presentatie en niet met een aangepaste versie. daarnaast zei hhz dat als je het hoorde dat je het wel zou weten.. durf er wel 10 eurootjes op te leggen wie doet er mee :)

Die anthem was toch voor Hard With Style?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:30 
 
Artiest

Zou het persoonlijk overigens zonde vinden als het echt hardbass anthem zou zijn (wat ik btw betwijfel), want als die Headshot vocal vervangen wordt door Hardbass... Vind die vocal daar zo vet, moest gewoon hardop lachen toen ik m hoorde en hoe die erin knalde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals: hoe kom je op een HB anthem? Je hoort het nergens, pure geruchten. Laten we het nou gewoon over de track hebben zoals hij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lexjuhh schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Dit is niet die anthem waar hij het de laatste tijd over had:
Citaat:
@VTraxx haha what makes you think that? You haven't heard the anthem yet. :)

Citaat:
@djheadhunterz Ah oke! :o, don't know i thought if you replace HEADSHOT with Hard Bass it would be a nice anthem :p


Bron is Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. Bij deze klaar met dat gedoe rond een anthem. Over de track zelf aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
100% zeker dat dit het Hardbass anthem is! Head-Shot is te veranderen door Hard-Bass, hoef je alleen de vocal voor aan te passen. Daarna in de tekst wordt er Scan-traxx gezegd, dit kan je ook makkelijk aanpassen in Hard-Bass. Heel het gevoel dat in de track zit is een typische hardbass anthem track. Hele break is gewoon een anthem, kan niet anders. Het geluidje wat je hoort op 19:25 dat hoorde je ook in een van de intro filmpjes van Vorig jaar (volgens mij voor team Yelllow begon). de vocals zijn waarschijnlijk ook ingesproken door dezelfde als to protect and serve. Op de een of andere manier zit er ook een dossis zany (opbouw naar de climax) gevoel in de track, maar ga er niet vanuit dat het een Headhunterz & Zany track is :P

Over de track, echt gruwelijk lekker! veel rauwer dan Doomed. Ben alleen benieuwd of er na de intro nog een andere climax komt of dat het door blijft beuken.


Gangsterdwerg schreef:
wtf hoezo denkt iedereen dat dit een hard bass anthem is... alleen maar omdat hhz heeft gezegd dat hij een anthem zou maken. een anthem voor een feest met een exposure als hard bass krijgt echt wel gewoon een fatsoenlijke presentatie en niet met een aangepaste versie. daarnaast zei hhz dat als je het hoorde dat je het wel zou weten.. durf er wel 10 eurootjes op te leggen wie doet er mee :)


Gefeliciteerd Gangsterdwerg. en P-Stylez, give us our money! :kiss:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks