Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tweede climax had in mijn ogen ook niet veel beter gekund dan dit, wat goed! :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Zo vaak op repeat staan.

Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Re-vamp schreef:
Zo vaak op repeat staan.

Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mid Intro poah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed! :love:

Maat. Het gezicht dat je trok op Loudness toen de climax begon. xd Deze plaat was één van de hoogtepuntjes van de avond. Gaat heel hoog eindigen in mijn TOTY. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:35 
 
Hardtraxxer

Hij zit ook in de nieuwe Unleashed! DP noemt het een van zijn favoriete platen van het moment :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat DP niet de enige zal zijn. Deze track gaan we nog vaak en lang horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ik denk dat DP niet de enige zal zijn. Deze track gaan we nog vaak en lang horen :worship:

Hoop het, wat een dijk van een plaat :drool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks