Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 23:36 
 
Hardtraxxer


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat begin wel erg vet, olifanten geluid met een wappie kick xd. Die anti op het laatste vind ik dan weer wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:20 
 
Hardtraxx Crew

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NXT LVL kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer van die ontzettend geforceerde raw meuk die we toch eigenlijk inmiddels wel een beetje beu zouden moeten zijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13/12 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ncrypta zoek een andere hobby :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
13/12 :yawn:

Seeker Of Fire schreef:
:sleep:

yannickvk schreef:
Nee, dit sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
doe het maar eens na jongens.


:lol:. Dikke floorkiller ook zeker dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!

Kicks pakken me niet helaas. Verder is dat eigenlijk waar deze hele plaat om draait dus dan heb je ook geen andere elementen (vette melodie, paar mooie vocalen bijvoorbeeld) die dat compenseren. Het houd hier al heel snel op als je de kicks niks vind.
Bij een harde melodieuze plaat bijvoorbeeld Deetox - Paralyzed heb je goeie vocals, melodie en kicks. Als je een van die 3 dingen niks vind kun je die plaat nog steeds heel vet vinden door alle andere elementen die er in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:26 
 

Re-vamp schreef:
Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort.


welke muziek luister jij dan, ik heb kicks als deze al zo vaak gehoord dat ze me 3 keer mn neus uit komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 10:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!


Ja hoor, we hebben dr weer een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Re-vamp schreef:
Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!


Ja hoor, we hebben dr weer een.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:37 
 
Hardtraxxer

Re-vamp schreef:
Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!

Qua gebruikte sounds is het wel prima, alleen het voelt een beetje leeg. Ik weet niet of mijn oren kapot zijn, of dat het een slechte rip is, maar het klinkt een beetje alsof dit nog een work in progress is waarbij er nog allerlei sounds moeten worden toegevoegd om het op te vullen (een dikke reverb op de punch, zoals je tegenwoordig wel vaker hoort, zou hier wonderen doen).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle