Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.


zelfde geld voor luminite imo. hadden een leuk eigen stijltje, maar doen nu veel te veel malice/rooler/rebelion na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet Portals
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.


Maar dit is toch gewoon hetzelfde idee/stijl als Exorzism? En kwalitatief intussen ook iets beter. Snap niet waarom je hier dan ineens niks meer aan vindt. Lekkere kicks ook, klapt er goed op. Vind Ncrypta altijd beter klinken dan bijv Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.


Maar dit is toch gewoon hetzelfde idee/stijl als Exorzism? En kwalitatief intussen ook iets beter. Snap niet waarom je hier dan ineens niks meer aan vindt. Lekkere kicks ook, klapt er goed op. Vind Ncrypta altijd beter klinken dan bijv Rebelion.


Kan m'n vinger er niet op leggen wat het is, maar vind hier echt een heel stuk minder drive in zitten hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Kan m'n vinger er niet op leggen wat het is, maar vind hier echt een heel stuk minder drive in zitten hoor?


Zit wel iets minder drive indd. Misschien zit er meer drive in andere delen van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

weet iemand toevallig waar deze vocalen vandaan zijn gehaald?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks