Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 00:37 
 
Hardtraxxer

Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets

Vrijwel direct erna inderdaad. Maar dat is dan ook wel een van de weinige platen van Radical na The One Man Army die onderscheidend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets

Oh ja vergeten :$. Laat ik dan zeggen dat ik van de Smack Bitches EP en MM album niet vrolijk wordt. Mja, de lijn omhoog wordt weer gevolgd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:49 
 
Hardtraxxer

Vanaf 24 minuut:



Groot fan van Radical, maar dit vind ik helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk. Simpel maar effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Heerlijk. Simpel maar effectief.

Dit. Lijkt me live wel vet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Heerlijk. Simpel maar effectief.

Maar wel iets te veel distort voor mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.


Dit zegt het wel eigenlijk. Of is dit ook weer een versie die nog 'niet af is', na het opzetje? Dit is echt niks anders dan allerlei andere raw meuk die uitgebracht wordt de laatste tijd. Geforceerde distorded zooi er in om het maar 'hard' te laten klinken. Beetje hate/fuck harde taal er in en klaar. RR kan het, heeft hij al veel laten zien, dikke harde tracks met een bijpassende melodie en mooie duistere sweer. Toen ik Kill Me hoorde dacht ik echt dat het weer zo een gave track zou worden, melodie was heel gaaf. Nee, weer eens een anti. Tuurlijk, zal live goed hard klappen, maar volgens mij gaan mensen net zo hard op een climax die bestaat uit meer dan alleen een kick en kickrolls, althans, ik dan.

Kwalitatief zit het wel goed, maar kom op, je mag best een beetje uitdagend zijn naar jezelf toe en misschien ook wel kritisch zijn of dit wel kan natuurlijk. Volgens mij is RR in staat om veel en veel beter te kunnen produceren, wat nog steeds snoeihard kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
TSFH schreef:
Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.


Dit zegt het wel eigenlijk. Of is dit ook weer een versie die nog 'niet af is', na het opzetje? Dit is echt niks anders dan allerlei andere raw meuk die uitgebracht wordt de laatste tijd. Geforceerde distorded zooi er in om het maar 'hard' te laten klinken. Beetje hate/fuck harde taal er in en klaar. RR kan het, heeft hij al veel laten zien, dikke harde tracks met een bijpassende melodie en mooie duistere sweer. Toen ik Kill Me hoorde dacht ik echt dat het weer zo een gave track zou worden, melodie was heel gaaf. Nee, weer eens een anti. Tuurlijk, zal live goed hard klappen, maar volgens mij gaan mensen net zo hard op een climax die bestaat uit meer dan alleen een kick en kickrolls, althans, ik dan.

Kwalitatief zit het wel goed, maar kom op, je mag best een beetje uitdagend zijn naar jezelf toe en misschien ook wel kritisch zijn of dit wel kan natuurlijk. Volgens mij is RR in staat om veel en veel beter te kunnen produceren, wat nog steeds snoeihard kan zijn.

Ben het hier wel mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Duruz schreef:
Heerlijk. Simpel maar effectief.

Maar wel iets te veel distort voor mijn smaak.


Kritisch hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nee, dankjewel.

Het klinkt zo geforceerd en het klinkt nog steeds als een plaat die niet af is, dus ik hoop dat dat ook het geval is.
Ik mis echt iets van een melodie, al is het maar een eenvoudige melodie. Dit is alleen geforceerd kicks uitpoepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

heerlijk nummer hoor lekker zo doorgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiekem vindt ik hem wel leuk. benieuwd hoe die laif gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die van SMD iets leuker
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks