Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Just Like You

Sample/video: https://www.instagram.com/p/BPy_SFwhqGM ... redemption

Bron: Instagram Radical

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-road-to-redemption-minus05-t61128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Time for a new solo track, ANNIHILATE style!


Wel fijn om te horen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:30 
 
Hardtraxxer

Sorry maar dit klinkt toch echt nergens naar. Wat piepjes en een kick, wtf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:36 
 
Hardtraxx Elite

Wat een dieptepunt die Radical. Klinkt helemaal nergens naar. Na One Man Army is hij echt verschrikkelijk slecht gaan produceren. Zelfde geldt voor Minus Militia, klinkt ook nergens meer naar. Ik word zo moe van die climaxen waaruit alleen een kick en een geluidje bestaat.. Dit is een goed voorbeeld hoe hardstyle naar de klote gaat aan low quality producties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dit is allemaal wel heel lelijk en random

Vind de insteek niet eens zo kut, als het allemaal net iets minder chaotisch is kan ik het misschien wat beter hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel apart, op Facebook zegt RR: 'Let me know what you think'.
Zegt er iemand dat het kut is, antwoordt Radical: 'Ja ik maak wat ik zelf leuk vind, dus nutteloze discussie dit'
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raad niemand aan om de comments te gaan lezen, de tering wat een trieste bedoeling >.<

zowel de haters als degene die Dempie defenden, wat hebben we toch een gezellige 'scene' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit doet me ook niks. Het klinkt allemaal zo standaard en wordt (tot nu toe) nergens spannend. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Raad niemand aan om de comments te gaan lezen, de tering wat een trieste bedoeling >.<

zowel de haters als degene die Dempie defenden, wat hebben we toch een gezellige 'scene' :lol:


Ik volg radical redemption allang niet meer, maar heb net even toch de pagina opgezocht :evil: en het trieste is dat die nicolas gewoon gelijk heeft, maar dat gelijk alle 16 jarige fanboys er gelijk opduiken. Lachwekkend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Rickzel schreef:
Raad niemand aan om de comments te gaan lezen, de tering wat een trieste bedoeling >.<

zowel de haters als degene die Dempie defenden, wat hebben we toch een gezellige 'scene' :lol:


Ik volg radical redemption allang niet meer, maar heb net even toch de pagina opgezocht :evil: en het trieste is dat die nicolas gewoon gelijk heeft, maar dat gelijk alle 16 jarige fanboys er gelijk opduiken. Lachwekkend!


Als je de reacties moet geloven lijkt het ook net alsof er een nieuwe wereldhit in de maak is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jongens het is een opzetje, geen HQ preview. xd Lijkt me toch wel duidelijk dat dit nog lang niet af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Jongens het is een opzetje, geen HQ preview. xd Lijkt me toch wel duidelijk dat dit nog lang niet af is.
Als we naar het album van Minus Militia kijken, belooft dat niet veel goeds :/

OT:
Radical Redemption op Facebook: @Nicolas D'Hose "Go listen to 'Piece of Shit' and try to make that in a day. Don't come here, judging while you don't know shit. Once again, you don't like it, that's no problem. I respect every opinion. But don't be this 'big mouthed big boy', that's just sad!"

Die Radical is echt een droevig persoon... Piece of Shit is een goede plaat ja, maar waarom vergelijkt hij Piece of Shit met deze lelijke meuk? Deze nieuwe plaat is echt verschrikkelijk xd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 16:42 
 
Artiest

Dit is gewoon een opzetje (denk ik) en er word heus wel wat omheen gebouwt. Waarom gaat iedereen direct altijd weer zo overstag?

OT: Ik vind het wel dik tot nu toe! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:30 
 
Artiest

Zal nog een keer in de pen klimmen, omdat hier (zoals vrij vaak) selectief informatie gedeeld wordt.

Ik reageer op het feit dat hij zegt, dat ik muziek maak voor 'easy money'. Nogmaals, ik respecteer ieders mening, mits onderbouwd. Maar ik laat niet zomaar zoiets zeggen over wat ik heel hoog heb staan, namelijk muzikale integriteit.

Ik produceer nog steeds omdat ik het leuk vind, niet omdat het moet. Per week breng ik makkelijk 60-80 uur in de studio door, om muziek te maken. Muziek waar mijn hart ligt, niet om er maar makkelijk mee te verdienen. Iedere track sta ik met de volle 100% achter terwijl ik het aan het produceren ben.

Natuurlijk vergelijk ik deze track niet met 'Piece of Shit', dat staat er ook niet. Ik refereer aan het feit dat er gezegd wordt dat iedere track van mij binnen 24 uur geproduceerd is- en kan worden.

Mensen, nogmaals, dat er (ook) hier mensen zijn die m'n producties helemaal kut vinden, daar heb ik volledige vrede mee. Zoals zo vaak gezegd, de verschillen in mening maken muziek interessant. Maar, hou het dan wel bij de muziek en ga geen uitspraken doen over mij of waar ik voor sta/mijn beweegredenen zijn. Dan plaats ik wel een opmerking, omdat ik denk dat dat mijn recht is.

Daarnaast over de track, ik neem aan dat iedereen kan horen dat het hier gaat om een productie in de aller eerste fase. Nog geen percussie, opbouw, fx, wat dan ook.

Hoe dan ook, mijn muziek maak ik voor mezelf, niet voor anderen. Op die manier zal ik ook blijven produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 20:41 
 
Hardtraxx Addict

RadicalRedemption schreef:
Zal nog een keer in de pen klimmen, omdat hier (zoals vrij vaak) selectief informatie gedeeld wordt.

Ik reageer op het feit dat hij zegt, dat ik muziek maak voor 'easy money'. Nogmaals, ik respecteer ieders mening, mits onderbouwd. Maar ik laat niet zomaar zoiets zeggen over wat ik heel hoog heb staan, namelijk muzikale integriteit.

Ik produceer nog steeds omdat ik het leuk vind, niet omdat het moet. Per week breng ik makkelijk 60-80 uur in de studio door, om muziek te maken. Muziek waar mijn hart ligt, niet om er maar makkelijk mee te verdienen. Iedere track sta ik met de volle 100% achter terwijl ik het aan het produceren ben.

Natuurlijk vergelijk ik deze track niet met 'Piece of Shit', dat staat er ook niet. Ik refereer aan het feit dat er gezegd wordt dat iedere track van mij binnen 24 uur geproduceerd is- en kan worden.

Mensen, nogmaals, dat er (ook) hier mensen zijn die m'n producties helemaal kut vinden, daar heb ik volledige vrede mee. Zoals zo vaak gezegd, de verschillen in mening maken muziek interessant. Maar, hou het dan wel bij de muziek en ga geen uitspraken doen over mij of waar ik voor sta/mijn beweegredenen zijn. Dan plaats ik wel een opmerking, omdat ik denk dat dat mijn recht is.

Daarnaast over de track, ik neem aan dat iedereen kan horen dat het hier gaat om een productie in de aller eerste fase. Nog geen percussie, opbouw, fx, wat dan ook.

Hoe dan ook, mijn muziek maak ik voor mezelf, niet voor anderen. Op die manier zal ik ook blijven produceren!


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk tot op heden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een track als dit bestempelen als easy money slaat ook nergens op natuurlijk, dan snap je er echt geen drol van. :lol: Ik werd er ook nog niet bepaald enthousiast van, maar als er echt daadwerkelijk alleen maar op de makkelijke route geproduceerd zou worden kan ik me niet voorstellen dat dit eruit zou rollen >.<

Maar mocht dit nog uitgewerkt worden en net iets logischer in elkaar gezet worden ben ik toch best benieuwd wat het wordt.

Het lijkt me wel waardeloos dat elke keer wanneer een bekende producer zichzelf verdedigt in de comments dat er meteen een shitstorm ontstaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Tot nu toe een no for me. Benieuwd wat het eind resultaat van deze gaat worden. Vond The One Man Army echt fakking dik maar vanaf die Smack Bitches EP is het niet echt meer mijn ding of zo? Kill Me pakte mij ook niet echt.

Minder diepte en sfeer in die tracks wat mij betreft. Sowieso is Kill Me een soort Safri Duo gebeuren waar ik niet echt warm voor loop. Daarnaast is ook de opbouw en melo in de track veel minder dan in veel OMA ( :lol: ) tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff Condemned, verruit z'n beste plaat vind ik, hopen dat hij nog eens met zoiets komt!

Al moet ik zeggen dat Protest of Indignation met DP ook wel een bijzonder hoog niveau was, staat zeker in mijn top 5 beste tracks van vorig jaar. Mensen vergeten die plaat nog wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ja daar ben ik het mee eens. Zat laatst The Spell Of Sin weer eens te luisteren. Man, daar zitten toch een aantal tracks tussen met een zieke sfeer en echt een verhaal. Everyone Has Died, Accumulated Filth, On the Brink of Extinction, God's Child, Condemned zijn een paar tracks die ik dan bedoel. Dat vond ik echt vette shit en ben vanaf dat punt ook Radical ècht gaan volgen, maar na OMA is dat drastisch veranderd. Tracks klinken leeg (ook al zal dit qua productie totaal niet het geval zijn) en het lijkt alsof het alleen maar hard moet beuken door o.a. 20KG distortion op een kick. Had Radical altijd erg hoog zitten als producer, maar helaas vallen zijn laatste releases mij persoonlijk (voordat mensen mij in de haren vliegen :lol:) erg tegen :/ hoop dat daar snel verandering in komt!


Idd, zo zie ik het ook. Hetzelfde verhaal bij MM: die eerste tracks waren echt gruwelijk, waaronder The endless void, Reign supreme en Crackin' your ribs. Het tweede album bevat in mijn ogen aanzienlijk mindere tracks. Om even in te haken op wat Timothy zei: Wel vind ik dat Kill me live echt tering hard gaat zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat de productie kwaliteit van zowel Minus Militia als Radical Redemption omlaag is gegaan het afgelopen jaar. Kan niet de bedoeling zijn, aangezien je juist vooruitgang zult moeten merken. Vooral op het gebied van kicks waar, zoals al eerder gezegd, een laag distortion overheen wordt gegooid waar je slecht van wordt. Wat is er mis met een cleane volle kick ipv dat gekraak van tegenwoordig in oa Kill Me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ja daar ben ik het mee eens. Zat laatst The Spell Of Sin weer eens te luisteren. Man, daar zitten toch een aantal tracks tussen met een zieke sfeer en echt een verhaal. Everyone Has Died, Accumulated Filth, On the Brink of Extinction, God's Child, Condemned zijn een paar tracks die ik dan bedoel. Dat vond ik echt vette shit en ben vanaf dat punt ook Radical ècht gaan volgen, maar na OMA is dat drastisch veranderd. Tracks klinken leeg (ook al zal dit qua productie totaal niet het geval zijn) en het lijkt alsof het alleen maar hard moet beuken door o.a. 20KG distortion op een kick. Had Radical altijd erg hoog zitten als producer, maar helaas vallen zijn laatste releases mij persoonlijk (voordat mensen mij in de haren vliegen :lol:) erg tegen :/ hoop dat daar snel verandering in komt!


Hier ben ik het volledig mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Radical heeft ook twee nieuwe platen waar een goede melody weer in zit naar mijn mening, als ik kijk naar paralyzed echt een top plaat. Daar heb ik wel echt het gevoel zoals bij the spell of sin :love: https://www.facebook.com/kayleigh.hoorn ... =3&theater tweede nieuwe track die hij gemaakt heeft voor zijn amerikaanse fans die melo klinkt ook echt heel ziek, https://www.instagram.com/p/BPk0ibTDU01 ... redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jasperz96 schreef:
Radical heeft ook twee nieuwe platen waar een goede melody weer in zit naar mijn mening, als ik kijk naar paralyzed echt een top plaat. Daar heb ik wel echt het gevoel zoals bij the spell of sin :love: https://www.facebook.com/kayleigh.hoorn ... =3&theater tweede nieuwe track die hij gemaakt heeft voor zijn amerikaanse fans die melo klinkt ook echt heel ziek, https://www.instagram.com/p/BPk0ibTDU01 ... redemption

Dat klinkt heel lekker inderdaad! Hoop zelf dat Radical weer dat soort platen gaat produceren. Ik word van zijn producties na TOMA ook echt niet vrolijk :thumbdown:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks