Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
Ik ben mij er heus wel bewust van dat smaken kunnen verschillen en dat Rebelion platen live best kunnen klappen, maar als ik dan een track van mede-opkomer Myst hoor (Before You Go) dan ben ik van mening dat de verkeerde artiesten het verkeerde podium krijgen. Ik vind dit erg naar om te beluisteren...


Helaas worden de artiesten gepusht die tracks maken waar de massa stervormig op kan grasmaaien in de 3e anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Climax is nog enigszins te doen ook al lijken die kicks daar heel veel kracht te missen, maar wat is dat daarvoor allemaal voor meuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 19:28 
 
Hardtraxxer

Moet zeggen dat ik de climax heel erg tof vind en ook de kicks. Lekker sfeertje en sound. Voor de rest vind ik het om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kwaliteit van een track relativeren met 'maar live doet ie het goed' is geen strak plan lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dit is voor mij dus hét voorbeeld waardoor ik bijna verplicht word om in hokjes te denken. Ik wil namelijk als Hardstyle liefhebber niet geassocieerd worden met deze onsamenhangende tyfusherrie. Het is gewoon een schande dat dit de naam Hardstyle mag dragen. Lekker een ander genre van maken en hun eigen feestjes laten organiseren. Prima dat mensen dit mooi vinden, maar schreeuw die zogenaamde harde kicks lekker ergens anders bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
En dit is voor mij dus hét voorbeeld waardoor ik bijna verplicht word om in hokjes te denken. Ik wil namelijk als Hardstyle liefhebber niet geassocieerd worden met deze onsamenhangende tyfusherrie. Het is gewoon een schande dat dit de naam Hardstyle mag dragen. Lekker een ander genre van maken en hun eigen feestjes laten organiseren. Prima dat mensen dit mooi vinden, maar schreeuw die zogenaamde harde kicks lekker ergens anders bij elkaar.


Precies dit. En niet dat het me ook maar een reet uitmaakt wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, maar hoe kan ik dit in vredesnaam nog als muziek uitleggen ten opzichte van mensen die geen hardstyle luisteren.

Laat iemand die geen hardstyle kent dit eens luisteren, en probeer dan eens uit te leggen dat hardstyle niet alleen uit RENG DENG DENG en willekeurige vage geluiden bestaat. Dit is compleet willekeurig en gruwelijk bagger. Dit kun je toch niet tot hetzelfde genre rekenen als een B-front - Dark Moon, laat staan met een plaat uit de periode toen hardstyle nog niet onderverdeeld was in raw en euphoric. Luister deze rommel eens en dan een classic-plaat, dit mag de naam hardstyle niet dragen.

En dan kun je zeggen, "dan ga je toch iets anders luisteren" of andere Gearbox-argumenten als "dan ga je toch naar een ander podium". Dat dit soort geforceerde harde acts geboekt worden zorgt er voor dat mensen die wél hun vak beheersen niet geboekt worden. Deze verharding heeft er ook voor gezorgd dat ik niet meer naar Hard Bass ga, wat in 2014 nog mijn favoriete feestje was. Heb namelijk geen zin om tijdens Team Red dit soort "muziek" te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Op Hard Bass kwamen die kicks gewoon goed door tijdens de anti maar die climax van deze track was mooi om te horen die kicks klonken gewoon goed. Had niet verwacht dat ze hem zouden doen, in de hele set van team red (exclusief MM) waren er maar 3/4 tracks met een climax en die waren allemaal van Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klonk live zo dik, schrok me dood. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


48:20

Hoe verzin je dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er niks anders van maken maar ik vind dit dus gewoon retendik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brrr kippenvel.. enorm vet zeg! Linkin Park vocals brengen enorm veel sfeer en die vage sounds :love:

Ripje, wat makkelijker dan die podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vind dit eigenlijk ook wel errug dik... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dit zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die zeggen dat dit kut is maar wel fan zijn van Delete of iets in die richting lullen ook uit hun nek.

Vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Linkin Park vocals brengen enorm veel sfeer


:yes:

Vind vooral de mid wel dik. Leuk plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dit is het gewoon net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mensen die zeggen dat dit kut is maar wel fan zijn van Delete of iets in die richting lullen ook uit hun nek.

Vette plaat! :worship:


Waarom precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Ik ben mij er heus wel bewust van dat smaken kunnen verschillen en dat Rebelion platen live best kunnen klappen, maar als ik dan een track van mede-opkomer Myst hoor (Before You Go) dan ben ik van mening dat de verkeerde artiesten het verkeerde podium krijgen. Ik vind dit erg naar om te beluisteren...


Helaas worden de artiesten gepusht die tracks maken waar de massa stervormig op kan grasmaaien in de 3e anti.


:lol:

Deze kicks klinken, het mid-intro luisterende nu, best wel vet. Een stuk beter dan ik eerder van hun heb gehoord.

Die anti en die kick in de climax klinken al een flink stuk minder. Alsof iemand op een koektrommel mept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Waarom precies?


Omdat ik vaak het idee dat er al een oordeel wordt geveld over een nummer puur omdat het door een bepaalde artiest is gemaakt. Als precies dezelfde plaat door een andere artiest zou zijn gemaakt waar diegene fan van is zou die ineens wel vet zijn.

Tuurlijk zit er wel een verschil tussen een Delete plaat en deze maar zo gigantisch is dit ook weer niet en als Delete je zou liggen zou je deze plaat je (zonder kijkend naar de artiest) je ook wel moeten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
chas1n schreef:
Omdat ik vaak het idee dat er al een oordeel wordt geveld over een nummer puur omdat het door een bepaalde artiest is gemaakt. Als precies dezelfde plaat door een andere artiest zou zijn gemaakt waar diegene fan van is zou die ineens wel vet zijn.

Dit gebeurd 100% zeker weten wel eens hier op het forum ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit gebeurd 100% zeker weten wel eens hier op het forum ja :yes:

gebeurt*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
chas1n schreef:
Waarom precies?


Omdat ik vaak het idee dat er al een oordeel wordt geveld over een nummer puur omdat het door een bepaalde artiest is gemaakt. Als precies dezelfde plaat door een andere artiest zou zijn gemaakt waar diegene fan van is zou die ineens wel vet zijn.

Tuurlijk zit er wel een verschil tussen een Delete plaat en deze maar zo gigantisch is dit ook weer niet en als Delete je zou liggen zou je deze plaat je (zonder kijkend naar de artiest) je ook wel moeten liggen.


Ook puur de rede dat ik niet zo'n fan meer ben van Delete. Maar naast dit hoor je tussenbeiden wel vaak dat de sounds, afmix e.d. van Delete wel beter zijn. Dat draagt voor sommigen meer dan anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mensen die zeggen dat dit kut is maar wel fan zijn van Delete of iets in die richting lullen ook uit hun nek.

Vette plaat! :worship:

Vind dat wel een beetje kort door de bocht. De kwaliteit en afmix van Delete ligt toch wel een stuk hoger dan Rebelion. Ja het is bij allebei de bedoeling om het zo hard en lomp mogelijk te laten klinken, alleen vind ik dat dat bij Delete een stuk beter is gelukt. Delete vind ik wel vet, maar ik word hier niet warm of koud van. Voor Rebelion begrippen geen heel slechte plaat though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
MelvinFR schreef:
Mensen die zeggen dat dit kut is maar wel fan zijn van Delete of iets in die richting lullen ook uit hun nek.

Vette plaat! :worship:

Vind dat wel een beetje kort door de bocht. De kwaliteit en afmix van Delete ligt toch wel een stuk hoger dan Rebelion. Ja het is bij allebei de bedoeling om het zo hard en lomp mogelijk te laten klinken, alleen vind ik dat dat bij Delete een stuk beter is gelukt. Delete vind ik wel vet, maar ik word hier niet warm of koud van. Voor Rebelion begrippen geen heel slechte plaat though.

Dat is ook niet wat hij bedoelt. Zodra mensen Rebelion zien staan gaan ze bijna meteen al roepen 'waardeloos, klinkt nergens naar, de gasten verdienen geen podium' etc. Bij een Delete plaat zijn mensen altijd meteen super enthosiast en prijzen ze het de hemel in. Ze zijn al zo vooringenomen over een artiets dat ze niet helemaal meer objectief luisteren.

Dus inderdaad, als zowel Rebelion als Delete exact dezelfde plaat zouden maken dan zou er op die van Delete door sommigen hier zeker weten positiever worden gereageerd dan op die van Rebelion.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle