Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dat is ook niet wat hij bedoeld.

bedoelt*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Dat is ook niet wat hij bedoeld.

bedoelt*

Hou je bek man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuke tracks. Maar daar is voor mij de pet mee af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Dat is ook niet wat hij bedoeld.

bedoelt*

Hou je bek man xd


Jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete draaide deze op Reverze vannacht. Deze gaat live echt helemaal nergens meer over, wat een geweld! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo hardtraxxers, hoe gaat het ermee?
Ik was wel even benieuwd waarom dit topic gewoon al 4 pagina's heeft? Als iedereen Rebelion zo kut vind. Negatieve aandacht = ook aandacht.

Over de plaat: Linkin Park vocals +1. Melodie en climax missen nog wat kwaliteit. Komt beetje amateuristisch op mij over. Mid-intro vind ik best gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hallo hardtraxxers, hoe gaat het ermee?
Ik was wel even benieuwd waarom dit topic gewoon al 4 pagina's heeft? Als iedereen Rebelion zo kut vind. Negatieve aandacht = ook aandacht.


Laatste pagina's wordt er nou net wat positiever over deze plaat gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien eerst lezen wat er gezegd wordt voordat er een blinde aanname wordt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Delete draaide deze op Reverze vannacht. Deze gaat live echt helemaal nergens meer over, wat een geweld! :drool:

Idd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit gebeurd 100% zeker weten wel eens hier op het forum ja :yes:

Dus? Als je niet eens normaal een plaat kunt beoordelen omdat artiest X (die je normaal kut vindt) deze plaat heeft geproduceerd heb je jezelf er toch alleen maar mee te pakken? Zal mij namelijk een worst zijn wat een ander van een plaat vindt die ik wel tof vind.

Break is wel heel vet met die vocals, kicks in de climax vind ik te hol en die screech is ook donders vervelend. Al met al is deze plaat niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Svbtwee schreef:
Dit gebeurd 100% zeker weten wel eens hier op het forum ja :yes:

Dus? Als je niet eens normaal een plaat kunt beoordelen omdat artiest X (die je normaal kut vindt) deze plaat heeft geproduceerd heb je jezelf er toch alleen maar mee te pakken? Zal mij namelijk een worst zijn wat een ander van een plaat vindt die ik wel tof vind.

Omdat je hier bij andere atijd scheve gezichten en irritaties mee oproept. Het komt de geloofwaardigheid van die personen die het doen niet ten goede en ook van het forum niet. Denk je dat de Dj's die hier mee lezen niet in de gaten hebben hoe bevooroordeeld sommige hier zijn tegenover bepaalde artiesten >.<?

-100 dat jij als mod zijnde dit uberhaupt goed probeerd te praten..

En nee het maakt het mij ook geen worst uit wat persoon X van een plaat vind die ik vet vind maar dat was ook weer eens niet het punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro klinkt erg lekker, goede kicks met vage geluiden! alleen dan die anti, daar ga je toch gewoon van huilen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Magnetron schreef:
Svbtwee schreef:
Dit gebeurd 100% zeker weten wel eens hier op het forum ja :yes:

Dus? Als je niet eens normaal een plaat kunt beoordelen omdat artiest X (die je normaal kut vindt) deze plaat heeft geproduceerd heb je jezelf er toch alleen maar mee te pakken? Zal mij namelijk een worst zijn wat een ander van een plaat vindt die ik wel tof vind.

Omdat je hier bij andere atijd scheve gezichten en irritaties mee oproept. Het komt de geloofwaardigheid van die personen die het doen niet ten goede en ook van het forum niet. Denk je dat de Dj's die op het forum mee lezen niet in de gaten hebben hoe bevooroordeeld sommige hier zijn tegenover bepaalde artiesten >.<?

-100 dat jij als mod zijnde dit uberhaupt goed probeerd te praten..

En nee het maakt het mij ook geen worst uit wat persoon x van een plaat vind die ik vet vind maar dat was ook weer eens niet het punt. Begrijpend lezen blijft moeilijk.

Oke, maar maakt dat wat uit dan? Moeten wij nu als forum rekening gaan houden met onze geloofwaardigheid hier omdat buitenstaande figuren toevallig ook meelezen? En waarom moet ik de geloofwaardigheid van mijn medehardtraxxers überhaupt in twijfel trekken als zij op een plaat van een bepaalde artiest negatief reageren? Uiteindelijk komt iedereen hier om zijn mening te verkondigen (zou ik toch zeggen), wat dus al neerkomt op wat Magnetron zegt: je hebt daar alleen jezelf mee. Ik lig er niet wakker van als iemand deze plaat ontzettend kut wil noemen, dus ga vooral je gang. Dit hele 'probleem' wat jij schetst is de grootste non-issue in tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Svbtwee schreef:
Magnetron schreef:
Dus? Als je niet eens normaal een plaat kunt beoordelen omdat artiest X (die je normaal kut vindt) deze plaat heeft geproduceerd heb je jezelf er toch alleen maar mee te pakken? Zal mij namelijk een worst zijn wat een ander van een plaat vindt die ik wel tof vind.


Omdat je hier bij andere atijd scheve gezichten en irritaties mee oproept. Het komt de geloofwaardigheid van die personen die het doen niet ten goede en ook van het forum niet. Denk je dat de Dj's die op het forum mee lezen niet in de gaten hebben hoe bevooroordeeld sommige hier zijn tegenover bepaalde artiesten >.<?

-100 dat jij als mod zijnde dit uberhaupt goed probeerd te praten..

En nee het maakt het mij ook geen worst uit wat persoon x van een plaat vind die ik vet vind maar dat was ook weer eens niet het punt. Begrijpend lezen blijft moeilijk.


Oke, maar maakt dat wat uit dan? Moeten wij nu als forum rekening gaan houden met onze geloofwaardigheid hier omdat buitenstaande figuren toevallig ook meelezen? En waarom moet ik de geloofwaardigheid van mijn medehardtraxxers überhaupt in twijfel trekken als zij op een plaat van een bepaalde artiest negatief reageren? Uiteindelijk komt iedereen hier om zijn mening te verkondigen (zou ik toch zeggen), wat dus al neerkomt op wat Magnetron zegt: je hebt daar alleen jezelf mee. Ik lig er niet wakker van als iemand deze plaat ontzettend kut wil noemen, dus ga vooral je gang. Dit hele 'probleem' wat jij schetst is de grootste non-issue in tijden.

Todat iemand het bij Delete gaat doen en het ineens het grootste probleem in tijden word :yes:

Edit: nu altijd net weer doen alsof het geen drol uitmaakt wat je mede forumleden allemaal zeggen, maar als ik dalijk een ding zeg wat jullie niet bevalt duiken jullie er weer met zijn alle op >.<. Dan is het altijd wel een big deal he.

Hypocriete galbakken hier :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leg uit met het oog op geloofwaardigheid? Zijn zowel in het verleden als tegenwoordig ook negatieve reacties op de platen van Delete gekomen, dus ik snap je punt niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pim0412.
MelvinFR schreef:
Omdat ik vaak het idee dat er al een oordeel wordt geveld over een nummer puur omdat het door een bepaalde artiest is gemaakt. Als precies dezelfde plaat door een andere artiest zou zijn gemaakt waar diegene fan van is zou die ineens wel vet zijn.

Svbtwee schreef:
Als zowel Rebelion als Delete exact dezelfde plaat zouden maken dan zou er op die van Delete door sommigen hier zeker weten positiever worden gereageerd dan op die van Rebelion.


Mensen bij wie het zo werkt verliezen bij mij behoorlijk snel hun geloofwaardigheid.


Edit: De geloofwaardigheid van een mede hardtraxxer kan mij verder ook mijn reet roesten hoor :P, alleen ik kan dat 'onrecht' gruwelijk slecht verdragen. Het is gewoon niet eerlijk tegenover (in dit geval Rebelion) en dan kan ik het niet laten door hun toch een soort van te verdedigen door maar aan te geven hoe bevooroordeeld sommigen mensen hier zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, maar je vergelijking met topics van Delete tracks hiermee raakt nog steeds kant noch wal.

Svbtwee schreef:
Edit: nu altijd net weer doen alsof het geen drol uitmaakt wat je mede forumleden allemaal zeggen, maar als ik dalijk een ding zeg wat jullie niet bevalt duiken jullie er weer met zijn alle op >.<. Dan is het altijd wel een big deal he.

Hypocriete galbakken hier :sick:

Dat heeft dan niks te maken met je geloofwaardigheid, maar met de inhoud (of het gebrek ervan) van je post. Weet waarover je praat voordat je iedereen weer wegzet als hypocriete galbakken. Je zwengelt nochtans zelf de discussie aan, maar je hebt gewoon geen idee waarover je het eigenlijk hebt. Echt onvoorstelbaar dat je je iedere keer weer als complete idioot weet te profileren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Misschien eerst lezen wat er gezegd wordt voordat er een blinde aanname wordt gedaan.


Het was meer een uitspraak over het algemeen. Album van Rebelion pakt ook redelijk veel pagina's terwijl 85% gewoon negatief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
-100 dat jij als mod zijnde dit uberhaupt goed probeerd te praten..

Wat praat ik goed dan? En dus omdat ik mod ben moet ik hier maar politiek correcte antwoorden gaan geven? Beetje scheef niet? Ik geef gewoon mijn mening, mod of geen mod, is geen enkel verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Oke, maar je vergelijking met topics van Delete tracks hiermee raakt nog steeds kant noch wal.

Svbtwee schreef:
Edit: nu altijd net weer doen alsof het geen drol uitmaakt wat je mede forumleden allemaal zeggen, maar als ik dalijk een ding zeg wat jullie niet bevalt duiken jullie er weer met zijn alle op >.<. Dan is het altijd wel een big deal he.

Hypocriete galbakken hier :sick:

Dat heeft dan niks te maken met je geloofwaardigheid, maar met de inhoud (of het gebrek ervan) van je post. Weet waarover je praat voordat je iedereen weer wegzet als hypocriete galbakken. Je zwengelt nochtans zelf de discussie aan, maar je hebt gewoon geen idee waarover je het eigenlijk hebt. Echt onvoorstelbaar dat je je iedere keer weer als complete idioot weet te profileren.

Jullie zijn ook hypocriete galbakken. Lekker altijd met 27 verschillende maten wegen, losers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
-100 dat jij als mod zijnde dit uberhaupt goed probeerd te praten..



Probeert*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jullie zijn ook hypocriete galbakken. Lekker altijd met 27 verschillende maten wegen, losers.

Top, sterk argument weer. Mooi dat je verder ook inhoudelijk op m'n reactie in gaat. En met 'jullie' heb je het vast ook over mij, maar mij een hypocriete galbak noemen slaat ook weer kant noch wal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron, nu weer even on topic verder. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle