Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Sub Sonik & Outbreak

Track(s): Hear You Scream

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die laatste kick is wel héél erg slecht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 17:57 
 

Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.


Dat krijg je als je met 1 goede track direct gehyped wordt, dan wil men nieuw werk zien maar daar is zo een jongen nog helemaal niet klaar voor. Resultaat? Weinig vernieuwing. Geef hem een extra jaar, help en assisteer hem waar nodig zodat hij ook die prikkel krijgt om te vernieuwen/verbeteren. Dit geldt niet voor Sub Sonik alleen trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 11:19 
 

Hardstylistic schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.


Dat krijg je als je met 1 goede track direct gehyped wordt, dan wil men nieuw werk zien maar daar is zo een jongen nog helemaal niet klaar voor. Resultaat? Weinig vernieuwing. Geef hem een extra jaar, help en assisteer hem waar nodig zodat hij ook die prikkel krijgt om te vernieuwen/verbeteren. Dit geldt niet voor Sub Sonik alleen trouwens..


SZP, Rebellion, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongeïnspireerd stukje muziek dit. Kicks zijn wéér hetzelfde als menig andere Sub Sonik track. Jammer genoeg heb ik sowieso al niet veel met Sub Sonik en dit bevestigt mijn mening alleen maar.

TheCrazyDutch schreef:
Hardstylistic schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.


Dat krijg je als je met 1 goede track direct gehyped wordt, dan wil men nieuw werk zien maar daar is zo een jongen nog helemaal niet klaar voor. Resultaat? Weinig vernieuwing. Geef hem een extra jaar, help en assisteer hem waar nodig zodat hij ook die prikkel krijgt om te vernieuwen/verbeteren. Dit geldt niet voor Sub Sonik alleen trouwens..


SZP, Rebellion, etc


Ben ik wat SZP betreft niet met je eens. Kijk bijvoorbeeld naar The Project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.


Dat krijg je als je met 1 goede track direct gehyped wordt, dan wil men nieuw werk zien maar daar is zo een jongen nog helemaal niet klaar voor. Resultaat? Weinig vernieuwing. Geef hem een extra jaar, help en assisteer hem waar nodig zodat hij ook die prikkel krijgt om te vernieuwen/verbeteren. Dit geldt niet voor Sub Sonik alleen trouwens..


Je weet dat hij geghost word door Shockerz he? Zolang deze muziek aanslaat blijven ze gewoon lekker doorgaan met dit stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Sub Sonik mag wel is een keer z'n soundbank uitbreiden. Ik ben die geluidjes nu wel een beetje zat, is in elk nummer precies het zelfde.


Mee eens. Dit is wellicht zijn slechtste nummer. Die Payback E.P. was al minder, maar dit is alleen maar bergafwaarts.

Hardstylistic schreef:
Dat krijg je als je met 1 goede track direct gehyped wordt, dan wil men nieuw werk zien maar daar is zo een jongen nog helemaal niet klaar voor.


Niet mee eens. Tracks als MF Psycho en die Heathens bootleg zijn in mijn ogen pareltjes met erg veel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat is dit nou weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 12:21 
 
Hardtraxxer

Ik vind de screech ook erg irritant. Altijd grappig om dan de youtube comments te zien, waar iedereen extreem enthousiast is over deze track xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Altijd grappig om dan de youtube comments te zien, waar iedereen extreem enthousiast is over deze track xd


Denk ook niet dat de gemiddelde youtube luisteraar opbouwend kritisch is tegenover de muziek die hij/zij luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan dicht:
hardstyle-releases/sub-sonik-strike-one-album-sampler-3-werr033-t61343.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks