Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.


Denk dat het ook wel wat te maken heeft met welk team achter je staat. (voorgaande promotie etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:
Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.


Denk dat het ook wel wat te maken heeft met welk team achter je staat. (voorgaande promotie etc)


Zeker waar! Maar aangezien phrantic toendestijds naar dirty workz is gegaan (lijkt mij zelfde team als szp), zou je denken dat daar geen verschil in zou moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 10:59 
 
Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:
Nijidik schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.

Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds :loving:

Oops, wel een hele dikke track


Is dit een troll of ben je serieus :lol:


Troll xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop deze heel snel live te kunnen horen, wat een geweld :drool:
Clip is ook erg netjes gedaan trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aparte plaat, maar hij is erg dik geworden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die kicks + snarerolls in de eerste climax doen me sterk denken aan Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix).
Tweede climax kicks vind ik verschrikkelijk. Gewoon een hoop bass met een punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tering wat gaaf weer dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 20:36 
 
Hardtraxxer

Gisteren voor het eerst live gehoord. Teringdikke plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kicks doen me heel erg denken aan Industrial. Super toffe ploat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:
Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.


Denk dat het ook wel wat te maken heeft met welk team achter je staat. (voorgaande promotie etc)


Zeker waar! Maar aangezien phrantic toendestijds naar dirty workz is gegaan (lijkt mij zelfde team als szp), zou je denken dat daar geen verschil in zou moeten zijn.

Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 10:03 
 
Hardtraxxer

1e drop, die kicks :love: Tweede dropje is graaf maar doet mij persoonlijk niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Indiase sounds zijn master. Kicks zijn verfrissend. Een bijzonder plaatje. Ik vind 'm vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze live gehoord op Xxlerator.
:bomb: Wat een genot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:


Wat? :lol: Dat is wel echt heel vreemd. Het is sowieso wel heel erg stil rondom Phrantic. Altijd geniale producer geweest en heeft best ook wat support gehad van grote namen (Headhunterz etc.). Maar zo zie je maar zolang je niet bezig blijft, het grote publiek je gewoon vergeet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar DWX gaan helpt ook gewoon geen fuck, kom je op een stapel nietszeggende namen te liggen waar ook voor 80% het niet of nauwelijks maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track en ik ben wel fan van deze 'nieuwe trend'. Toch moet het niet te vaak gebeuren. Had gehoord op bijvoorbeeld Megabase van een medestudent dat er mensen wegliepen omdat er constant psy kicks gedraaid werden.

Voor de rest vind ik deze track gewoon erg sterk in elkaar zitten en heeft het niet echt een deuntje nodig. Sub Zero Project is wat mij betreft prima bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 10:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Redman schreef:
Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:


Wat? :lol: Dat is wel echt heel vreemd. Het is sowieso wel heel erg stil rondom Phrantic. Altijd geniale producer geweest en heeft best ook wat support gehad van grote namen (Headhunterz etc.). Maar zo zie je maar zolang je niet bezig blijft, het grote publiek je gewoon vergeet...


Phrantic postte laatst nog in de ' wat is er gebeurd met'. Toppa dat er dingen staan gepland voor de komende tijd en hij nog niet stil zit. Dus ben zelf ook wel benieuwd wat hij weet te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 11:25 
 
Hardtraxx Addict

Dat sound design, die kicks :surrender: :surrender:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle