Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 18:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Pommer schreef:
Sorry maar wat een kuthype is dit. Lekkere sfeerdoder op de dansvloer.

Thuis wel leuk om te luisteren.


Sfeerdoder op de dansvloer? Denk eerder het tegenovergestelde :D

Het gemiddelde hardstyle publiek wordt hier denk ik niet echt vrolijk van op een feestje. En dan met name die militanten onder hen. Maar goed we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
OutsideSpacer schreef:
Pommer schreef:
Sorry maar wat een kuthype is dit. Lekkere sfeerdoder op de dansvloer.

Thuis wel leuk om te luisteren.


Sfeerdoder op de dansvloer? Denk eerder het tegenovergestelde :D

Het gemiddelde hardstyle publiek wordt hier denk ik niet echt vrolijk van op een feestje. En dan met name die militanten onder hen. Maar goed we zullen zien.


Van de feestjes waar ik geweest ben (sinds producers zijn begonnen met psy elementen) heb ik alleen nog maar positiviteit op de dansvloer, om me heen gemerkt eigenlijk als er een Psy achtige track gedraaid werd. Voorbeeld; de Pandora Psy Edit op Qlimax tijdens de BH set. Beetje het zelfde 'HOOOOOOOOOOOOOH schreeuw' effect had iedereen om me heen als wanneer er een Gearbox kick op klapt op een rauw feestje zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 02:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Sorry maar wat een kuthype is dit. Lekkere sfeerdoder op de dansvloer.


Eensch, wat een zaaddodende kut hype, zit hier echt niet op te wachten op een feest, die versie van SZP had tenminste nog wat kracht maar dit klinkt echt alsof je je slappe lul op een trommel laat stuiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik deze slappe troep wil horen ga ik wel naar een Technofeest. Jezus wat mist deze track een hoop power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Dit is kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klinkt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 18:29 
 
Hardtraxx Crew

StevenvanKuijk schreef:
Dit is kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het best een prima plaat, maar zou het geen hardstyle willen noemen. Is toch gewoon psytrance oid dit? Of zeg ik nu iets heel raars?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Vind het best een prima plaat, maar zou het geen hardstyle willen noemen. Is toch gewoon psytrance oid dit? Of zeg ik nu iets heel raars?

Ben ik het mee eens. Zou het voor de grap geen eens verkeerd vinden op een hardstyle feest. Beetje gek kan geen kwaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Zou het voor de grap geen eens verkeerd vinden op een hardstyle feest. Beetje gek kan geen kwaad :D

Fijne instelling dit ^^ Variatie is altijd top naar mijn mening, ook al vind je misschien de plaat zelf niet zo vet.
Vind t altijd super om bijvoorbeeld een d&b/dub plaat in een hardstyle set te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ's krijgen van mij ook altijd plusjes als ze met onverwachte platen komen. Vind dat verrassingseffect soms echt te gek. Zou een opening van een set met een harde duistere techno plaat ook niet verkeerd vinden maar dat gaat misschien wat te ver voor op een hardstyle feest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel dik, doet me denken aan Deadmau5 - FML en Ummet Ozcan - Reboot, maar dan een tandje sneller en harder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
beardieroy schreef:
Zou het voor de grap geen eens verkeerd vinden op een hardstyle feest. Beetje gek kan geen kwaad :D

Fijne instelling dit ^^ Variatie is altijd top naar mijn mening, ook al vind je misschien de plaat zelf niet zo vet.
Vind t altijd super om bijvoorbeeld een d&b/dub plaat in een hardstyle set te horen.


Jammer dat bij enige vorm van variatie meteen de gehele scene er op duikt. Solar is een hit: saxofoons everywhere. Bitch is een hit: lange uithaal screeches everywhere. En nu dit weer... het lijken gewoon allemaal minder goeie versies van de hit die ze proberen na te maken. Ik heb nu op hard bass meerdere van dit soort trackjes gehoord. En the Project is letterlijk de enige waar ik enigszins wat mee kon.

Variatie/creativiteit is prima, maar waarom meteen iedereen er zo mee doodgooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je gelijk in, Rickzel. Het verrassingseffect gaat er dan ook wel weer vanaf. Maar als het gewoon goed klinkt en er nog een beetje eigen creativiteit in zit, zeg ik geen nee tegen 'hype-platen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
beardieroy schreef:
Zou het voor de grap geen eens verkeerd vinden op een hardstyle feest. Beetje gek kan geen kwaad :D

Fijne instelling dit ^^ Variatie is altijd top naar mijn mening, ook al vind je misschien de plaat zelf niet zo vet.
Vind t altijd super om bijvoorbeeld een d&b/dub plaat in een hardstyle set te horen.


Jammer dat bij enige vorm van variatie meteen de gehele scene er op duikt. Solar is een hit: saxofoons everywhere. Bitch is een hit: lange uithaal screeches everywhere. En nu dit weer... het lijken gewoon allemaal minder goeie versies van de hit die ze proberen na te maken. Ik heb nu op hard bass meerdere van dit soort trackjes gehoord. En the Project is letterlijk de enige waar ik enigszins wat mee kon.

Variatie/creativiteit is prima, maar waarom meteen iedereen er zo mee doodgooien?

Mee eens. Overal moet tegenwoordig maar een hype van worden gemaakt, tot in den treure. Weet nu alweer hoe het gaat, er komt zo weer een hype aan die eerst supervet is en na 2 jaar er doodgegooid mee worden is er geen zak meer aan. Zo gaat het al jaren en dat gaat niet veranderen tot artiesten weer echt hun eigen sound en stijltje ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 15:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle