Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het gaat om het verschil tussen de stilte en kick in combinatie met de punch. Als je lange basstails in je kick hebt zitten is er niet echt sprake meer van een stilte en komt de volgende kick vanuit de basstail van de andere. Waardoor het volumeverschil tussen beide kleiner is dan als wanneer een kick uit de stilte komt. Als je dus een korte kick hebt waarbij alle bas zich onder het punch geluid eruit pompt, heb je veel meer kracht.

Vergelijk het een beetje met het verschil tussen de tafelberg en de Himalaya, tussen een klap en een duw etc :P


Perfecte uitleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dat is niet de uitleg dat het niet "hard" is.
Want een lange tail kan ook hard zijn. Kijk maar naar de grommende hardcore-kicks van bijv. Crypsis. Dat zijn iig kicks die je nog hard hoort inklappen terwijl de vorige nog bezig was met een hele lading aan distortion.
Het probleem hier is gewoon dat de bassline erg zwak is. Op Hardbass was dit een lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteindelijk draait het toch allemaal om smaak. Wat wij hard vinden kan een ander dan weer niet hard vinden. Zo vind Davey een lange basstail gewoon hard, terwel ik dat dan weer niet vind. Maar soms kan het idd lekker klinken zoals dawasiknie aangeeft! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er genoeg van. Van pagina 4 tot en met nu is het enkel gebekvecht en geen van beide gaat toegeven.
Laat het aub zitten en ga het weer inhoudelijk over de track hebben ipv dat gebekvecht aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dreunt lekker weg in de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:45 
 

Khadber schreef:
Ik heb er genoeg van. Van pagina 4 tot en met nu is het enkel gebekvecht en geen van beide gaat toegeven.
Laat het aub zitten en ga het weer inhoudelijk over de track hebben ipv dat gebekvecht aub.

Mee eens idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 02:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt lekkere track, die wolf-sound en de gehele sfeer in de track past er echt goed bij. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb er genoeg van. Van pagina 4 tot en met nu is het enkel gebekvecht en geen van beide gaat toegeven.
Laat het aub zitten en ga het weer inhoudelijk over de track hebben ipv dat gebekvecht aub.

Dat heet een discussie en daar zijn fora voor >.< En offtopic kan ik het ook niet noemen omdat het gaat over de bassline van deze track. Maar laat ook maar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die duistere sfeer van de track maakt naar mijn mening een hoop goed.
Maar geef gewoon toe dat de kick etc gewoon gekraak is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik juist vet, die kraakkick :love:

Kijk er echt naar uit om deze vanmiddag te horen in The Magic Show.
Hopelijk laat Bioweapon wat van hun album horen (Wss Part of the Hard, Realm, Heretic, Dead of the Night allemaal wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:17 
 

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Ik heb er genoeg van. Van pagina 4 tot en met nu is het enkel gebekvecht en geen van beide gaat toegeven.
Laat het aub zitten en ga het weer inhoudelijk over de track hebben ipv dat gebekvecht aub.

Dat heet een discussie en daar zijn fora voor >.< En offtopic kan ik het ook niet noemen omdat het gaat over de bassline van deze track. Maar laat ook maar :/

Ja maar de manier waarop er gereageerd word op elkaar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja ik ben het met je eens dat je niet op de man hoeft te spelen, maar dat probleem was al opgelost, er werd de laatste pagina gewoon op een normale manier gediscussieerd met elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat vind ik juist vet, die kraakkick :love:

Kijk er echt naar uit om deze vanmiddag te horen in The Magic Show.
Hopelijk laat Bioweapon wat van hun album horen (Wss Part of the Hard, Realm, Heretic, Dead of the Night allemaal wel)

Dat is ook vet, maar vind het hier niet goed uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt deze op een album sampler van 1 van de heren of als een gewone release op Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:00 
 

Lyst schreef:
Ja ik ben het met je eens dat je niet op de man hoeft te spelen, maar dat probleem was al opgelost, er werd de laatste pagina gewoon op een normale manier gediscussieerd met elkaar.

Heb de laatste pagina niet echt meer gevolgd doelde meer op de pagina's daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Komt deze op een album sampler van 1 van de heren of als een gewone release op Fusion?

Hij kan op Fusion uitkomen, maar ook op Scantraxx.
Maar gok dat deze eerst op beide albums komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maximum schreef:
Komt deze op een album sampler van 1 van de heren of als een gewone release op Fusion?

Hij kan op Fusion uitkomen, maar ook op Scantraxx.
Maar gok dat deze eerst op beide albums komen :thumbup:

lijkt me ook indd.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:01 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Maximum schreef:
Komt deze op een album sampler van 1 van de heren of als een gewone release op Fusion?

Hij kan op Fusion uitkomen, maar ook op Scantraxx.
Maar gok dat deze eerst op beide albums komen :thumbup:

lijkt me ook indd.. :thumbup:

En die komen wanneer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:06 
 

Is nog niet bekend, Bioweapon album was 50% klaar naar eigen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Ik heb er genoeg van. Van pagina 4 tot en met nu is het enkel gebekvecht en geen van beide gaat toegeven.
Laat het aub zitten en ga het weer inhoudelijk over de track hebben ipv dat gebekvecht aub.

Dat heet een discussie en daar zijn fora voor >.< En offtopic kan ik het ook niet noemen omdat het gaat over de bassline van deze track. Maar laat ook maar :/


Eens, elke keer als er een keer een fatsoenlijke discussie begint wordt het meteen gesust om alles rustig te houden, maar dat is wel waar fora voor bedoeld zijn. En idd het was niet eens off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Eens, elke keer als er een keer een fatsoenlijke discussie begint wordt het meteen gesust om alles rustig te houden, maar dat is wel waar fora voor bedoeld zijn. En idd het was niet eens off-topic

Het moet wel inhoud hebben. Hier was het 3 weken welles-nietes-welles-nietes waar het op een gegeven moment meer ging om het niet toe willen geven. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ontopic nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 03:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
ben verliefd op dit soort platen _O_

en dat welles niettes moch idd wel s stoppen, heeft toch nooit zin :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks