Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Ben ik nou de enige die dit een saai nummer vind?? Totaal geen pakkende melo en de kicks zijn ook net een natte scheet.


Nope ik vind em ook niet meer dan aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Ben ik nou de enige die dit een saai nummer vind?? Totaal geen pakkende melo en de kicks zijn ook net een natte scheet.

Mij pakt het ook niet egt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige track, en een van de beste euforische melodieën die ik sinds lange tijd gehoord heb. Verbaast me altijd weer hoe gevarieerd Toneshifterz produceren, in mijn ogen zeker een van de beste producers van het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk nummer, maar meer ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Ik vind dit nou niet echt een speciale track. Hoor ik liever Origins Of Life of Elektroshock.

Want deze track heeft gewoon een intro en dan een melodieuze climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
RobertV schreef:
Ik vind dit nou niet echt een speciale track. Hoor ik liever Origins Of Life of Elektroshock.

Want deze track heeft gewoon een intro en dan een melodieuze climax?

En een break, random melodie en pitchkicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
katamaran schreef:
RobertV schreef:
Ik vind dit nou niet echt een speciale track. Hoor ik liever Origins Of Life of Elektroshock.

Want deze track heeft gewoon een intro en dan een melodieuze climax?

En een break, random melodie en pitchkicks :P

Random melodie? Volgens mij moet je hem dan toch een keer opnieuw horen.
En met Beholder kicks of iets dergelijks zou dit nummer ook echt niet lekker klinken, dus ik vind de pitchkicks in dit nummer prima :)
En dan kun je wel gaan zeuren over de opbouw, maar dan kun je dat bij 9 op de 10 andere mainstream nummers ook doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En nu? Nu heb ik hem nog een keer gehoord, maar er zit niks pakkends in de melodie. Ik ben tijdens het typen van dit bericht alweer vergeten hoe de melodie gaat. Maar goed ik hoor hier ook eigenlijk niet eens te posten, gezien ik een hekel heb aan mainstream hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
katamaran schreef:
RobertV schreef:
Ik vind dit nou niet echt een speciale track. Hoor ik liever Origins Of Life of Elektroshock.

Want deze track heeft gewoon een intro en dan een melodieuze climax?

En een break, random melodie en pitchkicks :P

Een break ontkom je vandaag de dag zelden meer aan, en bij Elektro Shock zit zo'n afgezaagde dubstep break-achtig iets. (Niet dat ik Elektro Shock over het algemeen slecht vind)
Een random melodie is vaak een afknapper ja, maar ik vind hier toch wel gevoel inzitten, en dat is toch voor mij een groot pluspunt voor een mainstream track. Natuurlijk kan een random melodie ook heel slecht uitpakken, kijk maar naar NC&PP-Universe, wat is die slecht zeg.
En tja, pitchkicks lijken nou eenmaal ook te horen bij een mainstream-track, elke melodie is aangevuld met gepitchde kicks. Zie het liever ook anders, maar ik stoor me er niet zo aan. Dit is trouwens ook een van de enige mainstream-tracks die me echt pakt, met nog wat Wildstylez/Max Enforcer/Waverider-spul.

Jij zou deze track natuurlijk niks vinden, maar dat geld waarschijnlijk voor de hele mainstream-sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En nu? Nu heb ik hem nog een keer gehoord, maar er zit niks pakkends in de melodie. Ik ben tijdens het typen van dit bericht alweer vergeten hoe de melodie gaat. Maar goed ik hoor hier ook eigenlijk niet eens te posten, gezien ik een hekel heb aan mainstream hardstyle :P

Haha ik ben het in deze wel met je eens ;)
vind em verre van bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

They are the future! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is al een tijdje uit ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks