Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Vamper

Track(s): Strange Reaction

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vamper mag wat mij betreft wel wat meer tijd in z'n nummers steken. Vond de Mash Affair release echt heilig, maar al zijn nieuwe nummers weten me niet te boeien. Klinken zo saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Mash Affair heel sterk, maar vind hier niks aan. Het idee is heel vet alleen die kicks zijn niet echt netjes. Voorzie dan ook een aantal pagina´s over de Zatox kick etc. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vamper mag wat mij betreft wel wat meer tijd in z'n nummers steken. Vond de Mash Affair release echt heilig, maar al zijn nieuwe nummers weten me niet te boeien. Klinken zo saai.

Haha je was me ook echt net voor, ben het helemaal met je eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.


Vamper is toch geen lid van The R3bels? Maxter wel, maar Vamper is volgens mij een heel ander persoon.. Als ik op discogs kijk zegt ie dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vamper heeft idd niks te maken met The R3bels volgens mij. The R3bels zijn Maxter en nog iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik las ooit een keer op HT dat hij ook een lid is van The R3bels, maar kan nu niet met een bron komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Ik las ooit een keer op HT dat hij ook een lid is van The R3bels, maar kan nu niet met een bron komen :P


The R3bels zijn Alessandro Pomponio & Leonardo Toni.. Toni = Maxter, maar Pomponio is geen solo artiest voor zover ik weet. Vamper = Brando Visibelli..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Intervention schreef:
nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.


Vamper is toch geen lid van The R3bels? Maxter wel, maar Vamper is volgens mij een heel ander persoon.. Als ik op discogs kijk zegt ie dat ook.

oh ok ik dacht dat hij dat wel was...nja als het daar gezegt wordt zal dat wel zo zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind em wel lekker klinken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:28 
 

Aparte kick, shit wat word die hoog gepitcht zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt hele vette sound, maar die kicks zijn echt waardeloos, word idd echt overdreven gepitched
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, waardeloze kicks, the r3bels remix aub.

Als heel Italain hardstyle nou de kick uit pattern 2 gebruikt hoor je niemand meer klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:43 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Als heel Italain hardstyle nou de kick uit pattern 2 gebruikt hoor je niemand meer klagen

:lol:

Inderdaad doodzonde van die kicks in Light 0 ... had een heerlijk nummertje kunnen wezen. Had zelf eigenlijk ook wel meer verwacht van Vamper na zijn eerste E.P.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks