Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders gaat iedereen elkaar even lekker flamen!

Snap niet hoe je kunt zeggen dat Wildstylez ineens een eentonige producer geworden is. Luister alleen al naar de 2 nieuwe tracks die hij gedraaid heeft en probeer het dan nog eens te zeggen. Ja, de ene heeft wat van Feedback en deze wat van Stardust, maar maakt dat de tracks slecht? Ik vind van niet. Bovendien: het is de tweede track met een dergelijke sound, terwijl ik heel wat andere DJ's ken die hetzelfde al jaren doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, als je zo gaat redeneren kun je zeggen dat ELKE melodie in hardstyle geschikt is voor trance, want de belangrijkste eigenschap van trance is dat er een melodie is. Komop jongens, dit gaat ècht nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 02:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Tja, als je zo gaat redeneren kun je zeggen dat ELKE melodie in hardstyle geschikt is voor trance, want de belangrijkste eigenschap van trance is dat er een melodie is. Komop jongens, dit gaat ècht nergens over.


Dat zeiden we niet, we zeiden dat het idee van trance in hardstyle geen vernieuwing is zoals digital age zegt maar dat ze in 2006 er al mee begonnen ( Ivan Carsten - Amazing Combination )
Niet opeens van onderwerp veranderen he.

Wildstylez is niet divers met melo's? Hoe kom je daarbij, hij gebruikt gewoon een synth en een melo, en ze klinken bijna altijd mooi euforisch, dat is zijn stijl en het klinkt goed dus hij houd zich erbij. ik kan maar een paar nummers bedenken van wsz die geen melo hebben en dat zijn Feedback en Huh. Artiesten zoals b-front, frontliner, tatanka. Die zijn divers met melo's. verschillende stylen en synths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 02:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Sunboom schreef:
Tja, als je zo gaat redeneren kun je zeggen dat ELKE melodie in hardstyle geschikt is voor trance, want de belangrijkste eigenschap van trance is dat er een melodie is. Komop jongens, dit gaat ècht nergens over.


Dat zeiden we niet, we zeiden dat het idee van trance in hardstyle geen vernieuwing is zoals digital age zegt maar dat ze in 2006 er al mee begonnen ( Ivan Carsten - Amazing Combination )
Niet opeens van onderwerp veranderen he.

Wildstylez is niet divers met melo's? Hoe kom je daarbij, hij gebruikt gewoon een synth en een melo, en ze klinken bijna altijd mooi euforisch, dat is zijn stijl en het klinkt goed dus hij houd zich erbij. ik kan maar een paar nummers bedenken van wsz die geen melo hebben en dat zijn Feedback en Huh. Artiesten zoals b-front, frontliner, tatanka. Die zijn divers met melo's. verschillende stylen en synths.
Haha B-Front divers op die gebieden? Laat me niet lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 03:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1,000,000 stars. Godz Power, Neophobia, Quarantine, Lunatick, Freakin.

allemaal anders :P

Ander voorbeeld dan, zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
1,000,000 stars. Godz Power, Neophobia, Quarantine, Lunatick, Freakin.

allemaal anders :P

Ander voorbeeld dan, zany.


Die nummers zijn ook allemaal hetzelfde opgebouwt als je het zo wilt bekijken. Ik vind dat je nu niet kan zeggen dat B-Front of Fronliner diverser is. Frontliner gebruikt ook al jaren de zelfde soort kick. Maar hij heeft groot gelijk want ik ben groot Fan van hem. Net als ik dat ben van Wildstylez. Ik hou wel van die nieuwere stijl van hem :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ander voorbeeld dan, zany.

Zany niet divers :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
1,000,000 stars. Godz Power, Neophobia, Quarantine, Lunatick, Freakin.

allemaal anders :P

Ander voorbeeld dan, zany.

Ik bedoel vooral zijn nummers van sinds hij zo'n hype is; Neophobia, Scary Noises, Darkside, Development en qua melodie en synth ook de remix van Feelings.. dat heeft allemaal dezelfde insteek (hoewel ik sommige nummers van hem zoals Scary Noises, Chemical, Magic en Become The Sky zeker wel goede nummers vind) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
M'n gok: Iedereen is deze Digital Age sound zat aan het einde van 2011.

dat denk ik ook :) ...het is nu vernieuwd en vet maar kdenk dat het op ten duur wel gaat vervelen maar iki laat me verassen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Sunboom schreef:
Tja, als je zo gaat redeneren kun je zeggen dat ELKE melodie in hardstyle geschikt is voor trance, want de belangrijkste eigenschap van trance is dat er een melodie is. Komop jongens, dit gaat ècht nergens over.


Dat zeiden we niet, we zeiden dat het idee van trance in hardstyle geen vernieuwing is zoals digital age zegt maar dat ze in 2006 er al mee begonnen ( Ivan Carsten - Amazing Combination )
Niet opeens van onderwerp veranderen he.

Amazing Combination komt uit 2008 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:37 
 

Sjonge jonge wat een discussies weer..
Als je nu al zegt dat Digital Age een standaard nustyle label gaat worden... vind ik een beetje kansloos, je weet toch niet wat ze allemaal nog gaan uitbrengen en tot nu toe vind ik het alles behalve standaard shit. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Viking schreef:
D-Nemacyst schreef:
1,000,000 stars. Godz Power, Neophobia, Quarantine, Lunatick, Freakin.

allemaal anders :P

Ander voorbeeld dan, zany.


Die nummers zijn ook allemaal hetzelfde opgebouwt als je het zo wilt bekijken. Ik vind dat je nu niet kan zeggen dat B-Front of Fronliner diverser is. Frontliner gebruikt ook al jaren de zelfde soort kick. Maar hij heeft groot gelijk want ik ben groot Fan van hem. Net als ik dat ben van Wildstylez. Ik hou wel van die nieuwere stijl van hem :love:


We kijken naar variatie in melodie niet in opbouw :P

katamaran schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ander voorbeeld dan, zany.

Zany niet divers :') ?


Ik zei zany wel divers...

Lyst schreef:
dat denk ik ook :) ...het is nu vernieuwd en vet maar kdenk dat het op ten duur wel gaat vervelen maar iki laat me verassen:)
Dakpan schreef:
M'n gok: Iedereen is deze Digital Age sound zat aan het einde van 2011.

dat denk ik ook :) ...het is nu vernieuwd en vet maar kdenk dat het op ten duur wel gaat vervelen maar iki laat me verassen:)


Haalt het idee niet weg dat ze 3 jaar later zeggen dat ze hardstyle vernieuwd hebben met trance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 01:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag ik een directe quote van Wildstylez of één van de heren van Noisecontrollers waar dat uit blijkt?

Want volgensmij zijn de enige mensen die pretenderen dat Digital Age vernieuwend is met trance-invloeden, een paar mensen hier op Hardtraxx.

Los daarvan, of het nou trance-invloeden zijn of niet (en ik vind echt dat dat een foute term is, maargoed): je kunt niet zeggen dat de DA-tracks NIET vernieuwend zijn. Ze wijken gewoon echt af van het huidige aanbod. Zeggen dat een track uit 2006 of 2008 ook trance-invloeden gebruikt doet daar niks aan af. Dit is anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 04:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Mag ik een directe quote van Wildstylez of één van de heren van Noisecontrollers waar dat uit blijkt?

Want volgensmij zijn de enige mensen die pretenderen dat Digital Age vernieuwend is met trance-invloeden, een paar mensen hier op Hardtraxx.

Los daarvan, of het nou trance-invloeden zijn of niet (en ik vind echt dat dat een foute term is, maargoed): je kunt niet zeggen dat de DA-tracks NIET vernieuwend zijn. Ze wijken gewoon echt af van het huidige aanbod. Zeggen dat een track uit 2006 of 2008 ook trance-invloeden gebruikt doet daar niks aan af. Dit is anders.


Kijk is bij de officiele aankondiging van het label en kom dan nog is terug.

en lol. sorry hoor maar de forever az one remix van nc heeft precies de zelfde synth en melodie stijl en die kick word al JA-REN gebruikt. praat geen bullshit man :P hardstyle heeft zich maar een keer vernieuwd en dat was in 2005 :P en dat vind ik nogsteeds jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er 1 producer is die constant dezelfde melodie gebruikt in zijn producties dan is het B-Front wel. Neophobia, Sleepwalker, Noctus Noa hebben allemaal bijna letterlijk dezelfde melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 producer is die constant dezelfde melodie gebruikt in zijn producties dan is het B-Front wel. Neophobia, Sleepwalker, Noctus Noa hebben allemaal bijna letterlijk dezelfde melodie.


Sorry maar als je die 3 nummers bijna letterlijk dezelfde melo vindt hebben mankeer je iets aan je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 producer is die constant dezelfde melodie gebruikt in zijn producties dan is het B-Front wel. Neophobia, Sleepwalker, Noctus Noa hebben allemaal bijna letterlijk dezelfde melodie.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 producer is die constant dezelfde melodie gebruikt in zijn producties dan is het B-Front wel. Neophobia, Sleepwalker, Noctus Noa hebben allemaal bijna letterlijk dezelfde melodie.

WTF? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:38 
 
Hardtraxxer

ik vind hem lekker!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 producer is die constant dezelfde melodie gebruikt in zijn producties dan is het B-Front wel. Neophobia, Sleepwalker, Noctus Noa hebben allemaal bijna letterlijk dezelfde melodie.

idd :lol: ...moet je toch echt beter luisteren jonge :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er wordt een keer wat over B-Front gezegd en meteen nemen zijn fans het voor hem op, jullie hebben overigens wel gelijk dat die melodiën niet hetzelfde zijn maar in elk nummer zit exact hetzelfde sfeertje op Chemical na.. en dat getuigt nou ook niet echt van creativiteit van jullie 'held'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo mankeert er dan iets aan mijn oren? Hij heeft bij die 3 nummers gewoon vrijwel hetzelfde akkoordenschema hoor, na 8 beats gaat de melodie omhoog. Verder gebruikt hij ook in best veel nummers dat hoge piano pingeltje. Dus dat is allemaal ook niet bijster origineel. Dus Wildstylez hierop afzeiken en wel B-Front waarderen is met 2 maten meten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Er wordt een keer wat over B-Front gezegd en meteen nemen zijn fans het voor hem op, jullie hebben overigens wel gelijk dat die melodiën niet hetzelfde zijn maar in elk nummer zit exact hetzelfde sfeertje op Chemical na.. en dat getuigt nou ook niet echt van creativiteit van jullie 'held'.

Dit vind ik dus pure onzin, dat al zijn nummers hard/rauw zijn betekent niet dat hij niet niet creatief is. Luister bijvoorbeeld naar de mid van scary noises, nog nooit heb ik zo'n vette mid gehoord, en het concept is ook vrij origineel. Een nummer als Chemical is ook heel origineel, ken geen 1 nummer die lijkt op Chemical.
Nummer als Magic hoor je ook nooit, eigenlijk de hele collab met Frontliner zijn originele nummers.
Dan Inner Creativity, dit is ook zeer creatief, een trance-melodie met een duistere sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:42 
 

Daveytl schreef:
Dan Inner Creativity, dit is ook zeer creatief, een trance-melodie met een duistere sfeer.

Que?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Dan Inner Creativity, dit is ook zeer creatief, een trance-melodie met een duistere sfeer.

Que?

Luister maar eens goed ;) Heeft wel wat trance-invloeden hoor
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks