Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanaf nu weer on topic aub, dat gezeur is nergens voor nodig. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Lyst schreef:
dat denk ik ook :) ...het is nu vernieuwd en vet maar kdenk dat het op ten duur wel gaat vervelen maar iki laat me verassen:)
Dakpan schreef:
M'n gok: Iedereen is deze Digital Age sound zat aan het einde van 2011.

dat denk ik ook :) ...het is nu vernieuwd en vet maar kdenk dat het op ten duur wel gaat vervelen maar iki laat me verassen:)


Haalt het idee niet weg dat ze 3 jaar later zeggen dat ze hardstyle vernieuwd hebben met trance.

Wil je wel een beetje opletten met iemand quoten, dat heb ik namelijk niet gezegd in dit topic, hoewel ik hetzelfde al voorspeld had in het verwachtingen voor 2011 topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
KickinAzz schreef:
Er wordt een keer wat over B-Front gezegd en meteen nemen zijn fans het voor hem op, jullie hebben overigens wel gelijk dat die melodiën niet hetzelfde zijn maar in elk nummer zit exact hetzelfde sfeertje op Chemical na.. en dat getuigt nou ook niet echt van creativiteit van jullie 'held'.

Dit vind ik dus pure onzin, dat al zijn nummers hard/rauw zijn betekent niet dat hij niet niet creatief is. Luister bijvoorbeeld naar de mid van scary noises, nog nooit heb ik zo'n vette mid gehoord, en het concept is ook vrij origineel. Een nummer als Chemical is ook heel origineel, ken geen 1 nummer die lijkt op Chemical.
Nummer als Magic hoor je ook nooit, eigenlijk de hele collab met Frontliner zijn originele nummers.
Dan Inner Creativity, dit is ook zeer creatief, een trance-melodie met een duistere sfeer.

Je komt met dingen aanzetten waar ik het helemaal niet over had, ik bedoel puur dat ik hem alleen maar duistere nummers (op Chemical na) heb zien produceren en nooit wat anders en daarom vind ik B-Front nou ook weer niet zo'n geweldig creatieve producer, zeker omdat behalve de nummers die jij noemt zijn producties al helemaal veel op elkaar lijken en echt niet vernieuwend meer zijn omdat hij best vaak hetzelfde trucje toepast.. als hij nog een jaar hetzelfde blijft doorgaan dan ligt hij op hetzelfde niveau als Brennan Heart voor mij, het is nu aan hem om te bewijzen dat dat niet zo is door bijvoorbeeld weer met iets volkomen nieuws te komen of eens een keer een euforische klapper te produceren zoals Ran-D dat wel kan.. ik hoop in ieder geval niet dat hij blijft doorgaan met het uitmelken van de duistere sound die hij tot nu toe voornamelijk heeft gebruikt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt ook veelzijdig binnen raw zijn. Laat hem maar mooi bij dat euforische wegblijven, er zijn al genoeg producers die elkaar nadoen in dat subgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Puntje bij paaltje, Digital age is niet vernieuwend, stijltje is al sinds 2008 hier en B-Front is duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Vanaf nu weer on topic aub, dat gezeur is nergens voor nodig. -.-


"Dat gezeur" is anders wel waar een forum voor bedoeld is hehe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez is creatief en b-front is dat zeker ook, en elk in zijn "subgenre" als ik die term al mag gebruiken want ik vind het zelf lelijk, van de hardstyle PUNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Sunboom schreef:
Mag ik een directe quote van Wildstylez of één van de heren van Noisecontrollers waar dat uit blijkt?

Want volgensmij zijn de enige mensen die pretenderen dat Digital Age vernieuwend is met trance-invloeden, een paar mensen hier op Hardtraxx.

Los daarvan, of het nou trance-invloeden zijn of niet (en ik vind echt dat dat een foute term is, maargoed): je kunt niet zeggen dat de DA-tracks NIET vernieuwend zijn. Ze wijken gewoon echt af van het huidige aanbod. Zeggen dat een track uit 2006 of 2008 ook trance-invloeden gebruikt doet daar niks aan af. Dit is anders.


Kijk is bij de officiele aankondiging van het label en kom dan nog is terug.

en lol. sorry hoor maar de forever az one remix van nc heeft precies de zelfde synth en melodie stijl en die kick word al JA-REN gebruikt. praat geen bullshit man :P hardstyle heeft zich maar een keer vernieuwd en dat was in 2005 :P en dat vind ik nogsteeds jammer

Oké dus als de kick en de synth al een keer eerder gebruikt zijn kan een track niet meer vernieuwend zijn? Volgensmij heb je, met een bepaald setje kicks en synths, nog altijd talloze manieren om die te gebruiken. Ik hoop dat je kunt horen dat Amazing Combination toch wel een behoorlijk andere track is dan Stardust, en het gebruik van attack synths op deze manier in Different Story is zeker wel vernieuwend.

Verder heb ik de officiële aankondiging er nog even bijgepakt en daar staat niet in dat ze vernieuwend willen zijn met trance invloeden. Er staat wel in dat ze gaan vernieuwen en als je Stardust en Different Story daar niet aan vind voldoen, vraag ik me af of je Disco Is The Music, Huh? en Feedback (nog op Scaxx gereleased, true, maar was wel het opzetje voor Wsz om deze kant op te gaan) hebt geluisterd. Zekerste weten vernieuwende platen.

Verder gaat dit echt ernstig offtopic, maargoed, jullie begonnen er over: B-Front gebruikt net zoveel melodie en net zoveel pitchkicks als de gemiddelde mainstreamplaat. Er zit ook niet meer bass in zijn kicks. Qua opbouw is het ook hetzelfde (intro met kicks + schreeches, breakje, melodie, outro in de stijl van de intro). Het enige verschil is dat zijn melodieën vol zitten met dissonanten, wat dan zogenaamd heel duister moet klinken maar mij meer een spookhuisgevoel geeft. B-Frontstyle lijkt net zo min op early als de euforische stijl, en heeft dus net zoveel recht om 'de echte hardstyle' genoemd te mogen worden. Oh en Neophobia is gestolen van de Noisecontrollers. Trek je eigen conclusies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
D-Nemacyst schreef:
Sunboom schreef:
Mag ik een directe quote van Wildstylez of één van de heren van Noisecontrollers waar dat uit blijkt?

Want volgensmij zijn de enige mensen die pretenderen dat Digital Age vernieuwend is met trance-invloeden, een paar mensen hier op Hardtraxx.

Los daarvan, of het nou trance-invloeden zijn of niet (en ik vind echt dat dat een foute term is, maargoed): je kunt niet zeggen dat de DA-tracks NIET vernieuwend zijn. Ze wijken gewoon echt af van het huidige aanbod. Zeggen dat een track uit 2006 of 2008 ook trance-invloeden gebruikt doet daar niks aan af. Dit is anders.


Kijk is bij de officiele aankondiging van het label en kom dan nog is terug.

en lol. sorry hoor maar de forever az one remix van nc heeft precies de zelfde synth en melodie stijl en die kick word al JA-REN gebruikt. praat geen bullshit man :P hardstyle heeft zich maar een keer vernieuwd en dat was in 2005 :P en dat vind ik nogsteeds jammer

Oké dus als de kick en de synth al een keer eerder gebruikt zijn kan een track niet meer vernieuwend zijn? Volgensmij heb je, met een bepaald setje kicks en synths, nog altijd talloze manieren om die te gebruiken. Ik hoop dat je kunt horen dat Amazing Combination toch wel een behoorlijk andere track is dan Stardust, en het gebruik van attack synths op deze manier in Different Story is zeker wel vernieuwend.

Verder heb ik de officiële aankondiging er nog even bijgepakt en daar staat niet in dat ze vernieuwend willen zijn met trance invloeden. Er staat wel in dat ze gaan vernieuwen en als je Stardust en Different Story daar niet aan vind voldoen, vraag ik me af of je Disco Is The Music, Huh? en Feedback (nog op Scaxx gereleased, true, maar was wel het opzetje voor Wsz om deze kant op te gaan) hebt geluisterd. Zekerste weten vernieuwende platen.

Verder gaat dit echt ernstig offtopic, maargoed, jullie begonnen er over: B-Front gebruikt net zoveel melodie en net zoveel pitchkicks als de gemiddelde mainstreamplaat. Er zit ook niet meer bass in zijn kicks. Qua opbouw is het ook hetzelfde (intro met kicks + schreeches, breakje, melodie, outro in de stijl van de intro). Het enige verschil is dat zijn melodieën vol zitten met dissonanten, wat dan zogenaamd heel duister moet klinken maar mij meer een spookhuisgevoel geeft. B-Frontstyle lijkt net zo min op early als de euforische stijl, en heeft dus net zoveel recht om 'de echte hardstyle' genoemd te mogen worden. Oh en Neophobia is gestolen van de Noisecontrollers. Trek je eigen conclusies.

Hier kan ik me 100% in vinden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:39 
 

Waarom gelijk B-Front erbij, eerlijk waar wat een gehype :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Waarom gelijk B-Front erbij, eerlijk waar wat een gehype :lol:

Het is tegenwoordig ook al een hype om te zeggen dat B-Front gehypet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:47 
 

Daveytl schreef:
Almighty schreef:
Waarom gelijk B-Front erbij, eerlijk waar wat een gehype :lol:

Het is tegenwoordig ook al een hype om te zeggen dat B-Front gehypet wordt.

Zelfs zeggen dat het zeggen dat het een hype is om te zeggen dat b-front gehypet word, IS EEN HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Almighty schreef:
Waarom gelijk B-Front erbij, eerlijk waar wat een gehype :lol:

Het is tegenwoordig ook al een hype om te zeggen dat B-Front gehypet wordt.

Zelfs zeggen dat het zeggen dat het een hype is om te zeggen dat b-front gehypet word, IS EEN HYPE

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Almighty schreef:
Waarom gelijk B-Front erbij, eerlijk waar wat een gehype :lol:

Het is tegenwoordig ook al een hype om te zeggen dat B-Front gehypet wordt.

Zelfs zeggen dat het zeggen dat het een hype is om te zeggen dat b-front gehypet word, IS EEN HYPE

Nice one mate :thumbup: Maar het is natuurlijk niet waar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:55 
 

Thx, maar dat het een hype is om te zeggen dat B-Front gehypet word, is natuurlijk ook niet helemaal waar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso vind ik het raar hoe Hardtraxx bewust raakt van z'n eigen hypes, waardoor er bizar snel een antihype opkomt =P. Maar dat heb ik al eerder gezegd, ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:11 
 

Vuur met vuur bestrijden :P

OT: wil deze keertje op goed geluid horen, die zweef melodie lijkt me een epic momentje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind deze trouwens ook helemaal niet veel op Stardust lijken.. de kick klinkt in het filmpje heel wat harder dan die van Stardust, de synth is klinkt heel anders en de melodie bestaat uit meer kortere toontjes dan die lange zweverige tonen bij Stardust :P

Om op los te gaan bij een feest zou ik deze dus liever horen dan Stardust :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 02:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
D-Nemacyst schreef:
Sunboom schreef:
Mag ik een directe quote van Wildstylez of één van de heren van Noisecontrollers waar dat uit blijkt?

Want volgensmij zijn de enige mensen die pretenderen dat Digital Age vernieuwend is met trance-invloeden, een paar mensen hier op Hardtraxx.

Los daarvan, of het nou trance-invloeden zijn of niet (en ik vind echt dat dat een foute term is, maargoed): je kunt niet zeggen dat de DA-tracks NIET vernieuwend zijn. Ze wijken gewoon echt af van het huidige aanbod. Zeggen dat een track uit 2006 of 2008 ook trance-invloeden gebruikt doet daar niks aan af. Dit is anders.


Kijk is bij de officiele aankondiging van het label en kom dan nog is terug.

en lol. sorry hoor maar de forever az one remix van nc heeft precies de zelfde synth en melodie stijl en die kick word al JA-REN gebruikt. praat geen bullshit man :P hardstyle heeft zich maar een keer vernieuwd en dat was in 2005 :P en dat vind ik nogsteeds jammer


En nu de mensen die op wildstylez alleen al lijken, Frontliner, Krusaders, Bioweapon, Wasted Pinguinz, Gotosa(Gekapt goddank), Hardstruction & Profite ( letterlijk ) Noisecontrollers, Atmosfearz, JDX ( Laatste tijd ), Zatox, en nog veel meer. Aleemaal artiesten die hetzelfde stuiterkickje gebruiken en euforische melodieen gebruiken.
Oké dus als de kick en de synth al een keer eerder gebruikt zijn kan een track niet meer vernieuwend zijn? Volgensmij heb je, met een bepaald setje kicks en synths, nog altijd talloze manieren om die te gebruiken. Ik hoop dat je kunt horen dat Amazing Combination toch wel een behoorlijk andere track is dan Stardust, en het gebruik van attack synths op deze manier in Different Story is zeker wel vernieuwend.

Verder heb ik de officiële aankondiging er nog even bijgepakt en daar staat niet in dat ze vernieuwend willen zijn met trance invloeden. Er staat wel in dat ze gaan vernieuwen en als je Stardust en Different Story daar niet aan vind voldoen, vraag ik me af of je Disco Is The Music, Huh? en Feedback (nog op Scaxx gereleased, true, maar was wel het opzetje voor Wsz om deze kant op te gaan) hebt geluisterd. Zekerste weten vernieuwende platen.

Verder gaat dit echt ernstig offtopic, maargoed, jullie begonnen er over: B-Front gebruikt net zoveel melodie en net zoveel pitchkicks als de gemiddelde mainstreamplaat. Er zit ook niet meer bass in zijn kicks. Qua opbouw is het ook hetzelfde (intro met kicks + schreeches, breakje, melodie, outro in de stijl van de intro). Het enige verschil is dat zijn melodieën vol zitten met dissonanten, wat dan zogenaamd heel duister moet klinken maar mij meer een spookhuisgevoel geeft. B-Frontstyle lijkt net zo min op early als de euforische stijl, en heeft dus net zoveel recht om 'de echte hardstyle' genoemd te mogen worden. Oh en Neophobia is gestolen van de Noisecontrollers. Trek je eigen conclusies.


He ik had het over forever az one remix niet amazing combination die er precies op lijkt. check again.
Nee DOH, als iets meerdere keren gebruikt is, is het niet meer nieuw. en forever az one remix is al een jaar geleden. En luister is naar Choirs, of Loops & Things of Yellow minute, dat zijn net zulke attack synths, vooral loops & things.

Beter lezen, hoe komen we anders erbij dat ze trance invloeden er in willen doen voordat we ooit wisten dat stardust er was. en van wie het was? En nummers zoals huh zijn ook eerder gedaan door zany. Verwarrende deuntjes, ( Frequency, Psychedelic trip, Fruxaq )

Het klopt dat b-front zn stijl niet zo oud is als de rest wat er nu aan de hand is. Maar B-Front zn stijl word maar door een paar ook serieus gedaan. B-Front, Alpha Twins enzo waren hier ook mee begonnen in 2006 ergens. En B-Front's kicks zijn wel van het standaard af want een standaard kick dat is juist wat scantraxx, fusion, enz enz al jaren doen. Dezelfde tok en crunch, en het begint steeds meer te stuiteren.

Noem maar de artiesten op die die op wildstylez en NC lijken en de artiesten die op B-Front lijken.
B-Front, Titan, Digital Punk, The Beholder, Jack Of Sound. Meer artiesten zijn er niet die zon donker stijltje VAAK gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- Digital Age is wél vernieuwend.
- B-Front tracks lijken nogal veel op elkaar (solo's). Toch vind ik ze erg vet.
- Heb het er eens over wat je nou van de track vind, van mij part vind je dat het op een track uit 1768 lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:43 
 
Artiest

Ik vind het wel een fijn plaatje alleen mist het wat energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Het klopt dat b-front zn stijl niet zo oud is als de rest wat er nu aan de hand is. Maar B-Front zn stijl word maar door een paar ook serieus gedaan. B-Front, Alpha Twins enzo waren hier ook mee begonnen in 2006 ergens. En B-Front's kicks zijn wel van het standaard af want een standaard kick dat is juist wat scantraxx, fusion, enz enz al jaren doen. Dezelfde tok en crunch, en het begint steeds meer te stuiteren.


Wel ironisch dat Alpha Twins erbij gehaald worden, dat hun origineel zijn tegenover Wildstylez.. Aangezien hun producties door Wildstylez gemaakt worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
D-Nemacyst schreef:
Het klopt dat b-front zn stijl niet zo oud is als de rest wat er nu aan de hand is. Maar B-Front zn stijl word maar door een paar ook serieus gedaan. B-Front, Alpha Twins enzo waren hier ook mee begonnen in 2006 ergens. En B-Front's kicks zijn wel van het standaard af want een standaard kick dat is juist wat scantraxx, fusion, enz enz al jaren doen. Dezelfde tok en crunch, en het begint steeds meer te stuiteren.


Wel ironisch dat Alpha Twins erbij gehaald worden, dat hun origineel zijn tegenover Wildstylez.. Aangezien hun producties door Wildstylez gemaakt worden :P

Is toch niet ironisch? Je hebt toch wel meerdere artiesten die een alias hebben die een heel ander stijltje produceren? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt misschien aan jouw definitie van ironisch of je begrijpt me niet goed, maar ik vind het toch verdomd ironisch dat A2(Wildstylez producties), erbij worden gehaald om B-Front zijn stijl te verdedigen tegenover Wildstylez zijn stijl xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ligt misschien aan jouw definitie van ironisch of je begrijpt me niet goed, maar ik vind het toch verdomd ironisch dat A2(Wildstylez producties), erbij worden gehaald om B-Front zijn stijl te verdedigen tegenover Wildstylez zijn stijl xd

Je kunt met een alias toch een hele andere stijl produceren?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks