Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Even weer een update

afgelopen donderdag heb ik de uitslag van PET scan gekregen.
De chemokuur sloeg aan, maar het zat er nog wel. De dokter vond dat hij op zeker moet spelen door er ook nog een eigen-beenmerg transplantatie er achteraan te doen.
dus nu eerst een herhaling van de laatste kuren (7 dagen en dan een keer 1 dag) en daarna een hele zware chemokuur, en gelijk erachteraan de transplantatie.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mn eerste chemokuur (die van 7 dagen). en met die zware kuur + transplantatie lig ik ongeveer 3/4 weken in het ziekenhuis.


Damn gast, echt veel sterkte!!! Hoop dat het over gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:44 
 
Artiest

Kan alleen maar zeggen; succes en sterkte.

Mijn oom lag ook jaren op bed met kanker, uiteindelijk zag je dat hij de strijd op een gegeven moment opgaf (had ook geen zin meer bij hem trouwens) en dan is het al snel voorbij. Dus de strijd niet opgeven!
Mentaal sterk is lichamelijk sterk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft niet op en heel veel sterkte. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg er echt kippenvel van, dat zo'n jonge gozer als jij dit al mee moet maken is verschrikkelijk!
Ik wens je dan ook niks minder dan heel veel sterkte en we hopen allemaal dat je sterker bent dan die rot ziekte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel veel sterkte !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sterkte er mee Raven en niet opgeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:28 
 

Ravenwood schreef:
Even weer een update

afgelopen donderdag heb ik de uitslag van PET scan gekregen.
De chemokuur sloeg aan, maar het zat er nog wel. De dokter vond dat hij op zeker moet spelen door er ook nog een eigen-beenmerg transplantatie er achteraan te doen.
dus nu eerst een herhaling van de laatste kuren (7 dagen en dan een keer 1 dag) en daarna een hele zware chemokuur, en gelijk erachteraan de transplantatie.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mn eerste chemokuur (die van 7 dagen). en met die zware kuur + transplantatie lig ik ongeveer 3/4 weken in het ziekenhuis.

ik wens je veel success jongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel of je nog in de begin fases zit, na mn chemokuren van een aantal weken moest ik naast mn medicijnen altijd elke
maandag terug komen om daar de hele dag aan de chemo te hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fase 2A zit ik.
dus wel een lage fase gelukkig.

maar wat jij hebt gehad kun je qua behandeling niet met elkaar vergelijken he. hodgkin patienten hoefen niet zulke intensieve behandelingen als leukemie patienten te ondergaan. *afkloppen*

maar bedankt allemaal! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een update.

Vorige week heb ik van maandag tot donderdag avond in het ziekenhuis gelegen. Want ik kreeg die zondag daarvoor ineens heel erg last van mn onderrug en heel veel pijn met ademen. en dat werd steeds erger, en maandag avond ging het bijna niet meer.
Rontgenfoto's laten maken en bloedprikken en daar kwam als uitslag dat ik meerdere long embolieën heb. dus meerdere bloedpropjes in mn longen. (trombose)
Moest dus goed in de gaten gehouden worden en in het ziekenhuis morfine tegen de pijn gekregen (wat een heerlijk spul is dat :$ ) en begonnen met bloedverdunners.

Dus aan die bloedverdunners zit ik nu voorlopig nog wel aan vast. Pijn is nu vrijwel weg, maar neem dan nog steeds elke dag zware pijnstillers (tramadol) en ademen gaat wel prima, diep inademen wat minder, maar dat is logisch aangezien die bloedproppen.

Die maandag heb ik ook weer een chemokuur gehad. Dus het enige wat nu nog overblijft zijn een zware chemokuur (BEAM) en een Autologe Stamcel Transplantatie (betekend dat ze mijn stamcellen weer terug gaan plaatsen, dus niet van een donor oid)
Daarvoor lig ik wel 3 tot 4 weken in Utrecht. en hopelijk is dat het laatste wat ik aan behandeling hoef.

Morgen heb ik ook nog een CT en PET scan, om te zien of alles weg is. Is alles weg, ben ik helemaal klaar met behandelen na het bovenstaande. zit er nog wel wat, moet ik nog een x aantal bestralingen.

Al met al ben ik over 2 weken wel klaar met alle chemokuren, dus ik hoop dat ik dan ook wat kan opknappen, want de laatste tijd voel ik me echt kut gewoon, steeds pijntjes, last van bijwerkingen, heel slechte conditie etcetera.

Keep you posted!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk zal de pijn wat afnemen nu :thumbup:

En maar duimen dat alle behandelingen goed verlopen.

Het komt vast goed, hou vol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterkte kerel.
Ik kan begrijpen dat je je kut gaat voelen,
hoe zit het met eten/drinken gaat dat een beetje of ben je heel veel afgevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt,

eten gaat wat minder, maar dat komt omdat mn hele smaak weg is. ik proef echt voor 50% minder ofzo.
drinken zelfde, proef ik bijna niet, maar ik drink wel veel.

afvallen, tja, het gaat er vanaf en komt er weer bij. dus om nu te zeggen dat ik echt veel ben afgevallen? nee dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat helemaal goed komen hoop ik,

Nog veel sterkte er mee Kevin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:31 
 

Ravenwood schreef:
eten gaat wat minder, maar dat komt omdat mn hele smaak weg is. ik proef echt voor 50% minder ofzo.
drinken zelfde, proef ik bijna niet, maar ik drink wel veel.

permanent? of komt et binnen een paar weken, maanden of jaren weer terug?

btw, longembolie, bloedproppen in de longen, dat komt toch voornamelijk doordat je zoveel ligt? iig zover ik weet dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee gaat naar een paar dagen/weken wel weer over
en ik weet niet, niemand weet waar die proppen vandaan komen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic