Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 21:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Guys en girls! Ik heb jullie hulp even nodig, 2 minuutjes maar.

Voor een startup idee heb ik wat onderbouwing nodig voor mijn probleem aannames. Jullie zouden mij enorm helpen door dit in te vullen (volledig anoniem):

https://goo.gl/forms/JnHdsYKoLpbGprDF2 (Onderzoekje naar event tickets)

Alvast super bedankt voor je tijd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Grim schreef:
Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.

Wij als team gaan binnenkort ook weer wat actiever ermee bezig. De vakantie zat er even tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Grim schreef:
Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat je hier Hardtraxx een stille dood laat sterven en vervolgens wel de community wilt aanspreken om jou te helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 16:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Beetje jammer dat je hier Hardtraxx een stille dood laat sterven en vervolgens wel de community wilt aanspreken om jou te helpen.


Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.

Tevens heb ik minimaal 5 jaar van m'n vrije tijd in Hardtraxx gestoken en heb ik nooit wat aan jullie gevraagd buiten Hardtraxx gerelateerde zaken om. Is 2 minuutjes van jouw tijd, zonder wederdienst, dan teveel gevraagd? :)

Voor iedereen die het heeft ingevuld; bedankt! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.


Die niet de volle rechten hebben en niet alles kunnen (Of inmiddels wel?). Ook zullen zij het alleen draaiende houden, maar grote veranderingen, zoals de mooie beta die je ooit had gemaakt, zullen er niet komen. Site heeft dus geen vernieuwing en sterft dus een langzame dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 17:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eyz nieuwe admin


ingevuld trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jor-D schreef:
Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.


Die niet de volle rechten hebben en niet alles kunnen (Of inmiddels wel?). Ook zullen zij het alleen draaiende houden, maar grote veranderingen, zoals de mooie beta die je ooit had gemaakt, zullen er niet komen. Site heeft dus geen vernieuwing en sterft dus een langzame dood.

Chill kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 23:02 
 
Hardtraxx Elite

d
o
n
e
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

125 reacties, thanks iedereen. Hier kan ik wel wat mee :) Invullen mag nog steeds
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic