Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ha luitjes,

Geen idee of dit ook hier mag, maar voordat ik spotify zelf ga benaderen wil ik eerst wat zeker hebben.

Ik heb in november een cadeaubon van 10 euro gekregen voor spotify (1 maand), deze geactiveerd en dit zou zou me tot 24 december premium verschaffen.
Echter merk ik al enkele maanden dat ik sindsdien nog steeds premium heb. Bij betalingsbewijzen staan geen afschrijvingen, bij gegevens geen bankrekeningnummer van me.

Als ik bij accountgegevens kijk zie ik al vanaf januari:
Citaat:
Wij zijn momenteel bezig met systeemonderhoud. Je kunt nu dus niet je abonnement beheren of je betalingsgegevens bijwerken. Kom over tijdje terug of neem contact op met de klantenservice.


Weet iemand of ze me hier, mocht dit ooit bekend worden, nog op kunnen pakken? Heb namelijk nooit betaald voor spotify, enkel via cadeaubonnen.

Hoop dat iemand hier iets over weet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Aangezien ze geen betaalgegevens van je hebben ligt de fout aan hun kant dus ik zou zeggen nee.

Hadden ze die gegevens wel, heb je dat in het verleden ook betaalt maar nu niet meer maar wel van de dienst gebruik gemaakt dan hebben ze daar wel recht op.

Verdomme Tom waarom bij jou wel en bij mij niet :thumbdown: Die week gratis premium beviel mij prima maar ga geen tientje per maand betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb iets soortgelijks met Fox Eredivisie. Vorig jaar zomer stopgezet. Op mijn tv doet hij het dan ook niet meer, maar kan nog gewoon inloggen met mijn Fox Sport Go Applicatie. Dus ook de applicatie op tv. Kijk al bijna een jaar nu gewoon gratis voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic