Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Weer zin d'r in! We weten nog niet wat we aandoen met de groep, omdat we dit jaar wss niet meedoen met een wagen helaas.
Mooi op zaterdag naar boxmeer, zondag optochten kijken, maandag metworst feesten en dinsdag kroegentocht kuuukk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 01:51 
 

6 boekingen met carnaval :surrender:, en eigenlijk ook 2 tentamens xd

Ik ga iig verkleed als mijn avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook mogen draaien in een tent iets verderop, maar ik ga veel liever zelf zuipen :P Wel nice hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 5 dagen! Man o man wat kijk ik uit naar de mooiste week van het jaar :love:

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nog 5 dagen! Man o man wat kijk ik uit naar de mooiste week van het jaar :love:

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Gewoon donderdagavond al beginnen, scheelt weer een dag wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet vrijdag gewoon naar school helaas, en ik mag niet meer lessen skippen want dan krijg ik problemen :( Maar waarschijnlijk eindig ik toch wel in de kroeg, dan maar met een kater naar school xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vrijdag en zaterdag misschien in Den Bosch te vinden. Iemand nog tips waar ik echt naartoe moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand tips waar ik op zaterdag overdag me jas kan laten? Of eventueel in de avond?

Eerste jaar carnaval vieren en dus maar een beetje met de mensenmassa meedoen. Gewoon dagje en misschien in de avond nog te vinden op de grote markt bij Breda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend mogen we weer! Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Iemand tips waar ik op zaterdag overdag me jas kan laten? Of eventueel in de avond?

Eerste jaar carnaval vieren en dus maar een beetje met de mensenmassa meedoen. Gewoon dagje en misschien in de avond nog te vinden op de grote markt bij Breda.

Ga je de kroeg in of een plein op? Als je een plein op gaat, gewoon een (fleece)shirt of dikke trui onder je kostuum aan doen en trainingsbroek, geen jas meenemen. Als je de kroeg in gaat, bij een random huis met veel struiken en planten in de voortuin dumpen in de buurt van de kroeg. Wel even het huisnummer in je telefoon zetten of een foto van het huis maken, snel dumpen en weglopen zonder verder te kijken is geen strak plan als je daarna flink gaat zuipen weet ik uit ervaring... Afgelopen jaar een keer een hele straat bij elk huis in de voortuin moeten kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Noord-Hollander is dit echt een fascinerend topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Paultheone schreef:
Iemand tips waar ik op zaterdag overdag me jas kan laten? Of eventueel in de avond?

Eerste jaar carnaval vieren en dus maar een beetje met de mensenmassa meedoen. Gewoon dagje en misschien in de avond nog te vinden op de grote markt bij Breda.

Ga je de kroeg in of een plein op? Als je een plein op gaat, gewoon een (fleece)shirt of dikke trui onder je kostuum aan doen en trainingsbroek, geen jas meenemen. Als je de kroeg in gaat, bij een random huis met veel struiken en planten in de voortuin dumpen in de buurt van de kroeg. Wel even het huisnummer in je telefoon zetten of een foto van het huis maken, snel dumpen en weglopen zonder verder te kijken is geen strak plan als je daarna flink gaat zuipen weet ik uit ervaring... Afgelopen jaar een keer een hele straat bij elk huis in de voortuin moeten kijken :lol:


Tussen 3 en 11 is sowieso het plan om op het plein te blijven, wat daarna gebeurd weet ik nog niet xd

Mijn kostuum is overigens gewoon zo'n gek pak, met broek, jasje en stropdas. Denk dus dat ik dan sowieso geen jas meeneem, en me gewoon wat dikker onder het jasje kleed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga paar dagen als k3, paar dagen in mn mexicaans jurkje. ik ga veel bier drinken. Ik begin donderdag al, terwijl ik vrijdag nog stage heb. Ik heb dan waarschijnlijk een kutleven. Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:42 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Als Noord-Hollander is dit echt een fascinerend topic :P


Haha het leven staat dan letterlijk even 5 dagen op de kop in brabant en limburg.

Heb d'r ook weer onwijs veel zin in! Betere week dan carnaval bestaat niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zygoma schreef:
Als Noord-Hollander is dit echt een fascinerend topic :P


Haha het leven staat dan letterlijk even 5 dagen op de kop in brabant en limburg.

Heb d'r ook weer onwijs veel zin in! Betere week dan carnaval bestaat niet!


Wij vieren ook carnaval in zeeland :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier in de buurt wordt ook gewoon carnaval gevierd in de katholieke dorpen (Midden-Nederland, omgeving Amersfoort). Helaas woon ik zelf in een lichtelijk protestants dorp. Maarja, daarom zoeken we het zuiden ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hier in de buurt wordt ook gewoon carnaval gevierd in de katholieke dorpen (Midden-Nederland, omgeving Amersfoort). Helaas woon ik zelf in een lichtelijk protestants dorp. Maarja, daarom zoeken we het zuiden ook op.

Enige katholieke dorp hier is Volendam, die zijn het hele jaar door van de kaart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Pommer schreef:
Hier in de buurt wordt ook gewoon carnaval gevierd in de katholieke dorpen (Midden-Nederland, omgeving Amersfoort). Helaas woon ik zelf in een lichtelijk protestants dorp. Maarja, daarom zoeken we het zuiden ook op.

Enige katholieke dorp hier is Volendam, die zijn het hele jaar door van de kaart xd


Ja daar wil je niet gezien worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog 2 dagen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Zygoma schreef:
Pommer schreef:
Hier in de buurt wordt ook gewoon carnaval gevierd in de katholieke dorpen (Midden-Nederland, omgeving Amersfoort). Helaas woon ik zelf in een lichtelijk protestants dorp. Maarja, daarom zoeken we het zuiden ook op.

Enige katholieke dorp hier is Volendam, die zijn het hele jaar door van de kaart xd


Ja daar wil je niet gezien worden :lol:

De kermis daar is anders erg gezellig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:57 
 
Artiest

Schaamteloze zelfpromotie in het kader van carnaval:



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:45 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha smerige baas :lol: Gaat meteen mee voor in m'n hardstyle carnaval mixje :lol:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic