Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 dagen carnaval gevierd, last minute 2 optochten meegelopen en vandaag weer stage. Strijder tot de macht 6 al zeg ik het zelf.

Pommer schreef:
Ik ben dood


En dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag karnaval festival, daarna Breda in gegaan. Zondag hele dag Breda en dinsdag nog hele dag Breda. Misschien jammer dat er niet echt Brabanders zijn en vooral mensen uit de randstad, maar ik heb me echt geweldig vermaakt in de kroegen en op de markt. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zaterdag karnaval festival, daarna Breda in gegaan. Zondag hele dag Breda en dinsdag nog hele dag Breda. Misschien jammer dat er niet echt Brabanders zijn en vooral mensen uit de randstad, maar ik heb me echt geweldig vermaakt in de kroegen en op de markt. :thumbsup: :thumbsup:


Breda, zeker leuke stad om op stap te gaan. Wij mogen er komende vrijdag en zaterdag weer naartoe. Vriendenweekend gepland meteen na carnaval, weer verder gaan waar we waren gebleven dus :whistle:
Heb zelf de meest dolste dag deze carnaval zaterdag in Eindje gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van vrijdag tot en met gister in Eindhoven geweest, en ben kapot nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vrijdag en zaterdag de hele dag en nacht in Den Bosch geweest, zondag overdag Eindhoven en 's nachts weer Den Bosch en ten slotte maandag overdag weer even in Den Bosch geweest, maar was zo beroerd weer en zoveel geld er doorheen gejaagd dat we 's avonds toch maar naar huis zijn gegaan. Maar was wel weer prachtig :loving:

GODVERDOMME ZIN IN VOLGEND JAAR GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik vrijdag en zaterdag de hele dag en nacht in Den Bosch geweest, zondag overdag Eindhoven en 's nachts weer Den Bosch en ten slotte maandag overdag weer even in Den Bosch geweest, maar was zo beroerd weer en zoveel geld er doorheen gejaagd dat we 's avonds toch maar naar huis zijn gegaan. Maar was wel weer prachtig :loving:

GODVERDOMME ZIN IN VOLGEND JAAR GODVERDOMME


Bierkoning :cool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekkere meet gehad wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Ik vrijdag en zaterdag de hele dag en nacht in Den Bosch geweest, zondag overdag Eindhoven en 's nachts weer Den Bosch en ten slotte maandag overdag weer even in Den Bosch geweest, maar was zo beroerd weer en zoveel geld er doorheen gejaagd dat we 's avonds toch maar naar huis zijn gegaan. Maar was wel weer prachtig :loving:

GODVERDOMME ZIN IN VOLGEND JAAR GODVERDOMME


Bierkoning :cool: :lol:

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er meer dan 150 euro per dag doorheen gejaagd, en letterlijk alleen maar aan bier op wat shots en een enkele hap eten na xd Als ik dat nog t/m dinsdag had moeten doen was ik voor de rest van de maand klaar :') Maarja het is het allemaal waard.

TiMOTHYb schreef:
Lekkere meet gehad wel :thumbup:

Was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik heb er meer dan 150 euro per dag doorheen gejaagd


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid? :worship: Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:29 
 

Ik heb heel carnaval €20 uitgegeven (aan eten).

Heeft zo zijn voordelen als je DJ bent :cool:

Karnaval Festival, Mega Outdoor Carnavals Party, Stuiterbal en Dollen Dinsdag meegepakt (tot 14:30, daarna had ik carnaval wel gezien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
daarna had ik carnaval wel gezien.

En, hoe zag ze uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik heb heel carnaval €20 uitgegeven (aan eten).

Heeft zo zijn voordelen als je DJ bent :cool:

Karnaval Festival, Mega Outdoor Carnavals Party, Stuiterbal en Dollen Dinsdag meegepakt (tot 14:30, daarna had ik carnaval wel gezien).


Dit is toch geen carnaval man, dat zijn hardstyle feesten met verkleedkleren aan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt me idd ook niks met carnaval, het feesten in de straten en kroegen maakt het juist zo leuk en anders dan normaal. Net als met koningsdag, wil gewoon bier drinken en kut roepen dan.

Thommy schreef:
Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid? :worship: Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?


Er zit in ieder geval een stuk meer geld in m'n lever dan in m'n kleding, dus in dat geval kun je daar wel van spreken ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:58 
 

Tegenwoordig is dat wel heel duidelijk ja. Maar daarnaast is het ook gewoon zoals ik carnaval al van jongs af aan ken. Dweilen met de wagens, bij elkaar komen en dan vol gas blazen. De laatste jaren wordt het flink professioneel en commercieel aangepakt en zijn het niet veel meer dan festivals met verkleedpartijen.

Verder op de wagen lekker feest / apres ski / carnavalszooi draaien met wat hardstyle er tussendoor, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat was het dit jaar weer prachtig. De heimwee is alweer flink aanwezig godverdomme. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Tegenwoordig is dat wel heel duidelijk ja. Maar daarnaast is het ook gewoon zoals ik carnaval al van jongs af aan ken. Dweilen met de wagens, bij elkaar komen en dan vol gas blazen. De laatste jaren wordt het flink professioneel en commercieel aangepakt en zijn het niet veel meer dan festivals met verkleedpartijen.

Verder op de wagen lekker feest / apres ski / carnavalszooi draaien met wat hardstyle er tussendoor, prima.


Stond jij dan op een van die karren aan de zijkant op Karnaval Festival? Zag er heel vet uit haha, zeker toen ze weer wegreden na afloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:25 
 

RomanAnthony schreef:
Stond jij dan op een van die karren aan de zijkant op Karnaval Festival? Zag er heel vet uit haha, zeker toen ze weer wegreden na afloop.


Jep. Ik ben "huis DJ" op de Dreamland wagen. Deze was rood/geel met zwart contrast geschilderd (en is al jaren de allergrootste, 62 ton xd).

Heb letterlijk veel op het dak van die wagen gezeten, mooi om van bovenaf alles te bekijken.

wootum schreef:
Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.


Ik ga toch bijna nooit meer naar hardstyle feesten dusja.

Overigens wordt er om de haverklap carnavalsmuziek tussendoor gedraaid op dat soort festivals. Beetje X-Qlusive Holland achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:36 
 

Het Stuiterbal vond ik erg vet. 3 stages en al die feesttrucks in de overdekte mainstage zag er gelikt uit.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemengde gevoelens.
Jammer dat het voorbij is, maar aan de andere kant had ik het veel langer niet volgehouden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind vooral het gedeelte dat je elke dag met je maten op stap ging om te ouwehoeren en te zuipen is afgelopen. Ik had trouwens wel zo vanavond nog een keer op stap gekund moet ik zeggen. Lichamelijk is het misschien wel beter dat het vorbei is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
wootum schreef:
Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.


Dit.

Eens, en als je in zo'n straat of kroeg loopt in een grote stad hoor je ook regelmatig een hardstyle nummertje voorbij komen. Alleen maar carnavalsmuziek trek ik overigens ook niet, gewoon een beetje van alles wat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid? :worship: Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?

Hij is zelf kast.. dat scheelt
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic