Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nooit wat met carnaval gehad maar ben zaterdagavond naar Xxlerator geweest en zondagavond naar Vaassen. In Vaassen is het bij ons in de omgeving het grootste op Zwolle na. Wel leuk, 10:30 zondagochtend thuis.. Nauwelijks geslapen en vervolgens 17:00 weer aan het bier.. Oii.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
wootum schreef:
Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.

Dit.


Ik vond het juist wel chill even een dagje naar Stuiterbal, maar zal zeker niet meer dan één hardstyle feestje pakken tijdens carnaval. Daarnaast kun je na het feest nog gewoon de kroeg in duiken zoals wij deden, aangezien die festivals niet tot laat duren. Dan kun je het nog zo gek en laat maken als je wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 19:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Thommy schreef:
Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid? :worship: Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?

Hij is zelf kast.. dat scheelt

Dat is waar. Men dacht ook dat ik een Blastoise was ipv een Squirtle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier lekker 4 dagen carnaval in mn eigen dorp gevierd. Wat een geweldige dagen weer :loving: 13000 inwoners maar toch stonden er 6000 op de parade zaterdag. :lol:
Carnaval in Limburg is als je zelf limburger bent gewoon enorm relaxt. Lekker alle vreselijke muziek meeblèren en overal hangt een supergezellige en relaxte sfeer. Gewoon vrede op aarde. Iedereen leeft er ook naartoe hier.







Even sfeerimpressie met een paar voorbeelden wat ik de hele avond aanhoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik vind vooral het gedeelte dat je elke dag met je maten op stap ging om te ouwehoeren en te zuipen is afgelopen. Ik had trouwens wel zo vanavond nog een keer op stap gekund moet ik zeggen. Lichamelijk is het misschien wel beter dat het vorbei is. :P


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mêh me Lepke


Fucking held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carnaval overleefd.... vanaf donderdagavond tot vandaag.
Beginnen met een of ander slecht feestje in eindhoven en eindigen met haring in eigen dorp. Paar optochtjes meegepakt en genoeg gelachen

Moet wel.zeggen dat ik aardig rot ben na 7 dagen pilzen en heel.blij ben dat ik nu een week of 2 geen kroeg hoef te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 01:11 
 
Hardtraxxer

ik heb spierpijn in mijn gezicht van het lachen xd geslaagd jaar weer! k had dit jaar stickers laten drukken met wat onzin van onze vriendengroep erop. de gehele kroeg zit nu onder de stickers inclusief het plafond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldige carnaval gehad. Vooral heel veel gelachen en bier gedronken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ik heb spierpijn in mijn gezicht van het lachen xd geslaagd jaar weer! k had dit jaar stickers laten drukken met wat onzin van onze vriendengroep erop. de gehele kroeg zit nu onder de stickers inclusief het plafond :P


Foto van de sticker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 dagen was toch net wat teveel van het goeie, nu grieperig :cry:
Pommer schreef:
Maarja het is het allemaal waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Thommy schreef:
Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid? :worship: Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?

Hij is zelf kast.. dat scheelt

Je kunt hem verwachten.

Meh me lepke :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Elite

wat een aids
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Hoe gaat iedereen verkleed dit jaar? En zijn er mensen die ervaring hebben met carnaval in Tilburg? Normaal ben ik altijd het hele weekend in Den Bosch, maar m'n zus is net verhuisd naar Tilburg dus zou ik daar eventueel ook een dagje kunnen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tilburg is super leuk! Heuvel is wel gekkenhuis qua drukte.

Heb dit jaar weer eens de moeite genomen om iets zelf te maken. Hippie achtige invloeden hebben er tot geleid dat ik een soulbroek heb gemaakt van een spijkerbroek, een muts zelf heb gemaakt en een akoustische gitaar heb vermaakt tot bierdrager. Shirtje besteld, zakje gemaakt voor de veldfles en jagermeister / schrobbeler ingeslagen... ben er klaar voor

Voorkant en achterkant
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar m'n Waar is Wally pakje maar eens in de kast laten hangen voor een ouderwetse en fatsoenlijke lederhosen die ik vorig jaar had gekocht voor een Oktoberfest :D . Heb d'r wel weer zin in in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooi ding Rob, maar is het niet een beetje onpraktisch :P Of is het meer als accessoire dan om letterlijk bier in te vervoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit jaar als Stan Marsh van South Park (omdat ik zelf Stan heet hihaho)
Verder heb ik nog oude kostuums zoals Where's Wally, Marrouane Fellaini en Psy (Gangnam Style)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 jaar geleden n keer n bananenpak gekocht voor 20 euro en die gaat dit jaar gewoon weer aan. Vind t zo zonde van mn geld om zon duur pak te kopen. Als je een banaan ziet wandelen op Karnaval festival heb je kans dat ik het ben! (Zal vast niet de enige zijn :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 00:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik ga dit jaar als Stan Marsh van South Park (omdat ik zelf Stan heet hihaho)
Verder heb ik nog oude kostuums zoals Where's Wally, Marrouane Fellaini en Psy (Gangnam Style)

Dan ga ik als Randy (qua gedrag dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 02:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mooi ding Rob, maar is het niet een beetje onpraktisch :P Of is het meer als accessoire dan om letterlijk bier in te vervoeren.


Heb een draag band bij, dus kan hem omhangen. Verder bierdrager dus ja, idd voor bier. Verwacht ook dat ie niet lang meegaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar een hippie-outfit gekocht inclusief mooie bijpassende bontjas en dat was lekker warm op Karnaval Festival. Uit die praktische overweging dit jaar maar weer aan. Als ik nog andere dag(en) hier in de buurt ga heb ik van allerlei jaren nog wel wat in de verkleedkist liggen.

Mijn vriendin en ik zijn nu aan het verhuizen en we kwamen de carnavalskleding tegen en het viel ons op dat we daar wel een weekje of 2 mee vooruit kunnen. "Leuk voor later", zegt ze dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Als Bosschenaar hoef je nooit aan carnavalsoutfits te denken. Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had m'n vraag al in het 'stel een vraag' topic geplaatst, maar hij past beter in dit topic. Dus:

Iemand ervaing met Vastelaovend in Venlo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar samen met een maat als Meerminman en Mosseljongen verkleed :cool:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic