Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hmm die laatste zin sla je de plank denk ik volledig mis, ten eerste, hoe weet je waar ik vandaan kom? Ten tweedde hoe weet je of wij er niet serieuzer mee zijn :P. Geen aanval op je hoor maar ben gewoon benieuwd.


Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hmm die laatste zin sla je de plank denk ik volledig mis, ten eerste, hoe weet je waar ik vandaan kom? Ten tweedde hoe weet je of wij er niet serieuzer mee zijn :P. Geen aanval op je hoor maar ben gewoon benieuwd.

Fototje van jullie vorige wagen(s)??


Ten eerste: Woonplaats: Vortum-mullem, Noord-brabant (staat in profiel :P)
Ten tweede: Soort wagen is iets anders... hier is het meer vorm en spel, waar je in andere dorpen meer Stamp/zuipwagens ziet.... Hier wordt zo'n wagen als iets minder serieus beschouwd omdat hier hier toch meer om prijzen pakken gaat en daarna feesten i.p.v. hele dag feesten

Maar ok, onze wagens zijn dus meer dit
Afbeelding
In Budel vallen wij bijv. al binnen de B-cat qua wagengrootte. Maar tegen dat geweld van sommige groepen kun je niet opboksen. Aangezien we kleinere groep zijn bouwen we dus al kleiner. En een bouwlocatie is ook niet meer zo vanzelfsprekend tegenwoordig. Veel boeren zitten niet te wachten op een groep jeugd die 'wagen bouwt' en 'feest maakt'


Niet onze wagens, maar wel soort wagens waar we dan tegen opnemen
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 03:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lijkt op een rijdende speelhoek van de McDonalds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:51 
 
Hardtraxx Elite

Ziet er nice hoor, maar zo'n wagens kom je hier ook genoeg tegen hoor. 2 jaar geleden zijn we begonnen met serieuzere wagens te bouwen.

Deze was van afgelopen jaar, ook aan de lichtenoptocht in Boxmeer meegedaan en de eerste plek gewonnen.

Afbeelding
Deze van 2 jaar geleden, dit zat meer tegen een zuipwagen aan, door het plateau in de midden waar je met veel mensen op kon staan.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Hard4Us schreef:
Hmm die laatste zin sla je de plank denk ik volledig mis, ten eerste, hoe weet je waar ik vandaan kom? Ten tweedde hoe weet je of wij er niet serieuzer mee zijn :P. Geen aanval op je hoor maar ben gewoon benieuwd.


Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


Wat mod-edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat mod-edit?

Ik zie hem nu pas, wat een grap :lol: ging subtiel gezegd, in angst voor moar edits, over het praalwagenverleden van een bepaalde member.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:33 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Hard4Us schreef:
Wat mod-edit?

Ik zie hem nu pas, wat een grap :lol: ging subtiel gezegd, in angst voor moar edits, over het praalwagenverleden van een bepaalde member.


Ah oke, dit topic is net zo raar als carnaval zelf haha, je hebt dit bericht geplaatst op 11-11-2014 19 uur 11 terwijl het 18;33 is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Da moede gy aanpassen in u foruminstellinge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Da moede gy aanpassen in u foruminstellinge :P


Ooh haha vond 't al zo vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lijkt op een rijdende speelhoek van de McDonalds.


echt he.... Het is niet eens heel lelijk, maar als je dan toch op niveau zoiets kan maken, maak dan wat leukers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Maak dan wat leukers.


:lol: :lol: weet niet, maar qua niveau is dit al het hoogst haalbare...
Qua bewegingen kun je niet compleet over de top gaan doen als de veiligheid in geding komt. Bedoel, paar geleden is er al een kop afgevallen door afgebroken koker met paar gewonden. (Pop stond op dubbele draaikrans en de kop zelf draait ook)... door de meervoudige omwentelingen kan er dan wat fout gaan.

Ja, in Roosendaal en die kant op pakken ze heel hoog uit, absurd hoog. Maar hier zit de techniek toch in de fijnere dingen (ok, een Atlaskraan op je wagen zetten met 2 poppen erop, dat kan ook nog wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
teupie schreef:
Maak dan wat leukers.


:lol: :lol: weet niet, maar qua niveau is dit al het hoogst haalbare...
Qua bewegingen kun je niet compleet over de top gaan doen als de veiligheid in geding komt. Bedoel, paar geleden is er al een kop afgevallen door afgebroken koker met paar gewonden. (Pop stond op dubbele draaikrans en de kop zelf draait ook)... door de meervoudige omwentelingen kan er dan wat fout gaan.

Ja, in Roosendaal en die kant op pakken ze heel hoog uit, absurd hoog. Maar hier zit de techniek toch in de fijnere dingen (ok, een Atlaskraan op je wagen zetten met 2 poppen erop, dat kan ook nog wel)


Totally missing the point here...

Hij zegt dat het niveau aardig is, alleen de designs en het hele thema gewoon lelijk. En eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dankjewel stef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:57 
 
Hardtraxx Addict

Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pur is makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:

Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.


Hoe doen jullie dat? Glasvezel of Klei met frituurvet? Of wat anders?

Gisteren goed begin gehad van het seizoen in 't Buulderbuk... Leuke artiesten en grootse kick-off! :thumbsup:
11e vaon d'n 11e is toch hoogtepuntje in het seizoen.

Vandaag alvast de kraan geregeld voor de opbouw met de optochten. En transport...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... Van het Caranaval topic het nieuwe Spierballen topic (oid) maken.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... Van het Caranaval topic het nieuwe Spierballen topic (oid) maken.. :/

Gevalletje wie heeft de grootste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.


Hey, da is een bekende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... Van het Caranaval topic het nieuwe Spierballen topic (oid) maken.. :/


Hier wordt al snel iets een spierballen topic genoemd is het niet? Zelfs het vertellen van welke voetbalshirtjes je hebt is al te erg. Kom op, je mag toch wel zeggen wat je bouwt. Heeft volgens mij geen zak met 'ik kan dat beter' te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 03:27 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Darknezz schreef:
Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:


Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.


Hey, da is een bekende :P


Op welke manier :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 03:31 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Darknezz schreef:
Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:

Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.


Hoe doen jullie dat? Glasvezel of Klei met frituurvet? Of wat anders?



Geen van bovenstaande, alles met betonijzer voor de basisvorm en de rest is allemaal behangpapier waarmee ik vorm. Grote rollen van 3 meter waarmee ik proppen maak om alle vorm erin te krijgen. Zo doen wij dat in Raamsdonk :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er echt niet bij dat mensen dit tof vinden om te doen en energie in steken :lol:
Ziet er allemaal zo belachelijk kinderachtig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij eigenlijk best geinig als je een kleine wagen gaat bouwen. Beetje timmeren, bloemen plakken en bier drinken :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic