Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Basshunterzz schreef:
Darknezz schreef:
Onze wagen van vorig jaar met als thema Alice in Wonderland:


Twee weken geleden zijn we begonnen met de wagen voor aankomende carnaval met als thema The Wizard of Oz.


Hey, da is een bekende :P


Op welke manier :) ?


Woon in Waspik en hebben zelf ook aan die optocht meegedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... Van het Caranaval topic het nieuwe Spierballen topic (oid) maken.. :/


Hier wordt al snel iets een spierballen topic genoemd is het niet? Zelfs het vertellen van welke voetbalshirtjes je hebt is al te erg. Kom op, je mag toch wel zeggen wat je bouwt. Heeft volgens mij geen zak met 'ik kan dat beter' te maken.


Dingen zoals 'denk dat wij hier serieuzer (lees beter) mee omgaan' zonder iets te zien is toch gewoon 'denk dat wij hier beter in zijn' op een andere manier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:

Woon in Waspik en hebben zelf ook aan die optocht meegedaan ;)


Ah leuk :) , bij welke club zit je als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:35 
 
Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... Van het Caranaval topic het nieuwe Spierballen topic (oid) maken.. :/


Gewoon aan elkaar laten zien wat je bouwt. Het is een ander soort wagen wat rakkietakkie en co bouwt dan dat wij doen. Misschien zijn wij in onze categorie wel de beste en hun in de zijne. 't gaat er om dat je 't mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:39 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
teupie schreef:
Maak dan wat leukers.



Qua bewegingen kun je niet compleet over de top gaan doen als de veiligheid in geding komt. Bedoel, paar geleden is er al een kop afgevallen door afgebroken koker met paar gewonden. (Pop stond op dubbele draaikrans en de kop zelf draait ook)... door de meervoudige omwentelingen kan er dan wat fout gaan.



Gaat over CV Zurrik neem ik aan haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Raamsdonk :) .

Neem aan dat dat Raamsdonksveer is? :huh: Zo ja.. HEUY CANVAS! :thumbup: :thumbup:

Ruud0305 schreef:
Gaat over CV Zurrik neem ik aan haha?

Helaas wel..... Zelfde jaar dat de schuur i.c.m. wagen van de Feestbeesten afbrandde.

Jordi schreef:
Ik kan er echt niet bij dat mensen dit tof vinden om te doen en energie in steken :lol:
Ziet er allemaal zo belachelijk kinderachtig uit.


Het is ook meer het groepsgebeuren wat het denk zo leuk en gezellig maakt. Principe van met elkaar en door/voor elkaar. Samen bouwen, feesten, optocht lopen en nog meer feesten als je prijs hebt.

HardstyleForEvah schreef:
Spierballen topic


Je kan moet het denk zo zien;
Er zijn vele verschillende soorten wagens. Naast materiaalgebruik ook in soort idee/uitvoering. De een in een andere stijl gebouwd dan de ander. Elk dorp heeft wel z'n eigen soort wagens/koppen en natuurlijk vind je je eigen stijl het mooiste (vanzelfsprekend). Maar er wordt niet gezegd dat een andere wagen lelijker is. Binnen dezelfde categorie kun je wel vergelijken, daarbuiten is het gewoon appels met peren vergelijken, ofwel: Onnodig.

Los daarvan heb ik hier in onze omgeving al 4 verschillende soorten koppen. langwerpige koppen met gele kleur en gelaste haren (Westerhoven) Huidskleur koppen, gelaste haren (kempen), Huidskleur koppen, foam haren (Cranendonck, Son, Valkenswaard, Leende), Polyester koppen (Gehuurde wagens die her en der meerijden). Of simpelweg meer thenawagenachtig voor figuratie spel dus geen koppen.

Ja, ik vind zelf die gele koppen of koppen met gelaste haren er niet uit zien. Maar ze doen soms totaal niet onder voor de foamharige koppen, welke mijn voorkeur krijgen. Maar er zijn zat wagens die ik wel vet vind qua geheel maar los qua koppen weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lijkt mij eigenlijk best geinig als je een kleine wagen gaat bouwen. Beetje timmeren, bloemen plakken en bier drinken :thumbsup:

Ja inderdaad zo zat ik ook te denken. Zullen we een rawstyletruck maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Defend the raw, fuck the mainstream' zou ik dan toch ook zeker erbij vermelden (of teveel gehaat :corn:?)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Allemaal hetzelfde verkleed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Lijkt mij eigenlijk best geinig als je een kleine wagen gaat bouwen. Beetje timmeren, bloemen plakken en bier drinken :thumbsup:

Ja inderdaad zo zat ik ook te denken. Zullen we een rawstyletruck maken?

Wel met bloemen die nog niet helemaal volgroeid zijn. Maakt het extra raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Basshunterzz schreef:

Woon in Waspik en hebben zelf ook aan die optocht meegedaan ;)


Ah leuk :) , bij welke club zit je als ik vragen mag?


CV Agge Mar Leut 't.

@rakkietakkie, Raamsdonk is een dorp naast Raamsdonksveer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
@rakkietakkie, Raamsdonk is een dorp naast Raamsdonksveer ;)


Ah ok, dan alsnog.. CANVAS :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 02:43 
 

3 maandjes!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog een bouwplek weet omgeving Gennep/Nijmegen hoor ik het graag, wij zijn nog op zoek. Aardig laat ja maar dat van ons gaat toch niet meer dan een zuiphok op een platte kar worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, carnavalskostuum besteld :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHHA die is geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hoolyy! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zo, carnavalskostuum besteld :lol:

Afbeelding

Die is echt koning. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:11 
 

Hahaha fucking hell
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha :worship:

Even een vraagje: Wat is een goeie site of winkel om zulke kostuums te scoren? Ik kom alleen maar van die lame ass kostuums tegen op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:27 
 

Hahahah dat kostuum :worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na geen carnaval meer te hebben gevierd sinds mn 12e dit jaar toch maar weer eens overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook voor het eerst, en waarschijnlijk ook voor het laatst, een keer carnaval vieren. Ik heb werkelijk waar 0 verstand ervan dus eerst even wat rondvragen waar het leuk is, wanneer het vooral leuk is, en hoe weer naar huis te gaan in de nacht. Iemand die meer verstand van carnavallen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ook voor het eerst, en waarschijnlijk ook voor het laatst, een keer carnaval vieren. Ik heb werkelijk waar 0 verstand ervan dus eerst even wat rondvragen waar het leuk is, wanneer het vooral leuk is, en hoe weer naar huis te gaan in de nacht. Iemand die meer verstand van carnavallen heeft?

Brabant en Limburg natuurlijk. Zelf woon ik op een "drieprovinciespunt" (Limburg, Gelderland, Brabant en dan ook nog 5 minuten van Duitsland af) en ik vier het eigenlijk in zowel Brabant als Limburg, ook nog een dagje Duitsland op de dag dat we geen optochten hebben vaak. Ik vind het in Limburg veel gezelliger, meer een echt carnavalssfeertje en echte carnavalsmuziek, maar voor een buitenstaander is Brabant leuker denk ik omdat daar meer Nederlandse muziek wordt gedraait en ook wat nieuwere, in Limburg is het bijna allemaal dialect.

Wanneer het vooral leuk is? Mijn dagindeling is een beetje zo: opstaan rond 09:00 uur met je maten (op de een of andere manier word ik altijd in het huis van iemand anders wakker of andersom, douchen (eventueel met een fles bier), pak aantrekken (met bier), eieren met spek als ontbijt (met bier), indien er nog tijd is muziekje aan en een paar biertjes drinken (met bier). Dan richting de wagen en daar de hele optocht lang zuipen en dansen en chicks hosselen (dit lukt echt iedereen met carnaval).
Na de optocht eerst even de kroeg in, daarna naar de snackbar of bij iemand thuis eieren bakken. Rustig nog een biertje drinken, en dan is het of door naar de volgende optocht, of als alle optochten van die dag geweest zijn weer de kroeg in of naar een mundig grote feesttent waarvan er altijd wel eentje in de buurt staat.
Uiteindelijk op x uur lig je weer in bed en dit herhaalt zich dan 4 dagen lang.
Als je zelf niet mee doet met optochten gewoon met een krat pils langs de kant gaan staan :thumbsup:

En wat bedoel je met 'hoe je thuiskomt?'
Kruipend/fiets/taxi niet zo moeilijk toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel meer van, ik woon in Pijnacker, tussen Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer, en omdat ik verder niemand ken in Brabant, kan ik niet bij iemand blijven slapen, dus moet ik weer naar huis. Maar in de nacht rijden er geen treinen dus daarom. Verder vroeg ik me nog af of je als buitenstaander overal binnen komt, zijn er nog zogeheten carnavalsverenigingen of zijn er ook gewoon clubs in Breda waar je gewoon gaat feesten?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic