Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba

nani, rooney, chamakh, van persie, fabregas daar kom ik speciaal voor naar engeland
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba


+1, heb echt helemaal niks met die club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
djpatt schreef:
met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba


+1, heb echt helemaal niks met die club.

Mee eens, geen goede uitstraling, al jaren niet. Ik weet niet waarom, maar bij Man City is dat veel minder. Terwijl dat eigenlijk precies het zelfde is. Of het komt omdat Chelsea altijd alle talentjes van 13 tot 17 jaar weghaalt bij andere clubs. Ik weet niet, maar ik mag die club niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Robster schreef:
mee eens, vind chelsea 10 keer niks. Alleen een club met ongelofelijk veel geld en allemaal stervensdure spelers, maar dat is nou eenmaal niet alles hè :P Engelse club voor mij is Arsenal ^^

en Twente :worship:


Zo achterhaald... Chelsea heeft wel geld, maar geven niet zoveel uit als een R.Madrid/Barcelona/Man City. Ze hebben nu een team waar ze op bouwen en niet als een malle kopen.

+1
Die koopdrift bij Chelsea is alweer verleden tijd. Dat was in de tijd van aankopen als Ballack, Deco, Crespo, Kalou, Shevchenko enzo. Maar dat is de laatste 2 jaar sterk verminderd, ze spelen nu leuk voetbal en geven ook de jeugd de kans. ^^ Het is gewoon niet mijn favoriete ploeg omdat de enige speler die me kan boeien Lampard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
NoiseHunterZ schreef:
zag die kopstoot dan op het laatst :huh:


Idd, die mogen ze nog wel schorsen voor een paar wedstrijden. Eto'o ook. Jansen deed verder niks toch?

was met de laatste corner beetje gedruk en ineens geeft die neger hem een kopstoot en daarna stompt etoo hem ook nog een keer ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
+1
Die koopdrift bij Chelsea is alweer verleden tijd. Dat was in de tijd van aankopen als Ballack, Deco, Crespo, Kalou, Shevchenko enzo. Maar dat is de laatste 2 jaar sterk verminderd, ze spelen nu leuk voetbal en geven ook de jeugd de kans. ^^ Het is gewoon niet mijn favoriete ploeg omdat de enige speler die me kan boeien Lampard is.

De jeugd die eigenlijk bij Feyenoord, Ajax, PSV en andere Nederlandse clubs horen te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
katamaran schreef:
+1
Die koopdrift bij Chelsea is alweer verleden tijd. Dat was in de tijd van aankopen als Ballack, Deco, Crespo, Kalou, Shevchenko enzo. Maar dat is de laatste 2 jaar sterk verminderd, ze spelen nu leuk voetbal en geven ook de jeugd de kans. ^^ Het is gewoon niet mijn favoriete ploeg omdat de enige speler die me kan boeien Lampard is.

De jeugd die eigenlijk bij Feyenoord, Ajax, PSV en andere Nederlandse clubs horen te spelen.

alleen Van Aanholt & Bruma ja. Maar de jeugdopleiding van Chelsea schijnt ook op te komen, alleen is het nog lang niet zo groot als die van Arsenal (Wilshere, Ramsey, Freeman enz.) Maar er zit wel degelijk groei in, sterke verbetering laatste jaren. Everton is qua jeugdopleiding nog het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mag ik u er aan herinneren dat ramsey en wilshere ook niet zijn opgeleid bij arsenal.

engeland en jeugd opleiden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
mag ik u er aan herinneren dat ramsey en wilshere ook niet zijn opgeleid bij arsenal.

engeland en jeugd opleiden :lol:

Ik bedenk me net ja. Mijn fout. Engeland is inderdaad zwak in jeugd opleiden, ook zijn er veel jongere spelers bij topclubs in engeland Schots. Vind Everton wel een fatsoenlijke jeugdopleiding, daar zie je nog eens een talent opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba

nani, rooney, chamakh, van persie, fabregas daar kom ik speciaal voor naar engeland


Niet voor Lampard of Terry en eventueel nog Cech. Dat vind ik persoonlijk wel echt helden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut! :mad: 1-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax komt niet aan zn eigen spel toe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee idd hopelijk gaat t in de tweede helft beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Real moet wel beter in de 2e helft idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat Santiago Bernabeu niet echt een sfeervol stadion. :( Als je ploeg zo veel beter is, dan moet de sfeer toch mooi zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Real moet wel beter in de 2e helft idd.

U bent zeker een jaloerse feyenoordert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
dawasiknie schreef:
Real moet wel beter in de 2e helft idd.

U bent zeker een jaloerse feyenoordert?


of hij houd gewoon niet van arrogante clubs
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan houdt hij ook niet van psv
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
oostzaner schreef:
dawasiknie schreef:
Real moet wel beter in de 2e helft idd.

U bent zeker een jaloerse feyenoordert?


of hij houd gewoon niet van arrogante clubs

of van mooi voetbal? Ajax gaat geen mooi voetbal laten zien, dus dan Real maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
oostzaner schreef:
dawasiknie schreef:
Real moet wel beter in de 2e helft idd.

U bent zeker een jaloerse feyenoordert?


of hij houd gewoon niet van arrogante clubs

Ik blijf het maar zeggen, ik vind het bizar dat als in Europa een nederlandse club speelt je voor de andere bent. Je bent een Nederlander toch? Support your own country. Dat lijkt me toch vrij logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 @ katamaran
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax gaat eraan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Ik blijf het maar zeggen, ik vind het bizar dat als in Europa een nederlandse club speelt je voor de andere bent. Je bent een Nederlander toch? Support your own country. Dat lijkt me toch vrij logisch.

Dat.

Maar wat een dramatische wedstrijd zeg. Het gemis van Suarez is te zien, Ooijer speelt nog aardig. Anita word finaal omver gebeukt en als Real Madrid echt zin had om te scoren stond het nu al 5-0 ofzo.

Ik hoop van harte dat het beter word, maar ik gok van niet. Ik vond Twente gisteren geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over en uit. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:15 
 

Kut FC Hollywood :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic