Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aiii. Jammers. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw

Maar hij creëert ze wel ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
djpatt schreef:
ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw

& voor de lekkerste boy van de eeuw :')
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
djpatt schreef:
ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw

Maar hij creëert ze wel ff.


ja leuk, en wat is zn rendement ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:27 
 
Hardtraxxer

Twente was idd geniaal gister, ajax zal het niet ver gaan schoppen vrees ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
Twente was idd geniaal gister, ajax zal het niet ver gaan schoppen vrees ik :p

Nouja, Inter had ook niet zijn beste dag hoor en met Tottenham en Bremen heb je genoeg tegenstand.. De andere deelnemers zijn ook niet gek hoor ;).

Ajax heeft gewoon extreem veel pech met de loting en UIT helemaal niets te zoeken hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw

En nog een keer. Wat een aap. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Parvuz schreef:
djpatt schreef:
ronaldo word wel genomineerd voor kansen misser van de eeuw

Maar hij creëert ze wel ff.


ja leuk, en wat is zn rendement ?

Zijn bankrekening? En zijn tijd bij Manchester United vergeten? Europees topscoorder als buitenspeler.
Je kunt veel over hem zeggen, maar hij heeft het beter voor elkaar dan iedereen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow wat was twente geniaal, je bent gewoon niet voor ajax dat is gewoon het punt.

tuurlijk is het knap van twente, maar inter had zn dag niet. en als twente uit bij inter speelt dan spreken we weer verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Hij is nooit ''echt'' in vorm geweest bij Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Uhm, je had het zelf over eeuw?
Heb hekel aan mensen die Ronaldo alleen maar kut vinden omdat hij een flikker is. Hij is gewoon 1 van de beste voetballers van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held van de avond: Stekelenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Held van de avond: Stekelenburg

Mee eens, opvolger Van der Sar bij Manchester. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen

Doe niet zo kinderachtig. Ik ben ook niet voor Ajax (Sparta WAS ik voor tot aadje kwam). Het feit dat een team waar jij geen fan van bent weggespeeld word door europese top.. So what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen

Doe niet zo kinderachtig. Ik ben ook niet voor Ajax (Sparta WAS ik voor tot aadje kwam). Het feit dat een team waar jij geen fan van bent weggespeeld word door europese top.. So what?

Als Ajax het goed doet in Europa, krijgt Nederland misschien weer 2 vaste plaatsen in CL. Dus dat kan alleen maar voordelig zijn voor welke club je ook bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Khadber schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen

Doe niet zo kinderachtig. Ik ben ook niet voor Ajax (Sparta WAS ik voor tot aadje kwam). Het feit dat een team waar jij geen fan van bent weggespeeld word door europese top.. So what?

Als Ajax het goed doet in Europa, krijgt Nederland misschien weer 2 vaste plaatsen in CL. Dus dat kan alleen maar voordelig zijn voor welke club je ook bent.

Daarom. Maarja, blijkbaar is het onmogelijk je eigen land te steunen als het een ander team is dan je favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen

Doe niet zo kinderachtig. Ik ben ook niet voor Ajax (Sparta WAS ik voor tot aadje kwam). Het feit dat een team waar jij geen fan van bent weggespeeld word door europese top.. So what?


wat is er nou zo kinderachtig aan? Ajax loopt altijd stoer te doen dat ze goed zijn in Nederland en dat wedstrijden met 4-0 winnen heel normaal voor ze is. Dat ze thuis horen in de CL tussen de grote namen. Nou nu spelen ze eens een wedstrijdje en dan vind ik het heerlijk dat ze op hun plek worden gezet. Twente speelt gelijk en dat ligt dan aan het feit dat Inter een slechte dag had? vind ik weer zo makkelijk gezegd

ik gun ze heus de uefa league hoor, want dat is meer het podium waar het huidige ajax thuishoort en laat ze daar maar lekker ver komen en die Europa plaatsen behouden of extra verdienen, dus niks kinderachtig hieraan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
Als Ajax het goed doet in Europa, krijgt Nederland misschien weer 2 vaste plaatsen in CL. Dus dat kan alleen maar voordelig zijn voor welke club je ook bent.

Daarom. Maarja, blijkbaar is het onmogelijk je eigen land te steunen als het een ander team is dan je favoriet.

Als Excelsior perongeluk 2e wordt, dan kan zelfs Excelsior mooi een paar miljoen bijschrijven. Niet dat ik verwacht dat Excelsior 2e wordt hoor. Maar zo kan elke club dat overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich heeft Ajax het toch ook goed gedaan de laatste wedstrijden? Kijk naar de 2e seizoenshelft vorig jaar: 17x winst, 1x gelijk. Dit seizoen tot nu toe 4x winst, 1x gelijk. Dan mag je toch prima zeggen dat je het goed doet in NL of is dat dan weer stoer en overschat? Als je bovenin meedraait heb je recht op CL. Eens of niet?

Bovendien vind ik dus dat het verschil tussen thuis en uit groot is, twente onderschat word door het buitenland (Ajax heeft een grotere naam dan Twente), Inter ook niet best speelde enzovoorts.


@ Parvuz: wat is dat dan voor een vergelijking? Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat je je eigen land niet kan steunen, puur omdat je een hekel hebt aan die club, terwijl dit alleen maar voordelig voor je eigen team kan uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
@ Parvuz: wat is dat dan voor een vergelijking? Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat je je eigen land niet kan steunen, puur omdat je een hekel hebt aan die club, terwijl dit alleen maar voordelig voor je eigen team kan uitpakken.

Dat probeer ik te ondersteunen :P Dat zelfs als je voor Excelsior bent, dat je er dan wat aan hebt als Ajax het goed doet. Dus dat het niet uitmaakt voor welke club je bent, en gewoon Nederlandse clubs steunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt Ajax toch nog goed weg met 2-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Op zich heeft Ajax het toch ook goed gedaan de laatste wedstrijden? Kijk naar de 2e seizoenshelft vorig jaar: 17x winst, 1x gelijk. Dit seizoen tot nu toe 4x winst, 1x gelijk. Dan mag je toch prima zeggen dat je het goed doet in NL of is dat dan weer stoer en overschat? Als je bovenin meedraait heb je recht op CL. Eens of niet?


Ajax heeft het inderdaad goed gedaan vorig seizoen, maar ik vind het zwakke aan Ajax altijd dat ze zichzelf zoveel beter vinden en zich oh zo machtig voelen als ze in Nederland 2e of 1e worden. Een club met die begroting moet gewoon elk jaar op papier gewoon kampioen worden afgewisseld door PSV dan misschien. Ze vinden zichzelf ook een vanzelf sprekende CL kandidaat (ook al zijn ze 6jaar geen landskampioen geweest), nou dat vind ik duidelijk niet zo als je kijkt naar de overige clubs die beter zijn in Europa. En daarom heb ik vanavond stiekem toch zitten genieten dat ze verloren. Als Ajax eens realistisch denkt en niet zo arrogant doet met hun rijke historie dan zit ik op woensdagavond gewoon te juichen als Ajax scoort hoor, het is gewoon puur hun houding die me daar nu van weerhoud

Twente is nuchter, houd zichzelf niet te hoge doelstellingen voor en doen gewoon lekker hun ding, dat waardeer zo veel meer ^^ maarja alles kan veranderen he
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic