Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie wil je dan in de champions league? Het lijkt mij dat de twee sterkste teams erheen moeten.. Dat lijkt me nu ook wel het geval. En ik vind het ook niet gek dat je zegt dat je minimaal CL moet halen met zo'n begroting in vergelijking met NL.. Dat is toch niet zozeer arrogantie?
En dat je dan verliest van een topper in 1 van de topdivisies met een begroting van ajax x4, is ook niet zo gek toch? Voor mij is het in ieder geval allemaal aardig logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wie wil je dan in de champions league? Het lijkt mij dat de twee sterkste teams erheen moeten.. Dat lijkt me nu ook wel het geval. En ik vind het ook niet gek dat je zegt dat je minimaal CL moet halen met zo'n begroting in vergelijking met NL.. Dat is toch niet zozeer arrogantie?
En dat je dan verliest van een topper in 1 van de topdivisies met een begroting van ajax x4, is ook niet zo gek toch? Voor mij is het in ieder geval allemaal aardig logisch.


Ik zeg ook niet dat het raar of erg is dat Ajax verliest van Real, maar het ging er dacht ik meer bij jouw om dat ik genoot van het feit dat Ajax vandaag met 2-0 had verloren. Ik probeer je in mijn vorige post alleen maar duidelijk te maken dat, dat niet is omdat ik zo'n slechte uit Nederland komende clubs supporter ben maar dat het aan de houding van Ajax ligt. En zodra ze die veranderen hoor je mij alleen maar juichen hoor ^^

Welke clubs er dan naar de CL moeten? tsja ik denk dat op dit moment er in Nederland geen een club is die een realistische kans maakt op de kwartfinale of hoger dus ik hoop gewoon meer dat de clubs die meedoen mooie wedstrijden spelen met veel inzet, 3e worden in de poule en dan via de UEFA nog wat kunnen betekenen voor het Nederlandse voetbal in Europa. Echt meestrijden in de eindfase van de CL zit er gewoon niet meer bij omdat we hier geen teams kunnen opbouwen met die lage salarissen en weggescoute spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:25 
 

Wat een kinderachtig gelul, zeg. Beetje minderwaardig doen naar mensen die fan zijn van een bepaalde voetbalclub. :') Ben dan wel Ajaxfan, maar ookal was ik een Heraclesfan ik kan er er echt niet tegen dat het zó erg gehaat word op een voetbalclubje :').

En dan verwacht ik hierop wel een "Jaaaa maar dat maken ze er zelf naar" Reactie op, juist. Omdat er paar mensen van AJAX4LIFE (No Offense: IQ van een stoeprand) roepen van jaa en we zijn de beste dit dat. Dat maakt nog niet dat heel Ajax zich machtig voelt en stoer doet zoals jij dat dan zegt. Ajax heeft volgens mij de grootste supportersvereniging, en tja daar zitten dan nepfans (Lees: Hooligans) en rotte appels tussen.

Altijd makkelijk, Ajax bashen omdat iedereen dat toch al doet. Dát vind ik stoer doen. Ga wat nuttigs haten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Uhm, je had het zelf over eeuw?
Heb hekel aan mensen die Ronaldo alleen maar kut vinden omdat hij een flikker is. Hij is gewoon 1 van de beste voetballers van de laatste jaren.


wat zijn we weer kinderachtig, het ging toch over deze wedstrijd. en die titel is toch gewoon een grapje

maar speciaal voor jou. ronaldo is de winnaar geworden van de prijs: grootste kansen misser 1e speelronde championsleague
enja het blijft een geweldige voetballer, nu blij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen


zo denk ik over de reacties van jou, opnaaierig gedoe :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
wat zijn we weer kinderachtig, het ging toch over deze wedstrijd. en die titel is toch gewoon een grapje

maar speciaal voor jou. ronaldo is de winnaar geworden van de prijs: grootste kansen misser 1e speelronde championsleague
enja het blijft een geweldige voetballer, nu blij ?

Haha :P Rustig maar :P Ik ben wel blij hoor. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen


zo denk ik over de reacties van jou, opnaaierig gedoe :sick:


schijnheilig gedrag want opnaaien doet Ajax zeker nooit? ook niet toen ze de beker wonnen en in de Arena even Feyenoord ging opnaaien met teksten als; het zijn maar kutkakkerlakken en we hebben de beker in ons hol meegenomen. notabene door speler en coach gezegd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:35 
 

Oxbow schreef:
djpatt schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen


zo denk ik over de reacties van jou, opnaaierig gedoe :sick:


schijnheilig gedrag want opnaaien doet Ajax zeker nooit? ook niet toen ze de beker wonnen en in de Arena even Feyenoord ging opnaaien met teksten als; het zijn maar kutkakkerlakken en we hebben de beker in ons hol meegenomen. notabene door speler en coach gezegd :')

Klopt, dat was ook onprofessioneel. Verthongen maakt nog geen Ajax hè?! En hij heeft zn excuus ook daarna aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gelul. 020 klop gekregen, feestje dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat een gelul. 020 klop gekregen, feestje dus :thumbsup:


als je uit belgie komt kan ik me idd voorstellen dat je blij bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@almighty

ja excuus achteraf aanbieden vond ik in dit geval nogal slap, hij stond keihard te blerren en te genieten dus hij had ze lolletje al gehad en de boodschap was overgekomen. en maken Vertongen en Jol geen Ajax? het zijn fuckin' de coach en een van de sleutelspelers die de club vertegenwoordigen man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
djpatt schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen


zo denk ik over de reacties van jou, opnaaierig gedoe :sick:


schijnheilig gedrag want opnaaien doet Ajax zeker nooit? ook niet toen ze de beker wonnen en in de Arena even Feyenoord ging opnaaien met teksten als; het zijn maar kutkakkerlakken en we hebben de beker in ons hol meegenomen. notabene door speler en coach gezegd :')


het doet nog steeds pijn :cry:. toen johan cruyff bij feyenoord speelde in 1873 toen vond ik dat ook heel scheinheilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:44 
 

Oxbow schreef:
@almighty

ja excuus achteraf aanbieden vond ik in dit geval nogal slap, hij stond keihard te blerren en te genieten dus hij had ze lolletje al gehad en de boodschap was overgekomen. en maken Vertongen en Jol geen Ajax? het zijn fuckin' de coach en een van de sleutelspelers die de club vertegenwoordigen man! :D

Ik vind dat je dat nog niet heel Ajax kan noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Oxbow schreef:
@almighty

ja excuus achteraf aanbieden vond ik in dit geval nogal slap, hij stond keihard te blerren en te genieten dus hij had ze lolletje al gehad en de boodschap was overgekomen. en maken Vertongen en Jol geen Ajax? het zijn fuckin' de coach en een van de sleutelspelers die de club vertegenwoordigen man! :D

Ik vind dat je dat nog niet heel Ajax kan noemen.


stop maar met de discussie, wij gedragen ons altijd als joden. en zij blijven de calimeros van het nederlands voetbal.

i'm out
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:46 
 

Oke oke
Jood out-krrrrrr-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Oxbow schreef:
@almighty

ja excuus achteraf aanbieden vond ik in dit geval nogal slap, hij stond keihard te blerren en te genieten dus hij had ze lolletje al gehad en de boodschap was overgekomen. en maken Vertongen en Jol geen Ajax? het zijn fuckin' de coach en een van de sleutelspelers die de club vertegenwoordigen man! :D

Ik vind dat je dat nog niet heel Ajax kan noemen.


pas als alle wisselspelers en verzorgers en clubleiding & supportersvereniging het allemaal hadden gezegd was het heel ajax geweest? nee zo werkt het helaas niet ^^

maarja laten we hier maar mee kappen,
altijd leuk die discussies met ajacieden helaas is dit topic natuurlijk voor de CL
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:51 
 

Een doelpunt maken doe je als team. Tunnelvisie opmerkingen maken en je club de hemel in prijzen doet een individu. Niet iedereen bij Ajax of lid van Ajax of wat dan ook heeft dezelfde mening en visie.
Maar zal wel anders zijn, maar dit is mijn visie. Is een eindeloze discussie...

Nu ben ik slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Uhm, je had het zelf over eeuw?
Heb hekel aan mensen die Ronaldo alleen maar kut vinden omdat hij een flikker is. Hij is gewoon 1 van de beste voetballers van de laatste jaren.

dan heb ej vast ook een hekel aan mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie het alweer, gister weer een geweldige discussie gemist xd

Paar mooie uitspraken ook weer, uiteraard gebaseerd op niks :P
katamaran schreef:
djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Hij is nooit ''echt'' in vorm geweest bij Real.

Hoeveel goals ook alweer afgelopen seizoen? Ohja 26 uit 29..

Maar ik heb ook niks met 020, maar als ze Europees spelen spreekt het voor zich dat ik hoop dat ze presteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Ik zie het alweer, gister weer een geweldige discussie gemist xd

Paar mooie uitspraken ook weer, uiteraard gebaseerd op niks :P
katamaran schreef:
djpatt schreef:
het gaat toch over deze wedstrijd ???? , het gaat erom dat hij nu finaal uit vorm is

Hij is nooit ''echt'' in vorm geweest bij Real.

Hoeveel goals ook alweer afgelopen seizoen? Ohja 26 uit 29..

Maar ik heb ook niks met 020, maar als ze Europees spelen spreekt het voor zich dat ik hoop dat ze presteren.

Ahum, die grote vorm die hij bij Man Utd had heeft ie nooit bij Real laten zien. En van die 26 doelpunten waren veel penals en wat vrije trappen. Ennnnn... bij Man utd was hij nog de ''beste'' speler van de wereld. Bij Real geen aanspraak voor gemaakt als je het mij vraagt. Je weet zelf ook wel dat hij bij real niet zo goed speelt als bij Man Utd.
Natuurlijk blijft hij een van de betere voetballers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je 26 goals uit 29 maakt in die competitie ben je een grote hoor.
Als hij volgens jou zoveel penals en vrije trappen scoort, dan is hij daar kennelijk het beste in.
Die jongen heeft heeft vorig seizoen gewoon een prima seizoen gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Als je 26 goals uit 29 maakt in die competitie ben je een grote hoor.
Als hij volgens jou zoveel penals en vrije trappen scoort, dan is hij daar kennelijk het beste in.
Die jongen heeft heeft vorig seizoen gewoon een prima seizoen gedraaid.

Dan heb ik dat verkeerd gezegt. Ik bedoel dat hij niet zn grote vorm heeft die hij had bij Man Utd. Speelde daar toch beduidend beter in mijn ogen. Maarja, veel goals maken maakt veel goed.
Het blijft een topvoetballer, maar ik vind ook zn karakter sterk verslechterd bij Real, hij was al een naar mannetje, maar nu is het al helemaal een kwal.
Dus al met al vind ik hem minder bij Real. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Khadber schreef:
Oxbow schreef:
ik zie weer van die heerlijke ajax reacties en excuses hierzo :corn:
ik ga er eens even voor zitten want er zullen er wel meer komen

Doe niet zo kinderachtig. Ik ben ook niet voor Ajax (Sparta WAS ik voor tot aadje kwam). Het feit dat een team waar jij geen fan van bent weggespeeld word door europese top.. So what?


wat is er nou zo kinderachtig aan? Ajax loopt altijd stoer te doen dat ze goed zijn in Nederland en dat wedstrijden met 4-0 winnen heel normaal voor ze is. Dat ze thuis horen in de CL tussen de grote namen. Nou nu spelen ze eens een wedstrijdje en dan vind ik het heerlijk dat ze op hun plek worden gezet. Twente speelt gelijk en dat ligt dan aan het feit dat Inter een slechte dag had? vind ik weer zo makkelijk gezegd

+1
En Real had zeker een goede dag, om de 4 minuten was er een scoringskans voor real. Dat je er dan maar 2 inschiet, waarvan ook nog eens een eigen doelpunt van ajax, lijkt me dat ook niet echt een goede dag. Ajax was gewoon niet aan het voetballen, ze waren alleen maar bang nog harder af te gaan. En een club die niet wil voetballen, verdient geen support ook al komt het uit je eigen land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog al zo'n helden bericht! Je hoeft Ajax ook niet te supporten(das namelijk wel het laatste wat ik zou doen) Maar je hoopt toch gewoon als Nederlander zijnde dat de clubs uit jou land presteren in Europa? En daarbij zit er ook een wezenlijk verschil in het niet willen en niet kunnen. Aan je reactie te lezen heb je er in ieder geval niet veel kijk op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb inderdaad weinig verstand van voetbal, maar ik weet wel dat de spelers van inter veel beter "kunnen" voetballen dan die van fc twente, toch was het een redelijk gelijke wedstrijd, omdat fc twente ook wilde voetballen. En dat miste ik heel duidelijk bij ajax, daar hoef ik geen verstand van voetbal voor te hebben. Dat ajax dan waarschijnlijk alsnog verloren had, doet er dan niet toe.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic