Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde van die rode kaart voor Arsenal want daarvoor waren ze beter. En volgens mij was dat ook een penalty voor Arsenal in de eerste helft. Dodelijke goal van Walcott en ook leuk voor Robben dat ie er eentje meepakt. 5-1 is trouwens wel erg pijnlijk weer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar ff iets belangrijkers: waar was Diederik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Maar ff iets belangrijkers: waar was Diederik?


Ik denk dat ze wel hebben geleerd van alle kritiek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10-2 over 2 wedstrijden tegen Arsenal. Ja, Bayern is echt wel heerlijk bezig.

Vanavond denk ik dat Barca wel weet te winnen maar gaat echt niet door. PSG is een goeie ploeg en een goed team met veel sterke spelers. Dit gaan ze niet meer weggeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
10-2 over 2 wedstrijden tegen Arsenal. Ja, Bayern is echt wel heerlijk bezig.

Vanavond denk ik dat Barca wel weet te winnen maar gaat echt niet door. PSG is een goeie ploeg en een goed team met veel sterke spelers. Dit gaan ze niet meer weggeven.


Zie barca ook best een stuk of 4 keer scoren, maar PSG prikt er vast nog wel eentje bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
10-2 over 2 wedstrijden tegen Arsenal. Ja, Bayern is echt wel heerlijk bezig.

Vanavond denk ik dat Barca wel weet te winnen maar gaat echt niet door. PSG is een goeie ploeg en een goed team met veel sterke spelers. Dit gaan ze niet meer weggeven.


Zie barca ook best een stuk of 4 keer scoren, maar PSG prikt er vast nog wel eentje bij...


Ik ook wel, maar niet tegen dit PSG. PSG is een goeie ploeg waar Barca het gewoon heel moeilijk tegen had. Dan zie ik ze thuis niet even met een nulletje of 4 winnen of 4 keer scoren. Gok zelf een 2-0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barca gaat natuurlijk vol op de aanval, waarbij PSG ongetwijfeld een keer een counter dodelijk afmaakt. Ik zie het 3-1 ofzo misschien wel worden, maar PSG door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Barca gaat natuurlijk vol op de aanval, waarbij PSG ongetwijfeld een keer een counter dodelijk afmaakt. Ik zie het 3-1 ofzo misschien wel worden, maar PSG door.


Zou inderdaad ook kunnen. PSG gaat inderdaad wel door.

Dit is mijn uitspraak & hier zal u het mee moeten doen! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 keer scoren kan Barça vanavond echt wel lukken, maar de 0 houden gaat hem echt niet worden met deze verdediging, die overigens al jaren heel matig is, alleen werd dat altijd verbloemd omdat hun discipline wat betreft het terug veroveren van de bal altijd succesvol was.
En Barça stond altijd bekend om de eigen jeugd, de 1 na laatste CL die ze wonnen stonden er 9 eigen opgeleide spelers, dat is nu wel anders helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voorspel 2-1 :( maar ik hoop 5-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop 4-0, pingels, Messi enige die mist, Messie die weer zogenaamd met pensioen gaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg zonde dit, had zo mooi kunnen worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Heel erg zonde dit, had zo mooi kunnen worden :cry:


Ik geloofde er al niet in en dat geloof heeft zich uitbetaald. PSG scoort altijd 1 keer en dat is precies gebeurd. Hoe daar ook weer verdedigd werd is echt Barça onwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Theoretisch gezien kan het natuurlijk altijd. En helemaal als je 3-0 voor staat. Maar dan idd zo simpel weer.. Manmanman.

Ben ook van mening dat een handjevol spelers niet Barca-waardig zijn. Nu spelen echter wel 'de grote 11' (met uitzondering van Rafinha) en dan draait het weer lekker. Met een Denis Suarez, Sergi Roberto, Arda of Andre Gomes die ook geregeld spelen is dit toch al gauw een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pot is dit zeg :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet normaal dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg toch de tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahaha heerlijk dat laffe PSG afgeslacht. Lekker denken het met 4-0 te redden, maar zo laf gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe ist mogelijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:53 
 
Hardtraxxer

Hoe ziek was dat zeg. Wat een ongelofelijke wedstrijd!!!
Om eerlijk te zijn vind ik het wel jammer, had wel leuk gevonden dat een keer een iets mindere club doorging. Alleen ook wel jammer om te zien dat PSG zoveel minder speelde dan vorige week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha wat heerlijk zeg. Die tweede pingel natuurlijk heel makkelijk gegeven , maar als je zo laf als PSG speelt vandaag dan krijg je de deksel op de neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk schandalig optreden van de scheidsrechter met deze trieste penalty's. Suarez en Neymar zijn echt een schande voor de sport met hun gedrag. Hadden allang een rode kaart moeten krijgen.

Desalniettemin een enorm triest optreden van PSG door dit alsnog weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor zak met geld er voor die arbitrage voor de deur staat. Wat een diep, diep triest optreden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

UEFALONA!

HOERENCLUB. MAAK ZE ALLEMAAL DOOD DAAR. EN DAARNA IS MARES AAN DE BEURT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ben benieuwd wat voor zak met geld er voor die arbitrage voor de deur staat. Wat een diep, diep triest optreden zeg.

Geen omkoping, gewoon een heel erg onkundige scheids. Ook bij Ajax - Legia al bewezen dat hij er niks van snapt.
Maar ja, arbitrale fouten fouten of niet, ik heb genoten als neutrale toeschouwer.
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic