Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, maar daar zou dan van te voren aan vooraf moeten gaan dat de arbitrage beïnvloed is (door de hoge pieten van de UEFA) toch? Of denk je dat die scheidsrechters naar eigen handelen op eigen houtje beslissen om Barca een hand onder de riem te steken.. :huh:

Om anders te roepen dat de UEFA uit maffia bestaat makes no sense xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zit wel een kern van waarheid in, het kan zo, je weet het niet.

Ik claim geen van beiden maar er zijn genoeg manieren waarop het kan. Zeker wanneer de UEFA scheidsrechters inschakelt die niet tot de top horen voor zulke wedstrijden en zeker wanneer de UEFA nog steevast vasthoudt aan het niet gebruiken van een videoscheidsrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een avond en wat een geweldige comeback, maar wat een schande voor de fifa was deze wedstrijd. Barcelona had moeten eindigen met 8 man, 1 penalty minder (misschien wel 2 minder, is discutabel) en een penalty tegen.

Ben blij dat in ieder geval messi niet echt meedeed aan dat constante liggen en zeiken. Maar daar is dan ook alles mee gezegd, wat een stel klootzakken waren suarez en neymar gisteren, gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ergens nog een soort van knap dat teams die tegen spelers als Busquets, Alba, Suarez en Neymar spelen zich in kunnen houden. Bij mij zouden de stoppen na de 5e overdreven val doorslaan en zou ik de desbetreffende speler finaal door midden trappen.. Maar goed, wellicht is dat één van de redenen waarom ik een echte kelderklasser ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan toch dat de scheidsen worden ingesproken om Barca veel mee te geven, niet eens voor bookingagents maar gewoon voor spektakel en meer viewers/aandacht+ kijk hoeveel er nu over gesproken wordt= meer kijkcijfers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Kan toch dat de scheidsen worden ingesproken om Barca veel mee te geven, niet eens voor bookingagents maar gewoon voor spektakel en meer viewers/aandacht+ kijk hoeveel er nu over gesproken wordt= meer kijkcijfers


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjonge jonge, ga eens kijken in Spanje, Italië, Turkije, Zuid-Amerikaanse competities, daar is het zuigen bij de scheidsrechter, schwalbes maken, bikkelharde en lompe overtredingen gewoon ingeburgerd. Het is temperament en pure winnaarsmentaliteit, maar omdat wij dit in Nederland niet zo kennen is het ineens vies en vuil spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 19:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een onzin argumenten hier :') Dat iedereen elkaar loopt op te naaien in die landen hoeft nog niet te betekenen dat dat normaal of gerechtvaardigd is. Het is gewoon triest gedrag zonder enig respect voor elkaar of voor het spel. En ik ben absoluut voorstander van hard spel en ik vind dat we daar in NL ook wel harder in mogen worden, maar daar heeft deze matennaaierij helemaal niks mee te maken. Ik zou me schamen als ik me zo zou gedragen, maar blijkbaar als je uit Spanje komt mag het allemaal en hoort het erbij. Goed voorbeeld voor de jeugd ook. Over 20 jaar doet de hele voetbalwereld dit omdat Neymar en Suarez het ook deden en die waren cool en kwamen er nee weg.

Gvd wat een onzin, dat ik hier nog energie in steek...

Svbtwee schreef:

In de supermarktbranche ben je als medewerker van de Jumbo toch ook geen maat of collega van iemand die bij de Appie werkt. Sterker nog er heerst alleen maar rivaliteit onderling. Dit is bij voetbalclubs toch net zo.

Wat is dit nou weer dan :lol:

Ja ik vul vakken voor een hongerloon bij de Jumbo en jij bij de AH dus fuck jou ik mag jou niet en gun je alleen het slechtste in de wereld.

En die voetballers zijn anders wel dikke vriendjes met elkaar als je ze voor de wedstrijd in de tunnel ziet staan, het is gvd nog net geen orgie daar. En je dan in het veld zo achterbaks gedragen, nee echt niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjsa ik verkondig alleen maar mijn mening, dat je het er niet mee eens bent, helemaal goed. Ik vind het alleen geen onzin argumenten, omdat het in die landen daar eenmaal anders aan toe gaat dan wij gewend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Tjsa ik verkondig alleen maar mijn mening, dat je het er niet mee eens bent, helemaal goed. Ik vind het alleen geen onzin argumenten, omdat het in die landen daar eenmaal anders aan toe gaat dan wij gewend zijn.


Is helemaal geen mening, je gebruikt dat andere landen en teams het doen als excuus om dit te rechtvaarden. Dat is echt onzin en enorm kinderachtig. Oh mam maar hij doet het ook dus mag ik het ook.

Als PSG op deze manier van Barca had gewonnen jankte je wel anders.

Wil je een gerespecteerd team zijn, voetbal dan op een respectvolle manier zoals een Dortmund.

Verder compleet eens met Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 03:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Tsjonge jonge, ga eens kijken in Spanje, Italië, Turkije, Zuid-Amerikaanse competities, daar is het zuigen bij de scheidsrechter, schwalbes maken, bikkelharde en lompe overtredingen gewoon ingeburgerd. Het is temperament en pure winnaarsmentaliteit, maar omdat wij dit in Nederland niet zo kennen is het ineens vies en vuil spel.

Jij bent een Barca-fan. Zou je ook zo reageren wanneer Ronaldo zich bij Real Madrid in een wedstrijd tegen Barcelona als Neymar of Suarez gedraagt? Ik betwijfel het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond weer een fijne pot op het progamma Juve vs Porto en Leicester vs Sevilla.
Wat denken jullie over de wedstrijden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Juve en Sevilla door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok juve en leicester ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Juve en Sevilla door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Broken Balance schreef:
Juve en Sevilla door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juve Sevilla door ja, alleen zie liever Porto doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unibet gezet op Sevilla en Juventus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme keuzes, ik wil eigenlijk Sevilla gaan kijken, want ik ben wel een beetje fan van die club, maar ik zou ook Dybala heel graag aan het werk zien wederom, wat een heerlijke speler is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Godverdomme keuzes, ik wil eigenlijk Sevilla gaan kijken, want ik ben wel een beetje fan van die club, maar ik zou ook Dybala heel graag aan het werk zien wederom, wat een heerlijke speler is dat.

Beetje heen en weer zappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leicester :cool: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 23:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit seizoen zijn het wel echt schitterende wedstrijden in de knock-out fase zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Champions League-debuut en gelijk de kwartfinale bereiken, ongekend toch weer :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Leicester aub niet de grootste ploegen loten, leuk als ze ver komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gaan natuurlijk Real loten :P . Overigens was Sevilla ook wel ontluisterend slecht zeg.
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic