Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Juve :love: Mooiste scenario zou zijn Juve - Monaco in de volgende ronde (geheid 2 mooie wedstrijden) en dan in de finale winnen van Real :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juve - Monaco finale alsjeblieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atletico - Monaco alsjeblieft met Atletico als winnaar en daarna mag de Spaanse hegemonie wel voor een tijdje afgelopen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier weer geneuzel dat alleen Real is geholpen door de scheids. Totaal niet waar, dan heb je echt oogkleppen op.
Penalty van Bayern was heel licht gegeven en naar mijn mening te weinig om een penalty voor te geven, eigen goal van Ramos stond Lewandowski buitenspel bij het aannemen van de bal en Vidal had al veel eerder rood moeten hebben. Met videoscheids had t na 90 minuten 1-0 voor Real of 1-1 gestaan (Lewandowski onterecht buitenspel gevlagd waardoor hij niet 1 op 1 kon met Navas) en was real al gewoon doorgegaan.

Dat er beslissingen de kant van Real opgevallen zijn is duidelijk, maar het was meer een zielige vertoning van de scheids en lijnrechters over t algemeen dan dat ze in t voordeel van Real floten. Real ook gewoon terecht door, Bayern had afgezien van de eerste helft in München helemaal niks te vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook hier weer geneuzel dat alleen Real is geholpen door de scheids. Totaal niet waar, dan heb je echt oogkleppen op.
Penalty van Bayern was heel licht gegeven en naar mijn mening te weinig om een penalty voor te geven, eigen goal van Ramos stond Lewandowski buitenspel bij het aannemen van de bal en Vidal had al veel eerder rood moeten hebben. Met videoscheids had t na 90 minuten 1-0 voor Real of 1-1 gestaan (Lewandowski onterecht buitenspel gevlagd waardoor hij niet 1 op 1 kon met Navas) en was real al gewoon doorgegaan.

Dat er beslissingen de kant van Real opgevallen zijn is duidelijk, maar het was meer een zielige vertoning van de scheids en lijnrechters over t algemeen dan dat ze in t voordeel van Real floten. Real ook gewoon terecht door, Bayern had afgezien van de eerste helft in München helemaal niks te vertellen.


Zag zelf bij wedstrijd 2 wel in dat Bayern ook geholpen werd, en in de 1e werd er ook geen penal gegeven terwijl dit wel moest.

Echter heeft Bayern hier wel het overwicht van de beslissingen tegen zich. Rood was echt niet terecht voor Vidal, als je dat eerder rood geven noemt hadden er wel meer rood moeten krijgen. De 1e wedstrijd was het 2e geel ook onterecht.

2x een wedstrijd met onterecht met 10 man, ja dan krijg je als Real wel het overwicht ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja mee eens, maar er wordt gedaan alsof alleen Real is geholpen. Vidal had echt al wel rood moeten hebben, net als Casemiro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bjorn Kuipers man van de wedstrijd gisteravond :)
Ik gok dat hij de finale gaat fluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Real Madrid - Atletico Madrid
en
Juventus - AS Monaco

Denk dat de finale Real Madrid tegen Juventus gaat worden ^^ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Denk dat de finale Real Madrid tegen Juventus gaat worden ^^ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb zo'n gevoel dat Atletico revanche gaat halen voor de 2 verloren finales tegen Real. Juve - Atletico in de finale, Juve uiteindelijke winnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie het ze ook wel flikken. Real speelt al maanden eigenlijk geen denderend voetbal meer, zoals een tijdje geleden. Ze scoren weliswaar makkelijk en winnen veel, maar ik denk (hoop) dat Atleti hier een antwoord op heeft. Met in de counter natuurlijk Griezmann. Kijk er naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke pot weer en oh wat hoop ik dat Atletico zich een mooie uitgangspositie verschaft voor de return.

Jezus Ronaldo :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wat een fenomeen die Ronaldo. Je mag 'm haten, maar hij is gewoon een dikke baas :worship:


Exact, je kan daar gewoon echt niet meer omheen, dat heb ik inmiddels ook wel begrepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronaldo :lol: Even op z'n dooie gemakje 8 goals scoren in 3 wedstrijden tegen 2 top 5 clubs uit de wereld. Ballon D'or is weer binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de CL historie:

Afbeelding

Meer doelpunten gemaakt dan 111 van de 135 teams die aan de CL hebben meegedaan. Bizar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.


Als voetballiefhebber die niet per se fan van Messi of Ronaldo is, zijn dit gewoon heerlijke tijden om het product op het veld te zien. Niet bezig zijn met die de betere is, wie klaarkomt op zijn eigen spiegelbeeld of wie de belastingdienst voor de gek houdt, gewoon blijven genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom werd hij eigenlijk uitgefloten? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/73 ... iten-.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Waarom werd hij eigenlijk uitgefloten? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/73 ... iten-.html

Doen fans van Madrid altijd, die denken dat het de spelers motiveert om beter te gaan voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel bizar. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Unknown schreef:
En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.


Als voetballiefhebber die niet per se fan van Messi of Ronaldo is, zijn dit gewoon heerlijke tijden om het product op het veld te zien. Niet bezig zijn met die de betere is, wie klaarkomt op zijn eigen spiegelbeeld of wie de belastingdienst voor de gek houdt, gewoon blijven genieten.


Ja precies, maar mijn Barcelona hart heeft een voorkeur voor Messi, maar als je dit ziet is gewoon ongekend en als ook gewoon pure voetballiefhebber vind ik het geweldig dat wij met zijn alle kunnen genieten van spelers die boven alles en iedereen uitstijgen. En toch denk ik ook wel dat de drijfveer voor Ronaldo/Messi elkaar is.
Wat ik ook wel geweldig vond tijdens El Clasico bv hoe die 2 elkaar begroeten net voor de aftrap, zegt ook wel genoeg hoeveel respect die 2 voor elkaar hebben, ondanks dat het rivalen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 08:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach ja, het blijven mensen.

Over beste voetballen ga ik ook geen keuze maken, beide hebben hun momenten. Ik vind Ibra dan de vetste speler, niet de beste maar wel de meest geniale speler.

En over alle tijden blijft het Ronaldinho voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Juventus goed zeg :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juve eerste helft zo gemakkelijk orde op zaken gesteld, waardoor de tweede helft op halve kracht kon worden uitgespeeld. Hoop oprecht (vooral voor Buffon) dat ze de CL winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 23:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Al m'n hele leven fan van Juventus geweest (heb denk ik wel 7 shirts thuis liggen), maar heb ze helaas 2 keer de CL finale zien verliezen. Hopelijk dat het deze keer wel lukt, al gaat het echt enorm moeilijk worden tegen Real. Ik gun met Buffon idd echt enorm, wat een held die man. Net ook weer samen met Chiellini als twee machines daar bezig achterin, heerlijk om te zien. Oja en ik had voor de kwartfinales 20 euro gezet dat Juve de CL zou winnen met een quote van 9.00, dus dat zou ook nog eens leuk meegenomen zijn. :P Kijk er naar uit in ieder geval.
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic