Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:


Dat is knap in de Kuip.

Hij zegt er toch voor City bij. Worden mensen in jouw omgeving niet ontzettend moe van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.

Dit. En ach kijkend naar het kwaliteit verschil van de ploegen is dit ook geen schokkende uitslag. Niks om je voor te schamen als Feyenoord zijnde in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, gelijk even duidelijk gemaakt dat we niets in de CL te zoeken hebben, net als alle andere Nederlandse ploegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 08:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:


Dat is knap in de Kuip.

Hij zegt er toch voor City bij. Worden mensen in jouw omgeving niet ontzettend moe van jou?


Ja, doodmoe.
Maar mensen gedragen zich hier natuurlijk ook hetzelfde als in het echt. :yawn:

Bij de 0-3 afgezet. En gezien de andere wedstrijd denk ik niet dat Feyenoord op een punt hoeft te rekenen in deze poule. Hooguit met een topprestatie maar 3 zie ik ze echt niet pakken.

PSG was ook moordend goed, maarja dat was dan wel tegen Celtic. Benieuwd naar Bayern - PSG. Moet een topwedstrijd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na de 0-2 voor City overgeschakeld naar de Duitse zender voor Tottenham - Dortmund. Was een goede keuze, lekker potje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat wat puntjes tegen Shaktar wel haalbaar zou zijn, maar gister ook een stuk van hun wedstrijd gezien en dat team oogde heel stabiel. We moeten echt uit een ander vaatje tappen willen we überhaupt een puntje ergens sprokkelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.

Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gekeken. Feyenoord werd volledig weggevaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

City zat na 30 minuten al met de gedachte bij de volgende wedstrijd joh, die verspelen echt geen onnodige energie meer aan een gespeelde wedstrijd. Prikken er nog ff 1 in omdat het kan en weer lekker naar huis.

Dit is echt de definitie van weggespeeld worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Het verschil is ook te groot. De handelingssnelheid van een David Silva vergeleken met Vilhena. Het is gewoon zielig om naar te kijken...

Ik hoop het niet voor Feye maar dit wordt denk ik een 0 punter deze groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vilhena was dan ook wel de slechtste man van het veld. Mijn god wat was die beroerd.
Enigen die zich nog enigszins redden waren Amrabat en Berghuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb St Juste ook echt alleen maar ballen op Jones zien geven. Die man was zo ontzettend nerveus. Wedstrijd was al snel gespeeld en City gaf daarna geen gas meer. Heb echt mooi voetbal van city gezien, ik schat de kans reëel dat dit City kampioen wordt van Engeland
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amrabat en Boëtius scoorden als enige een voldoende voor mij, rest is totaal overklast. Die Amrabat kon (als een van de weinigen) fysiek prima mee met City, goeie body hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me gister prima vermaakt, mede doordat in mijn vriendengroep een aantal feyenoorders zitten die serieus dachten 'minimaal een punt te halen'. Dat waren letterlijk hun woorden haha.

Maar goed, een realiteits-check dus. Ben benieuwd hoe Feyenoord het dit weekend doet na deze toch wel klapper. Ik merk wel dat ik me minder druk begin te maken om het Nederlandse voetbal. Met een middagje Premier League voetbal kijken maak je mij toch een stuk blijer mee.

En idd:
Rickzel schreef:
City zat na 30 minuten al met de gedachte bij de volgende wedstrijd joh, die verspelen echt geen onnodige energie meer aan een gespeelde wedstrijd. Prikken er nog ff 1 in omdat het kan en weer lekker naar huis.

Dit is echt de definitie van weggespeeld worden...


Dat het de tweede helft 'beter' ging lag imo niet aan Feyenoord, maar aan bovenstaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Unknown schreef:
Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.

Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gekeken. Feyenoord werd volledig weggevaagd.


2 van de 4 goals waren gewoon enorme fouten, 2 goals uit corners en dan 2 goals uit voetballende situaties. Nee compleet weggespeeld vond ik dat dus niet. Verder wel kansloos, maar dat is wat anders imo. Als ik dan toch mag vergelijken. Ajax werd in de EL finale ook totaal niet weggespeeld, maar waren wel compleet kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rare redenatie maat. Je bent gewoon compleet vervaagd. Misschien doel je op het feit dat city niet 100% aan het spelen was? Op deze 50% maakte je al geen kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord gaat het niet redden, dat is in ieder geval wel een zekerheid. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok voor vanavond ook weer 4-0 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga lekker Dortmund - Real checken :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unibetje gewonnen dankzij de Champions League. (L) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 22:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die Mbappe heeft meer talent in z'n kleine teen dan het hele Nederlandse voetbal bij elkaar, wat een speler al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En pas 18 jaar jong. En ook al het lichaam van een volwassen vent. Niet normaal goed gewoon. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
En pas 18 jaar jong. En ook al het lichaam van een volwassen vent. Niet normaal goed gewoon. :drool:


Precies dit inderdaad & dan nog eens zien hoe die er van baalt om gewisseld te worden.. Dat zegt echt heel veel over zijn mentaliteit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, genadeloos afgestraft door Shaktar in de counter :( . Hier had toch wel wat meer ingezeten. Over en uit al weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0-1 voor en 5 minuten later alweer 2-1 achter :lol:. Jones had die bal ook wel mogen hebben :x
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic