Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet eens aan begonnen om Feyenoord te kijken. Spurs it is ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een contrast met vorig seizoen. Wat is het belabberd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een contrast met vorig seizoen. Wat is het belabberd.

Niet alleen bij Feyenoord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.

Toch jammer dat ze op Wembley spelen ipv White Hart Lane, voelt toch niet echt als het 'thuis' van Tottenham. Enig idee wanneer het nieuwe stadion af moet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
DerBeuker schreef:
Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.

Toch jammer dat ze op Wembley spelen ipv White Hart Lane, voelt toch niet echt als het 'thuis' van Tottenham. Enig idee wanneer het nieuwe stadion af moet zijn?

Volledig met je eens, toch is Wembley wel heel erg indrukwekkend. Vind het ook knap dat ze zo vaak uitverkopen. Nieuw stadion (Heeft nog geen naam) moet voor het begin van seizoen 2018-19 klaar zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

White Heart Lane vond ik een beetje het grote broertje van de vetkampstraat stadion (Kowet Eagles). Ook midden in een woonwijk en erg sfeervol. Maar Tottenham is WHL een beetje ontgroeid en moeten wel uitbreiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook ooit geweest in de tijd dat Van der Vaart er nog speelde en Bale nog een simpel backje was. Wel mooi dat het nieuwe stadion zowat op de plek van het oude komt te staan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is dat oude stadion nog niet plat gegooid dan? Lijkt me toch veel makkelijker voor de (bereikbaarheid van de) bouw? Of speelt hier iets anders mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ondertussen wel gebeurd. Dit is van vorig seizoen, toen speelden ze nog hier. Ik denk dat Wembley afhuren redelijk prijzig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die moderne betonbakken die ze tegenwoordig overal neer zetten eigenlijk verschrikkelijk. Het verliest gelijk de hele sfeer en uitstraling van de stadions wat het Engelse voetbal zo mooi maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van rechthoekige bak beton naar ovale bak beton.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord vanavond, hou m'n hart vast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Feyenoord vanavond, hou m'n hart vast...

Gok toch wel op 6-0, of meer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedenk even dat Pep Guardiola waarschijnlijk Feyenoord-VVV heeft zitten analyseren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSG deze CL-campagne dit seizoen.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk idd. Hoop stiekem ook wel dat ze de Champions League winnen.
Zul je zien dat ze Real loten in de 1/8 finales :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Real tot nu toe wel betere ploeg imo, Respect ook voor arèola.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 01:34 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke pot voetbal gezien. Zovaak kijk ik geen buitenlands voetbal, dus dit is echt een andere sport tov de eredivisie haha. Trouwens probz voor Asensio, top invalbeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 02:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spurs speelde gister ook geweldig zeg :worship: Het gat van Engeland met de rest van Europa wordt alleen wel erg groot als je ziet hoe Liverpool, City en Spurs hun tegenstanders helemaal van de mat spelen (de laatste dan qua resultaat niet). Zie eigenlijk alleen Real, Barca of PSG de komende jaren nog tegenstand bieden aan de Engelse clubs. Heb het gevoel dat clubs als Bayern en Juve ook weer verder achterop gaan raken, die kunnen het financieel en qua tegenstand in eigen land ook niet meer bijhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real Madrid weet toch altijd in de Champions League wedstrijden weer op te staan hè, ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond, m.u.v. het hoge druk zetten en vel de duels in gaan, Real helemaal niet zo heel erg goed spelen. Was eerder PSG dat eigenlijk gewoon niks creëerde. Vond de wedstrijd überhaupt niet heel boeiend door de vele spelonderbrekingen en iedereen die telkens maar ging liggen en deed alsof ze dood gingen. De kansen die gecreëerd werden, kwamen trouwens wel telkens uit geniale momenten (mooie steekpass, hakje, overstapje et cetera)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Spurs speelde gister ook geweldig zeg :worship: Het gat van Engeland met de rest van Europa wordt alleen wel erg groot als je ziet hoe Liverpool, City en Spurs hun tegenstanders helemaal van de mat spelen (de laatste dan qua resultaat niet). Zie eigenlijk alleen Real, Barca of PSG de komende jaren nog tegenstand bieden aan de Engelse clubs. Heb het gevoel dat clubs als Bayern en Juve ook weer verder achterop gaan raken, die kunnen het financieel en qua tegenstand in eigen land ook niet meer bijhouden.

Hoe bedoel je dit precies? Bayern al jaren in eigen land de baas. Europees zijn ze op dit moment over hun top heen inderdaad. Ik zie Juve ook in Italie weer kampioen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze te weinig tegenstand hebben in eigen land, waardoor ze niet wekelijks getest worden. In Engeland heb je gewoon 7 Europese topploegen tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik denk dat ze te weinig tegenstand hebben in eigen land, waardoor ze niet wekelijks getest worden. In Engeland heb je gewoon 7 Europese topploegen tegen.


Dit. PSG is in Europa gewoon een simpele ploeg. Real mag het dan wel bagger doen in de competitie maar CL is andere koek, die gasten stevenen af op 3 op een rij.

Verbaasde me wel dat Neymar geen 2e gele werd aangenaaid.
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic