Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoop tbh dat PSG wint met 2-0 thuis. Gun het hun meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk dat ze te weinig tegenstand hebben in eigen land, waardoor ze niet wekelijks getest worden. In Engeland heb je gewoon 7 Europese topploegen tegen.

Dit idd, plus met al dat geld in Engeland verwacht ik dat de toppers in de toekomst niet meer zo gauw naar Juve of Bayern zullen verkassen. Je ziet nu eigenlijk al dat beide clubs voornamelijk in hun eigen competitie shoppen en verder spelers oppikken die op een zijspoor zijn belandt bij een andere topclub. Dus zullen ze denk ik op Europees niveau ook langzaam achterop raken tov de Engelse clubs en Real/Barca.

Dat ze kampioen worden in eigen land heeft daar verder niks mee te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FC Barcelona - AS Roma
Sevilla - Bayern München
Juventus - Real Madrid
Liverpool - Manchester City

Lekkere affiches hoor Juve - Real en Liverpool - City, verwacht dat Real, Bayern, Barca en City wel doorgaan op basis van de loting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:58 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
FC Barcelona - AS Roma
Sevilla - Bayern München
Juventus - Real Madrid
Liverpool - Manchester City

Lekkere affiches hoor Juve - Real en Liverpool - City, verwacht dat Real, Bayern, Barca en City wel doorgaan op basis van de loting.


Champions League finale van vorig jaar

Ik denk ook dat Real, Bayern, Barcelona en City doorgaan. Hoop alleen Juve maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop zo dat Juventus dit jaar de CL pakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou mooi voor Buffon zijn, maar meer gun ik die club ook niet met dat lelijke voetbal.

Hopen op Bayern - City/Barca in de finale. (Want voor Bayern)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ontzettend jammer dat Liverpool - City nu tegenover elkaar staan. Beide teams konden best ver komen. Ik denk dat City de CL gaat pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de Spaanse clubs staan allemaal niet tegenover elkaar, grote kans dat dit weer enigszins een vooropgezette loting is. Barça - Real de finale is wel een soort van gewenste finale. Real is wel weer de grootste favoriet om de finale te halen, dus ik zeg finale Real tegen "de rest" zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
En de Spaanse clubs staan allemaal niet tegenover elkaar, grote kans dat dit weer enigszins een vooropgezette loting is. Barça - Real de finale is wel een soort van gewenste finale. Real is wel weer de grootste favoriet om de finale te halen, dus ik zeg finale Real tegen "de rest" zeg maar.


Ach in hoeverre je mag complot denken sta ik er ook niet van te kijken dat Real, Barcelona, Bayern en City elkaar ontlopen. Het zou een ramp zijn voor het miljoenenbal als straks Sevilla, Roma, Juventus en Liverpool in de halve finale staan. Stiekem hoop ik het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik hoop persoonlijk op Liverpool - Juve in de finale, maar ben bang dat beide teams deze ronde toch niet doorkomen. Puur als voetbalwedstrijd an sich zou City - Real of Barca dan de mooiste zijn, maar die teams gun ik het eigenlijk allemaal niet xd Hopelijk kan Bayern dan voor een stuntje zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik hoop persoonlijk op Liverpool - Juve in de finale, maar ben bang dat beide teams deze ronde toch niet doorkomen. Puur als voetbalwedstrijd an sich zou City - Real of Barca dan de mooiste zijn, maar die teams gun ik het eigenlijk allemaal niet xd Hopelijk kan Bayern dan voor een stuntje zorgen.


Same.

Juve en Real gun ik het beiden niet. Barca en Man City in mindere mate, want ze spelen beiden wel echt mooi voetbal van tijd tot tijd.

Maar zolang Bayern in de finale komt ben ik al tevreden. Heynckes terug en vervolgens gelijk de CL winnen zou echt episch zijn. Dan maar weer een tripje naar München plannen voor de huldiging aan het einde van het seizoen. Gast mag nog wel een paar jaar coach blijven bij Bayern, ze spelen top onder hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat heb ik genoten van Bayern onder Heynckes. Goed om te horen dat ze het goed doen onder hem, raak zelf het voetbal uit het oog de afgelopen 2/3 jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 07:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die goal van CR7.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran

Cr7 baasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enorm vette omhaal inderdaad.

Wel enigszins overdreven dat iedereen mooiste goal ooit gelijk roept. Zulk soort omhalen zijn echt wel vaker gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Commentator ook: "Herinner deze datum, waar je was, met wie, blabla" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom hopen op nog een clasico maar dan tijdens champions league? Bleh.
Zou het mooi vinden als een Engelse ploeg in de finale staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Real een keer niet in de finale zou ook eens mooi zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met beiden bovenstaande dingen.
Sowieso geen Classico finale.

Finale Real - Man City lijkt mij het vetst en dan City winnen.

Persoonlijk hoop ik Bayern - Liverpool en Bayern die wint natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 keer op een rij Real Madrid zou toch ook wel geweldig knap zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag toch hopen van niet, hoop toch meer op Barça, 3 keer op rij vind ik wel een beetje te gortig :lol: Al zie ik Real toch echt op de eerste plaats wat betreft het rijtje favorieten, ik vind het bijzonder knap hoe zij toch al jaren lang pieken als het echt om moet gaan.

Afbeelding

:/ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,38 x 1,41 = 3,3558m2 voor de geïnteresseerden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
2,38 x 1,41 = 3,3558m2 voor de geïnteresseerden.


¿¿¿¿¿¿¿

Wel bizar die kunstjes van Ronaldo :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat Liverpool vanavond gaat stunten. Dat Mo Salah het op zn heupen krijgt!

Zou prachtig zijn als de reds weer even kunnen uitblink in de CL. De kans is natuurlijk heel klein, maar ik zou het echt prachtig vinden voor zowel onze Nederlanders al Klopp
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic