Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
DerBeuker schreef:
Waarom hopen op nog een clasico maar dan tijdens champions league?


Voor mij persoonlijk is dat elke keer weer de wedstrijd. Ben zelf van kleins af aan behoorlijk Real fan. Ik ga er elke week weer voor zitten net als bij Twente. Daarnaast heb ik niks met Barca maar ik heb er ook geen hekel aan en daarom vind ik die wedstrijden echt geweldig. Ook om zo Ronaldo en Messi tijdens één wedstrijd te zien. Maar ook wel weer waar dat het leuk zou zijn als een City de finale zou halen :)

Snap je punt wel. Altijd wel weer een bepaalde strijdlust tijdens deze wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Veronica snapt er echt helemaal niks van dat ze vanavond Barca uitzenden. City Liverpool toch 100x interessanter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik Barca fan ben, ben ik het hier zeker mee eens. Had ook liever City - Liverpool gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Veronica snapt er echt helemaal niks van dat ze vanavond Barca uitzenden. City Liverpool toch 100x interessanter


Dit was altijd zo, ook op npo vroeger. 'Oh er is een spannende match in de CL? Kom laten ipv daarvan barca uitzenden"

Barca heeft gewoon meer fans en meer kijkcijfers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Voordeel: meestal laten ze de return andersom zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 17:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt ongelooflijk idd. Liverpool - City was de mooiste wedstrijd van de PL dit seizoen. En het Nederlandse publiek is nu toch ook wel een beetje klaar met Barca of niet? De Nederlandse inbreng is ook nog eens nihil tegenwoordig en dan ook nog eens tegen een doorsnee tegenstander als AS Roma...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 21:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gelukkig een redelijk streampje gevonden en godver wat een wedstrijd vooralsnog :worship: En zo harde karma voor Veronica :lol: Stelletje knuppels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pipa schreef:
Veronica snapt er echt helemaal niks van dat ze vanavond Barca uitzenden. City Liverpool toch 100x interessanter


Dit was altijd zo, ook op npo vroeger. 'Oh er is een spannende match in de CL? Kom laten ipv daarvan barca uitzenden"

Barca heeft gewoon meer toeristen en meer kijkcijfers.


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real en Barça zal wat betreft toeristische supporters denk ik niet zoveel verschillen, bij beide clubs verkopen socio's heel vaak hun stoeltjes aan toeristen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 23:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet dat ze niet verwachten dat barca met ruime cijfers wint,
zodat de return niet meer interessant is .
Het kan nog raar lopen volgende week bij city, hoop dat ze die uitzenden anders maar weer opzoek naar een stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Real en Barça zal wat betreft toeristische supporters denk ik niet zoveel verschillen, bij beide clubs verkopen socio's heel vaak hun stoeltjes aan toeristen.


Eens, maar het ging hier over Barcelona :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
FC Barcelona - AS Roma
Sevilla - Bayern München
Juventus - Real Madrid
Liverpool - Manchester City

Lekkere affiches hoor Juve - Real en Liverpool - City, verwacht dat Real, Bayern, Barca en City wel doorgaan op basis van de loting.

Nou, City kan wel vervangen worden voor Liverpool. Verder is het allemaal al wel zeker wie door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou City niet zomaar afschrijven, je weet het nooit in de PL/met PL teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Op dit moment geeft TV gids aan dat Veronica Man City - Liverpool uitzend! Hopelijk blijft dit zo, is een goede keuze. Toch klein beetje mosterd na de maaltijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is al paar keer als reclame voorbij gekomen. Ze zenden die wedstrijd uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Op dit moment geeft TV gids aan dat Veronica Man City - Liverpool uitzend! Hopelijk blijft dit zo, is een goede keuze. Toch klein beetje mosterd na de maaltijd

Leuk dat Liverpool thuis zo effectief speelde, maar buitenshuis is het een compleet ander Liverpool hoor. Dit kan nog wel heel leuk worden als City een vroege goal maakt, en iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat City die mogelijkheden wel gaat krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toch echt heel erg hard aan het twijfelen, welke pot ik nou ga kijken. Liefste Barça, aangezien ik alles kijk van ze, maar denk dat die koers wel gelopen is, die andere wedstrijd niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Pipa schreef:
Op dit moment geeft TV gids aan dat Veronica Man City - Liverpool uitzend! Hopelijk blijft dit zo, is een goede keuze. Toch klein beetje mosterd na de maaltijd

Leuk dat Liverpool thuis zo effectief speelde, maar buitenshuis is het een compleet ander Liverpool hoor. Dit kan nog wel heel leuk worden als City een vroege goal maakt, en iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat City die mogelijkheden wel gaat krijgen

3e minuut 1-0 City haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat Roma - Barça wel gespeeld was... niet dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Een zwarte avond voor de UEFA. En City en Barcelona eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Een zwarte avond voor de UEFA. En City en Barcelona eruit

Heeeeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roma was echt ongelooflijk sterk en goed zeg, heb echt enorm genoten van ze. Helaas vind mn Barça hart het wat minder, maar ik vind het knap en meer dan verdiend, zelfs over 2 wedstrijden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy fuck...wat is daar in Rome gebeurd xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu had die Fazio wel zn 2e gele kaart moeten hebben.. Maar goed zelfs dan denk ik dat Roma het gehaald had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat was Barca onthutsend slecht :lol: . Niks ten nadele van Roma verder, overduidelijk de betere ploeg over 2 wedstrijden.
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic