Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

River cola is pas goor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freeway is best te zuipen
Sinas ervan ook


Ma cokecacola blijft gwn heldig :love:
vooral een goed koud glas :drool:

En het helpt ook tegen de diaree :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
RobertV schreef:
Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..


Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschil xd

Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoor :) Oke, die troep van het c1000 huismerk enzo is niet te zuipen maar freeway cola is goed te doen. vooral de light vind ik lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:00 
 

Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..

Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..

Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..


Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:03 
 

Markos schreef:
robkuh1990 schreef:
Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..

Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..


Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!

neej 3S is bavaria en river is zoete brei die je beter als ijsjes kunt hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:15 
 

Markos schreef:
robkuh1990 schreef:
Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..

Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..


Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!

Komt omdat je een kudde-dier bent en de mening van de kudde deelt.

Merk heeft status... en als je dat merk drink krijg je door dat merkstatus ook imago van... "kijk mij, ik drink..."
1.2.3 marketingtheorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
mrazura schreef:
RobertV schreef:
Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..


Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschil xd

Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoor :) Oke, die troep van het c1000 huismerk enzo is niet te zuipen maar freeway cola is goed te doen. vooral de light vind ik lekker.


Die test wil ik wel doen jah. Ik kan jou zo vertellen, waarschijnlijk aan de geur alleen al, welke Coca Cola is. Wat een onzin. Tuurlijk verschilt het in smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik vind dat coca cola de enige is die zijn prik een tijdje vasthoudt. Zeker de jumbocola is echt 1 keer opendraaien en je hebt cola no bubbles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:30 
 

oostzaner schreef:

Dat bedoel ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Markos schreef:
robkuh1990 schreef:
Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..

Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..


Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!

Komt omdat je een kudde-dier bent en de mening van de kudde deelt.

Merk heeft status... en als je dat merk drink krijg je door dat merkstatus ook imago van... "kijk mij, ik drink..."
1.2.3 marketingtheorie


Ik vind dat bij bier heel erg, maar veel van die goedkopere cola smaakt echt niet lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:36 
 

Bij bier is het niet eens kwestie van smaak, want bavaria bottelt ook heineken en dommelsch ook bavaria..

dusja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:

Merk heeft status... en als je dat merk drink krijg je door dat merkstatus ook imago van... "kijk mij, ik drink..."
1.2.3 marketingtheorie


Oké, ga jij door met mensen in hokjes duwen dan blijf ik er bij dat ik sommige Cola smerig vindt ongeacht wat andere er van vinden! Of jouw smaak is gewoon niet ver genoeg ontwikkelt. Ik proef het verschil in ieder geval heel erg duidelijk. Ik geef er trouwens echt geen zak om of ik met een blikje 3S of Coca Cola rond loop, maar het gaat gewoon om de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je proeft wel degelijk verschil, laat me niet lachen zeg. Ik proef duidelijk het verschil tussen AH cola en Coca Cola ondanks dat ik ze beide lekker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
mrazura schreef:
RobertV schreef:
Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..


Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschil xd

Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoor :) Oke, die troep van het c1000 huismerk enzo is niet te zuipen maar freeway cola is goed te doen. vooral de light vind ik lekker.


Sorry hoor, maar als je het verschil niet proeft tussen Coca Cola en een huismerk dan moet je toch een keer met je tong naar de dokter. :$
Zelfs tussen Pepsi en Coca Cola kun je een verschil proeven. Ondanks dat drink ik alle merken graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:08 
 
Artiest

Ik ben niet zo'n grote fan van iets opdrinken wat helpt om roestige spijkers en schroeven ergens uit te halen...
weet niet, maar lijkt me niet het meest gezonde om naar binnen te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moej dr een beetje wodka ofzo bij in gooien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:13 
 
Artiest

Alcohol en Cola, 2 dingen die ik niet drink dus >.<
Ik houd t wel bij een glaasje water als ik dorst heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ben niet zo'n grote fan van iets opdrinken wat helpt om roestige spijkers en schroeven ergens uit te halen...
weet niet, maar lijkt me niet het meest gezonde om naar binnen te werken.

Toch is het in landen als China wel aan te raden, omdat het dan ook schadelijke bacteriën oplost ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:33 
 
Artiest

Markos schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik ben niet zo'n grote fan van iets opdrinken wat helpt om roestige spijkers en schroeven ergens uit te halen...
weet niet, maar lijkt me niet het meest gezonde om naar binnen te werken.

Toch is het in landen als China wel aan te raden, omdat het dan ook schadelijke bacteriën oplost ;)


Ja, alleen woon ik in Nederland... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:51 
 

Coca Cola is ook de enige cola die ik fatsoenlijk weg krijg :thumbup:
Alleen het laatste 5cm in een fles is altijd wel ranzig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Coca Cola is ook de enige cola die ik fatsoenlijk weg krijg :thumbup:
Alleen het laatste 5cm in een fles is altijd wel ranzig


Pepsi is ook te doen, net als First Choice. Coca Cola blijft wel de beste ja, en wat betreft die laatste 5 cm.. helemaal waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Alcohol en Cola, 2 dingen die ik niet drink dus >.<
Ik houd t wel bij een glaasje water als ik dorst heb ^^

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Bij bier is het niet eens kwestie van smaak, want bavaria bottelt ook heineken en dommelsch ook bavaria..

dusja,


Dat is dus zon bullshit he, wtf maakt het uit als het in dezelfde fabriek gebottled wordt? Betekent toch niet dat hetzelfde ingredienten bevat >.< Echt een zwaar kansloos en nutteloze opmerking dit.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic