Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
EHRNK schreef:
Een paar pagina's geleden zag ik een aantal dingen voorbij komen over het nemen van voedingssupplementen bij xtc gebruik . Dit is iets waar ik zelf ook al een tijdje mee bezig ben. Zo ben ik ooit hier terechtgekomen: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comm ... mentation/ Het lastige hiervan is is dat je zelf allemaal verschillende potjes met supplementen in huis moet halen. Wat ik nu heb gedaan is dit allemaal samengevoegd in capsules zodat je één pakketje kunt bestellen voor één keer xtc gebruik. Dit is hier te bestellen: http://www.lesstc.nl
Alle feedback en vragen zijn welkom :thumbup:


Toch vind ik het niet goed om dit spul voor XTC inname te nemen. Dan heb ik het vooral door het stoffen L-tryptofaan en Melatonine. L-tryptofaan/Melatonine zorgt voor extra aanmaak van serotonine. Doordat je dit voor XTC inname inneemt krijgen je serotoninereceptoren een aardig opdonder. Ben op zoek naar onderzoeken die dit kunnen bewijzen, kom hier op terug. Misschien kunnen andere dat hier wel voor mij. Naar mijn weten kan L-tryptofaan en dan direct XTC namelijk zorgen voor het serotoninesyndroom.
Mijn advies voor dit spul. Minstens 48 uur van te voren nemen of 24 uur na gebruik van Xtc

Of zitten deze stoffen alleen in de capsules die pas na 24 uur gebruikt moeten worden?

Van L-tryptofaan kan ik dit inderdaad bevestigen. Dat is de voorganger van serotonine en maakt dit dus direct aan. Melatonine wordt juist gemaakt uit serotonine en L-tryptofaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 18:35 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Kevin-Raw schreef:
EHRNK schreef:
Een paar pagina's geleden zag ik een aantal dingen voorbij komen over het nemen van voedingssupplementen bij xtc gebruik . Dit is iets waar ik zelf ook al een tijdje mee bezig ben. Zo ben ik ooit hier terechtgekomen: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comm ... mentation/ Het lastige hiervan is is dat je zelf allemaal verschillende potjes met supplementen in huis moet halen. Wat ik nu heb gedaan is dit allemaal samengevoegd in capsules zodat je één pakketje kunt bestellen voor één keer xtc gebruik. Dit is hier te bestellen: http://www.lesstc.nl
Alle feedback en vragen zijn welkom :thumbup:


Toch vind ik het niet goed om dit spul voor XTC inname te nemen. Dan heb ik het vooral door het stoffen L-tryptofaan en Melatonine. L-tryptofaan/Melatonine zorgt voor extra aanmaak van serotonine. Doordat je dit voor XTC inname inneemt krijgen je serotoninereceptoren een aardig opdonder. Ben op zoek naar onderzoeken die dit kunnen bewijzen, kom hier op terug. Misschien kunnen andere dat hier wel voor mij. Naar mijn weten kan L-tryptofaan en dan direct XTC namelijk zorgen voor het serotoninesyndroom.
Mijn advies voor dit spul. Minstens 48 uur van te voren nemen of 24 uur na gebruik van Xtc

Of zitten deze stoffen alleen in de capsules die pas na 24 uur gebruikt moeten worden?

Van L-tryptofaan kan ik dit inderdaad bevestigen. Dat is de voorganger van serotonine en maakt dit dus direct aan. Melatonine wordt juist gemaakt uit serotonine en L-tryptofaan.


Dit klopt inderdaad. De stoffen zitten verdeeld over 4 kleuren capsules. Het tryptofaan zit alleen in de groene capsules. Deze neem je pas de dagen na het xtc gebruik voor het slapen gaan. De melatonine zit in de blauwe capsule. Dit neem je zodat je makkelijker in slaap valt na het xtc gebruik. Dit kan verder geen kwaad.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 18:39 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
EHRNK schreef:
Een paar pagina's geleden zag ik een aantal dingen voorbij komen over het nemen van voedingssupplementen bij xtc gebruik . Dit is iets waar ik zelf ook al een tijdje mee bezig ben. Zo ben ik ooit hier terechtgekomen: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comm ... mentation/ Het lastige hiervan is is dat je zelf allemaal verschillende potjes met supplementen in huis moet halen. Wat ik nu heb gedaan is dit allemaal samengevoegd in capsules zodat je één pakketje kunt bestellen voor één keer xtc gebruik. Dit is hier te bestellen: http://www.lesstc.nl
Alle feedback en vragen zijn welkom :thumbup:


Je vermeldt nergens dat je het moet innemen met (vet) eten. Ik geloof dat CoQ10 alleen wordt opgenomen in je lichaam wanneer je dit inneemt met vet.

CoQ10 wordt beter opgenomen wanneer je het inneemt met vet, maar het is zeker niet zo dat het alleen wordt opgenomen als je het inneemt met vet eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je slikt dus 10 capsules per keer XTC - oftewel kost het €7 per keer aan supplementen. Veel voordeliger om gewoon die potjes te halen. Wel een goed initiatief verder hoor! Als de prijs flink omlaag zou komen, zou ik hier zeker van kopen als ik door m'n eigen voorraad zou zijn, maar dan denk ik wel aan €2 per keer, evt. bij inkoop van 10+ strips tegelijk. Ook zou ik dan de doseringen van elk stofje in elke capsule moeten kunnen zien.

Wordt er trouwens Na-R-ALA gebruikt of de gewone? Die is namelijk veel effectiever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 21:06 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Je slikt dus 10 capsules per keer XTC - oftewel kost het €7 per keer aan supplementen. Veel voordeliger om gewoon die potjes te halen. Wel een goed initiatief verder hoor! Als de prijs flink omlaag zou komen, zou ik hier zeker van kopen als ik door m'n eigen voorraad zou zijn, maar dan denk ik wel aan €2 per keer, evt. bij inkoop van 10+ strips tegelijk. Ook zou ik dan de doseringen van elk stofje in elke capsule moeten kunnen zien.

Wordt er trouwens Na-R-ALA gebruikt of de gewone? Die is namelijk veel effectiever.

Uiteindelijk is het inderdaad veel voordeliger om zelf alle ingrediënten los in huis te halen. Alleen voor sommige mensen is dit wel een flinke investering.

Prijs omlaag halen gaat hem bij deze lage productie hoeveelheden niet worden. De inkoop van stofjes+doordrukstrip+doosje is al 3 euro, 2 euro productiekosten en loon en 2 euro herinvesteren in marketing etc.

Dit zijn de exacte doseringen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gegroet,

Sinds het drugstopic de laatste tijd wat minder interessant is (RIP fuzzylogic), leek het het me leuk om hier eens wat nieuw leven in te blazen. naaD en ik hebben afgelopen donderdag een mooi avontuur beleefd op Nachtcollege, dus ik ga proberen om hier een wat uitgebreider verslag over te schrijven.

In het kort
wat: 2-cb, keta en lachgas
waar: Nachtcollege Techno special (Basis, Utrecht)
met: naaD

iets minder kort

Het was dinsdag, toen we besloten hadden om naar Nachtcollege te gaan. Normaal gesproken houden we ons best in qua drugsgebruik, omdat we het zonde vinden om veel te moeten missen van de muziek. Echter kenden we de muziek nu toch niet, en was dit een mooie gelegenheid om de vakantie in te luiden. Ons plan was dus om toch wel redelijk van de kaart te gaan. We hadden nog 2 2-cbtjes liggen, en een goede hoeveelheid ket. We hadden verwacht dat we wel redelijk wat ket nodig zouden hebben om flink van het padje te gaan, maar hier zaten we er toch even goed naast.

We kwamen rond half 12 binnen (als ik het me goed herinner). Een mooie underground club onder de grond, midden in het centrum van utrecht. De locatie met de wat lompere techno muziek gaf toch al een goed gevoel bij binnenkomst. Toen we zagen dat er lachgasballonnen werden verkocht, werden we natuurlijk alleen maar enthousiaster. Na het nuttigen van een paar biertjes, zijn we rond half 1 begonnen met een halve 2-cb. We hebben nog niet heel veel ervaring met 2-cb, en dachten dat een hele tegelijk te hard binnen zou komen op zo'n locatie. Uit ervaring wist naaD dat je van een halve weinig voelde, dus om de tijd te doden namen we alvast een puntje ket.

Ondertussen was het een uurtje of 1. Kleine hoeveelheden keta heeft op mij altijd wel een redelijk euforisch effect, en wordt er toch altijd best simpel van. Dit was een mooie gelegenheid om een beetje slap te ouwehoeren, en een beetje naar de muziek te luisteren. Na een kwartiertje leek het ons een goed idee om eens een ballonetje te gaan halen. We hadden hiervoor 1 keer lachgas gedaan bij Norther66, dus waren erg benieuwd hoe het was in combinatie met keta.

We stonden aan de zijkant van de zaal (stonden ook gewoon banken btw, was mooi), en begonnen aan onze ballon. Ik dacht dat ik wel wist wat ik kon verwachten, maar dit sloeg echt alles. Voor een paar seconde is het gewoon jij en de ballon, en de rest van de wereld verdwijnt. Op de achtergrond hoor je die techno, maar je vergeet gewoon volledig waar je bent. Toen ik dit nuchter deed, bleef ik toch wel redelijk op aarde. Nu verdween je gewoon, en bleef het gevoel toch wel nog een aantal minuten licht aanhouden. Mooie ervaring, waar je toch even van moet bijkomen.

In ons enthousiasme hebben we kort hierna ons tweede halfje 2-cb gepakt, en nu begon het gekkenwerk. We hebben toch al een beetje ervaring met psychedelia, en achteraf gezien was ik hier erg blij mee. Na een kwartiertje begon onze "trip". Nog maar amper bijgekomen van onze ballon-ervaring, begonnen we de 2-cb effecten te voelen. De lichten werden wat feller, en kregen meer energie. De ket was nog niet volledig uitgewerkt, dus we voelden ons nog redelijk simpel. We hadden allebei moeite om te omschrijven hoe we ons voelde.

De trip werd steeds intenser. We stonden in het midden van de zaal, en ik stond echt te genieten van de muziek. Er was amper een lichtshow, maar toch vond ik alle lichten aan het plafond toch fascinerend om naar te kijken. Trippen in combinatie met techno is echt een aanrader. De muziek slokt je gewoon op. Mijn hoofd was op dit moment ook vrij rustig, en was echt helemaal in de muziek. Ondertussen kwamen we op onze piek, en begon het echt maf te worden. Mijn ruimtelijk inzicht verdween volledig. Soms leek de zaal heel groot, dan weer heel klein. Ik snapte niks meer van wat er om me heen gebeurde, maar ik vond het allemaal geweldig. Op dit punt was ik niet veel meer met de muziek bezig, maar meer met mijn trip. Lampjes kijken, gesprekken voeren waar ik amper iets van snapte, proberen te beseffen hoe ver ik nou eigenlijk heen was.

Toen ik naar de w.c.'s ging, werd het me pas duidelijk dat ik echt aan het trippen was. Er waren daar van die tl-buis achtige lampen, in 3 verchillende kleuren. Dit in combinatie met een witte kamer, zorgde ervoor dat alle kleuren bewogen. Alle letters op de posters bewogen, de muren bewogen en ik zag overal kleuren.
Mijn tijdsbesef was op dit moment ook best ver te zoeken, en weet niet meer hoeveel tijd zit tussen de volgende gebeurtenissen.

Ik vermaakte me ontzettend in de zaal. Gedachten schieten toch wel alle kanten uit, maar het was niet erg storend. In zo'n setting heb je best wat prikkels, en ik was blij dat dit niet mijn eerste keer 2-cb was. (lees: doe niet eerste keer 2-cb op een feestje. Als je niet weet wat je moet verwachten, kan je wel in paniek raken denk ik).
Het is moeilijk om te omschrijven hoe ik me op dit moment voelde. Je bent echt wazig, krijg alles wat er om je heen gebeurd maar amper mee. Een voorbeeld: Er stonden grote tonnen, en kwam er tegen het eind van de avond pas achter dat dit gewoon vuilnisbakken waren. Ook was er in de zaal zelf nog een bar open. Kwam er aan het einde van de trip pas achter dat ik hier ook mijn drinken kon halen.

Op een bepaald moment, midden in de 2-cb trip, vonden we het tijd worden voor onze tweede ballon. Ik was van te voren alvast gaan zitten (achteraf een goed idee). De ballon zelf had een absurd effect in combinatie met de 2cb. Echter gebeurde hier naast ook nog van alles waar ik nog steeds niks van begrijp. Een meid was tegen iemand uit onze groep aan het schreeuwen: "voel dan, voel!". Ondertussen kwam er vlak na mijn ballon naar me toe met een beker water, met de boodschap dat ik moest drinken. Maar op dit moment snapte ik er nog niks van wat er gebeurde. Heel apart als mensen tegen je gaan praten terwijl je met je ballon bezig ben, komt gewoon niet binnen. Na een aantal minuten goed stuk te gaan, besefte ik me ook pas weer dat ik op een feestje was.

Uiteindelijk mezelf nog wat vermaakt met de muziek, en wat staan ouwehoeren. Toen de trip begon af te nemen, was ik echt mentaal uitgeput. Nog even alle energie eruit gegooid op hard techno, dus de avond mooi kunnen afsluiten.

Al met al was dit toch een unieke ervaring. De 2cb was een stuk heftiger als we hadden verwacht. Was niet helemaal de planning, maar we hebben er ons uiteindelijk goed mee vermaakt.

Ik hoop dat het een beetje interessant is om te lezen. Is echt moeilijk te omschrijven hoe je alles ervaart. ook te lang gewacht met schrijven ivm de kerstdagen.

Groetjes Eend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha held, heerlijk report! :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ook was er in de zaal zelf nog een bar open. Kwam er aan het einde van de trip pas achter dat ik hier ook mijn drinken kon halen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha legends, mooi stukje! Meer van dit aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
We hadden hiervoor 1 keer lachgas gedaan bij Norther66


:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MeneerEend schreef:
Ook was er in de zaal zelf nog een bar open. Kwam er aan het einde van de trip pas achter dat ik hier ook mijn drinken kon halen.

:lol:

Die bar ging wel pas een stuk later open. :P

MeneerEend schreef:

Een meid was tegen iemand uit onze groep aan het schreeuwen: "voel dan, voel!".

Had dus een ballon vast en die meid kwam met haar ballon tegen de mijne aan staan en terwijl ze aan mijn ballon zat te voelen riep ze dus "Voel maar! Voel maar!" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wist niet meer precies hoe het ging. t was wel maf iig :lol: . Kan me ook nog herinneren dat er op den duur 2 gasten elkaars gezicht aan het masseren waren. Wist toen ook niet wat ik meemaakte hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
wist niet meer precies hoe het ging. t was wel maf iig :lol: . Kan me ook nog herinneren dat er op den duur 2 gasten elkaars gezicht aan het masseren waren. Wist toen ook niet wat ik meemaakte hahaha

Dat zag er ook als je nuchter was erg raar uit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het beste om te doen als je na een avond sos last krijg van je darmen/krampen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Wat is het beste om te doen als je na een avond sos last krijg van je darmen/krampen?


Gezond eten, veel vezels en veel liggen zou ik denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha held, ff een verslagje typen zei tie. Was wel leuk nachtje opzich :P
Als je dan toch zo'n blok tekst ging schrijven, mocht je ook wel even vertellen over de nazi wc juffrouw.
Heel de nacht alleen maar lopen roepen: "Ja jij met je witte t-shirt, ga daar maar plassen.", "Afknijpen jongens, er moeten nog meer mensen plassen!!", "Hee jij daar, niet van dat water drinken verdomme!", "Hey, hoe kom jij aan die lollie??"

En dat terwijl het halve feest vdk was en niet eens kon plassen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Hahaha held, ff een verslagje typen zei tie. Was wel leuk nachtje opzich :P
Als je dan toch zo'n blok tekst ging schrijven, mocht je ook wel even vertellen over de nazi wc juffrouw.
Heel de nacht alleen maar lopen roepen: "Ja jij met je witte t-shirt, ga daar maar plassen.", "Afknijpen jongens, er moeten nog meer mensen plassen!!", "Hee jij daar, niet van dat water drinken verdomme!", "Hey, hoe kom jij aan die lollie??"

En dat terwijl het halve feest vdk was en niet eens kon plassen :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Hahaha held, ff een verslagje typen zei tie. Was wel leuk nachtje opzich :P
Als je dan toch zo'n blok tekst ging schrijven, mocht je ook wel even vertellen over de nazi wc juffrouw.
Heel de nacht alleen maar lopen roepen: "Ja jij met je witte t-shirt, ga daar maar plassen.", "Afknijpen jongens, er moeten nog meer mensen plassen!!", "Hee jij daar, niet van dat water drinken verdomme!", "Hey, hoe kom jij aan die lollie??"

En dat terwijl het halve feest vdk was en niet eens kon plassen :lol: :lol:

ZET DIE KRAAN EENS UIT ALS JE KLAAR BENT!!!!!
Een meisje was even haar handen aan het afdrogen. xd

EN NIET OP DE WC GAAN SMSEN HE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha 2-cb op een techno feestje lijkt me echt een keer tof om te doen idd, tot dusver alleen thuis/op een festivalcamping bij onze eigen tent gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 14:06 
 
Hardtraxxer

Geweldig verslag. :lol:

Had toevallig afgelopen vrijdag ook 2C-B gedaan op een techno(-achtig) feest samen met een vriend, ik had het wel vaker gedaan en voor hem was het de eerste keer. Naast de gewone zaal had je ook nog een aparte zaal waar 70's/80's disco werd gedraaid, en echt allerlei trippy lichten waren. Zowat het hele feest daar gestaan ipv bij de techno waar we eigenlijk voor kwamen en echt helemaal opgegaan in die muziek. Op het eind toch nog even naar de techno maar helaas was het effect al een stuk minder. Blijft bijzonder, dat spul.

chas1n schreef:
Hahaha 2-cb op een techno feestje lijkt me echt een keer tof om te doen idd, tot dusver alleen thuis/op een festivalcamping bij onze eigen tent gedaan.

Zeker een aanrader, alleen is het niet handig het te doen als je niet helemaal in je element bent, ook al is 2c-b een 'mild' tripmiddel en erg makkelijk te sturen, je kan toch erg makkelijk in een bad trip geraken als er iets is waar je je erg aan stoort/als je je ongemakkelijk voelt (dit had die andere gozer namelijk, moest echt bij hem blijven en hem telkens naar een positieve trip halen terwijl ik zelf ook best wel goed ging en vaak genoeg even helemaal niks meer snapte xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ohja de nazi wc-vrouw ben ik vergeten. Die nam haar baan iets te serieus :lol: :lol:

Leuk om alle positieve reacties te lezen, dankjewel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Zeker een aanrader, alleen is het niet handig het te doen als je niet helemaal in je element bent, ook al is 2c-b een 'mild' tripmiddel en erg makkelijk te sturen, je kan toch erg makkelijk in een bad trip geraken als er iets is waar je je erg aan stoort/als je je ongemakkelijk voelt (dit had die andere gozer namelijk, moest echt bij hem blijven en hem telkens naar een positieve trip halen terwijl ik zelf ook best wel goed ging en vaak genoeg even helemaal niks meer snapte xd ).


Ligt er denk ik ook wel aan dat het voor hem de eerste keer was. Weet je niet goed wat je kan verwachten en aangezien er toch wel vrij veel op je afkomt (helemaal als je gelijk een hele in je mik gooit), kan je dan wel eens slecht(er) gaan ja. Verder vind ik het inderdaad ook nooit echt aan te raden om iets te pakken als je niet lekker in je vel zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 21:26 
 
Hardtraxxer

Naad schreef:
Ligt er denk ik ook wel aan dat het voor hem de eerste keer was. Weet je niet goed wat je kan verwachten en aangezien er toch wel vrij veel op je afkomt (helemaal als je gelijk een hele in je mik gooit), kan je dan wel eens slecht(er) gaan ja. Verder vind ik het inderdaad ook nooit echt aan te raden om iets te pakken als je niet lekker in je vel zit.

Ja dat heeft zeer zeker ook meegeholpen ja, hij had wel al eerder getript op truffels dus hij wist wel wat trippen ongeveer inhield. Dosis viel mee, slechts 12mg (in één keer ingenomen), echter hadden we in de avond lekker gedronken en ondanks dat de alcoholroes niet echt meer merkbaar was, maakte deze de trip wel aanzienlijk sterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 14:02 
 
Hardtraxxer

Iets wat F meer mellow maakt? M is het eigenlijk altijd net niet vanwege verschillende redenen..... F soms te scherp, mis een beetje het 'wause'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Iets wat F meer mellow maakt? M is het eigenlijk altijd net niet vanwege verschillende redenen..... F soms te scherp, mis een beetje het 'wause'.


Gewoon XTC pakken :P
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic