Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:11 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Sjaakie P schreef:
Ik vind het trouwens wel echt zeer frappant dat media in al hun berichten over 4-FA eerst standaard zeiden dat het 'XTC-light' is, en vervolgens er een verbod komt op 4-FA omdat iedereen denkt dat het een XTC-light is en de media hier dan gelijk voor gaat waarschuwen. Hoe scheef wil je het hebben.

Kreeg met al die overagressieve berichtgevingen in de media bijna het idee dat ze probeerden aan te sturen op een verbod. Stond op een gegeven moment meerdere keren per week een artikel in de krant met precies dezelfde bangmakerij. Dan is het natuurlijk niet gek dat mensen die verder niet bekend met drugs zijn zich vanzelf zorgen beginnen te maken. Maar goed, ik zal wel gewoon paranoïde zijn van al die 'zware psychotische tripmiddelen'. Anyway, heb zelf in ieder geval nog een gram of 11 onder de vriendengroep te verdelen, dus ik zal voorlopig nog niet zo veel last hebben van dat verbod.

De media doet niet anders, kijk maar naar al die berichten over 'de zoveelste dode door een XTC pil', terwijl het vaak gewoon aan de gebruiker ligt en niet aan het middel (en vaak ook de middelen) dat (/die) gebruikt is (/zijn). Tijd voor een nieuwe regering waarin de minister van Veiligheid niet mensen probeert te overtuigen dat een vriend van hem is overleden aan wiet (*kuch* van der Steur op Twitter in 2013 *kuch*) en daadwerkelijk nadenkt over het feit dat de 'War on Drugs' die door de VS is gestart jáááren geleden gewoon keihard heeft gefaald (zo erg dat ze zelfs bij de VN, dat normaal echt de voeten van de VS kust, ging vergaderen over wat de nieuwe aanpak moet worden).

Als je even op een rijtje zet wat de grootste mogelijke gevaren zijn bij het tikken van een pil:

- Overdosis; gewoon op de middelbare school, ipv een praatje houden dat gaat over dat drugs slecht is en dat je het niet moet doen, uitleggen wáárom het slecht is, wat de mogelijke gevolgen zijn en indien je toch besluit het te doen, hoe je het dan zou moeten aanpakken (of dan tenminste wijzen op het feit dat er iets bestaat als het testcentrum waar ze zowat elke vraag kunnen beantwoorden)
- Onbekende inhoud: op het moment dat er een gedoogbeleid komt voor lijst I middelen waarvan de schade voor de gebruiker & de omgeving laag is, zou je deze zelf door gecontroleerde instanties kunnen laten produceren en verstrekken bij bijvoorbeeld het testcentrum (waar ze gelijk even uitleggen waarom 3 pillen tikken (van 220mg MDMA per stuk) op een avond "omdat je anders niks voelt" mokerdom is) - en dan heb je ook minder/nauwelijks last van gedumpte productieresten, en met een beetje geluk ook iets minder criminaliteit
- Verkeerd gebruik; met goede educatie zou dit eigenlijk nauwelijks moeten voorkomen, maar hé, zijn ook genoeg mensen (jongeren) die zich in een coma/zich dood zuipen, terwijl er algemeen bekend is dat je bijvoorbeeld niet 2 flessen sterk/kratje bier per persoon op één avond erdoorheen moet jagen, je blijft natuurlijk altijd domme mensen houden

En zo kan ik nog wel even doorgaan over hoe het precies zou kunnen worden uitgewerkt, maar wetende dat de komende jaren gedomineerd zullen worden door dik conservatieve partijen die niet de ballen hebben om te zeggen 'Jongens, ons oude/huidige beleid werkt niet goed aangezien we zo min mogelijk mensen aan de drugs willen en er zijn alleen al honderduizenden¹ mensen die in 2015 XTC hebben gedaan, we gaan iets nieuws proberen', heeft het gewoon geen zin om er meer moeite in te stoppen. Al zou het voor de VVD niet de eerste keer zijn dat ze weer eens door het stof moeten kruipen vanwege door hen (of haar partijleden) gemaakte fouten.

¹ Als ik zou berekenen hoeveel mensen in 2015 XTC hebben gebruikt, en ik gebruik maak van de gegevens van het Jaarbericht NDM 2016 van Trimbos (hier), waarin staat dat 2,8% van de bevolking (leeftijd 18+) in 2015 XTC heeft gebruikt, en de bevolkingsgrootte van Nederland voor mensen van 20 jaar en ouder op 1 januari 2016 (hier), wat uitkomt op 13.160.621 inwoners, dan kom ik uit op 368.498 Nederlandse inwoners (naar boven afgerond)! En dit is dan alleen voor 20+ levensjaren, er zijn naar mijn verwachting nog vele duizenden mensen jonger dan 20 jaar die ook XTC hebben gebruikt in 2015, en ook nog de vele mensen die speciaal naar Nederland komen voor de feesten/festivals en ook XTC gebruiken (al is dat laatste niet geheel relevant voor deze post zelf, maar wel leuk om de hoeveelheid gebruikers op Nederlandse grond op te krikken haha).

EDIT:
Ohja, aangezien 4-FA binnenkort ook op Lijst I van de Opiumwet komt te staan (niet 1 april omdat er iets te laat werd ingeleverd, maar ik denk toch wel ergens de komende tijd) lijkt het mij niet heel handig om te vermelden hoeveel je van dat spul thuis hebt liggen haha, een adres is in no-time nagetrokken (niet dat ik denk dat ze voor een paar gram poeder de politie langs komt, maar bij iets grotere hoeveelheden zou ik toch wel iets voorzichtiger zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Pannenkoek schreef:
Sjaakie P schreef:
EDIT:
Ohja, aangezien 4-FA binnenkort ook op Lijst I van de Opiumwet komt te staan (niet 1 april omdat er iets te laat werd ingeleverd, maar ik denk toch wel ergens de komende tijd) lijkt het mij niet heel handig om te vermelden hoeveel je van dat spul thuis hebt liggen haha, een adres is in no-time nagetrokken (niet dat ik denk dat ze voor een paar gram poeder de politie langs komt, maar bij iets grotere hoeveelheden zou ik toch wel iets voorzichtiger zijn).

Heb het grootste deel toch niet thuis liggen, maar bedankt voor je bezorgdheid haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 00:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tussen beiden kampen in zit ik daarbij. Persoonlijk vind ik het niet erg dat men drugs gebruikt, ik sta er zelf ook best voor open. Maar dat de regering overdrijft aan de ene kant reflecteert ook in mensen die in het wilde weg yolo stoer gebruiken (en ja daar zijn er veel van). Die kampen staan tegenover elkaar en de normale mens/gebruiker daar een beetje middenin.

Maar ik denk dat veel mensen ook onderschatten hoe slecht en chemisch drugs echt zijn :P Dan heb ik het niet over wiet oid maar wel de chemische drugs. Maar dat het op termijn en vrij onzichtbaar wel schade aan je hersenen, lever, immuunsysteem en bloedwegen doet.

Het is idd wel goed dat hierover meer word gepraat op school. Wat het precies op biologisch niveau doet met voorbeelden van intensiteit in gebruik. Zodat men kan zien dat je idd niet dood gaat van een paar keer iets.
Maar voorlichten over hoe je het zou moeten gebruiken zou ik er buiten laten. Dat is in zekere zin toch aansporen tot gebruiken. Je moet geen verslaafden creëren omdat ze dan een excuus hebben.

Naast het feit dat drugs best wat criminaliteit met zich meebrengt die voor veel mensen onzichtbaar is, omdat ze er van genieten op een feestje. Maar waar het allemaal vandaan komt gaat wel wat meer in omgang en ook harder aan toe. Veel mensen zien dat niet of boeit het niet, te ver van huis. Maar daar kijkt de staat wel naar. En dan heb ik het niet over je wietteeltjes op zolder.

tl;dr imo moet er wel beter worden geïnformeerd over drugs op biologisch en maatschappelijk niveau en op een eerlijke manier. Maar je moet daarbij mensen geen excuus geven om te gaan gebruiken. Je moet zo onpartijdig mogelijk zijn. En de mensen n.a.v. de informatie zelf laten kiezen.

Ik blijf wel bij het feit, word je gepakt, eigen schuld. Je weet wat de wet en de gevolgen zijn. Dan ben je gewoon niet voorzichtig genoeg. Gezien alle andere landen zijn ze hier nog enorm tolerant, zo niet het meest tolerant. En ik denk dat men daar best wel wat blijer mee mag wezen dan dat ze nu zijn. De wet en de politie dan de schuld geven, dan lijk je net zo'n uitkeringstrekker. Als je het goed en verstandig doet, word je niet gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Tussen beiden kampen in zit ik daarbij. Persoonlijk vind ik het niet erg dat men drugs gebruikt, ik sta er zelf ook best voor open. Maar dat de regering overdrijft aan de ene kant reflecteert ook in mensen die in het wilde weg yolo stoer gebruiken (en ja daar zijn er veel van). Die kampen staan tegenover elkaar en de normale mens/gebruiker daar een beetje middenin.

Maar ik denk dat veel mensen ook onderschatten hoe slecht en chemisch drugs echt zijn :P Dan heb ik het niet over wiet oid maar wel de chemische drugs. Maar dat het op termijn en vrij onzichtbaar wel schade aan je hersenen, lever, immuunsysteem en bloedwegen doet.

Het is idd wel goed dat hierover meer word gepraat op school. Wat het precies op biologisch niveau doet met voorbeelden van intensiteit in gebruik. Zodat men kan zien dat je idd niet dood gaat van een paar keer iets.
Maar voorlichten over hoe je het zou moeten gebruiken zou ik er buiten laten. Dat is in zekere zin toch aansporen tot gebruiken. Je moet geen verslaafden creëren omdat ze dan een excuus hebben.

Naast het feit dat drugs best wat criminaliteit met zich meebrengt die voor veel mensen onzichtbaar is, omdat ze er van genieten op een feestje. Maar waar het allemaal vandaan komt gaat wel wat meer in omgang en ook harder aan toe. Veel mensen zien dat niet of boeit het niet, te ver van huis. Maar daar kijkt de staat wel naar. En dan heb ik het niet over je wietteeltjes op zolder.

tl;dr imo moet er wel beter worden geïnformeerd over drugs op biologisch en maatschappelijk niveau en op een eerlijke manier. Maar je moet daarbij mensen geen excuus geven om te gaan gebruiken. Je moet zo onpartijdig mogelijk zijn. En de mensen n.a.v. de informatie zelf laten kiezen.

Ik blijf wel bij het feit, word je gepakt, eigen schuld. Je weet wat de wet en de gevolgen zijn. Dan ben je gewoon niet voorzichtig genoeg. Gezien alle andere landen zijn ze hier nog enorm tolerant, zo niet het meest tolerant. En ik denk dat men daar best wel wat blijer mee mag wezen dan dat ze nu zijn. De wet en de politie dan de schuld geven, dan lijk je net zo'n uitkeringstrekker. Als je het goed en verstandig doet, word je niet gepakt.

Dit mogen meer mensen zich wel realiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amen.

Even goed de tijd genomen om dit te lezen. Leuke berichten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het blijft mij wel altijd verbazen hoe de overheid selectief drugs op de opiumlijst zet. De drug Flakka (Alpha-pvp), wat veelvuldig in de media is geweest, kan je nog gewoon legaal bestellen. Ook de drug MXE is nog legaal. Deze lijken mij toch wel een stuk gevaarlijk dan 4-fa wat sinds vandaag illegaal is. Misschien zijn ze minder schadelijk voor de hersenen. Maar met misbruik van MXE of Flakka is een psychose niet uitgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Het blijft mij wel altijd verbazen hoe de overheid selectief drugs op de opiumlijst zet. De drug Flakka (Alpha-pvp), wat veelvuldig in de media is geweest, kan je nog gewoon legaal bestellen. Ook de drug MXE is nog legaal. Deze lijken mij toch wel een stuk gevaarlijk dan 4-fa wat sinds vandaag illegaal is. Misschien zijn ze minder schadelijk voor de hersenen. Maar met misbruik van MXE of Flakka is een psychose niet uitgesloten.


Is puur vanwege de opkomende populariteit van 4f gok ik. In mijn ogen wilden ze het ook verbieden, en gingen ze daarom in het nieuw zaniken over hersenbloedingen etc (wat volgens mij pas voorkomt als je ook 10 andere soorten in je mik gooit). Ipv dat ze zagen dat het gevaarlijk was, en het daarom verbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedenk wel dat niet iedereen zo slim is om normaal te gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja als je flink onder invloed bent, kun je nog zo slim zijn, maar alles combineren wat god verboden heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:43 
 
Hardtraxxer

@Broken Balance daar geef ik je gelijk in, het moet inderdaad niet worden aangemoedigd ook juist vanwege de mensen die niet weten hoe je normaal iets zou moeten gebruiken (zoals ik al aangaf met dat gezuip voorbeeld), punt is wel dat die mensen het nu nog steeds doen indien ze er mee in aanraking komen, dit soort mensen gaan niet naar het testcentrum/zoeken er geen informatie over op (lijkt mij) dus dan zou ik zelf ook niet echt een andere manier weten hoe je deze mensen zou kunnen bereiken.

Nederland is ook echt heel tolerant, enige andere land dat ik ken dat ook maar een beetje tolerant is richting drugsgebruik is Portugal... Wat wel een beetje het probleem is, is dat de meeste (Westerse) landen zo intolerant zijn vanwege de 'War on drugs' van de VS (die dus al bewezen heeft gefaald), en vanwege de vele conservatieve/gelovige politici, die dus helemaal niks van drugs willen afweten. Daardoor is het aantal gebruikers in die landen relatief gezien ook wel wat kleiner dan in Nederland omdat je daar dus echt niet gepakt wil worden, echter, degene die toch gebruiken hebben een veel groter risico op dat er wat fout gaat (grote kans op vervuilde drugs, nergens terecht kunnen indien het fout gaat, etc) waardoor het aantal ongevallen/doden in Nederland mij weer veel lager lijkt. Het is maar wat de leiders van hun land belangrijker vinden, hun eigen principes of de levens van hun inwoners. Gebruikt wordt er toch wel (en daarom kan het in Nederland dus niet strenger worden qua regelgeving, er zijn nu zo gigantisch veel mensen in dit land die drugs gebruiken dat het aantal ongevallen/doden gerelateerd aan drugs echt exponentieel hoger wordt zodra je alle testcentra sluit/gebruik verbiedt, dan krijg je veel meer troep op de markt/niemand die meer naar het ziekenhuis durft).

Overigens over waaorm 4-FA wel verboden wordt en andere drugs niet:
4-FA werd in korte tijd echt gigantisch veel gebruikt door mensen die iets anders dan XTC wilden en is qua naam veel groter geworden dan de gemiddelde research chemical als Alpha-PVP, MXE of 6-APB (alhoewel deze ook langzaamaan populariteit wint), mede omdat de media het maandenlang constant in het nieuws bracht als 'perfecte XTC-vervanger'. De gemiddelde gebruiker hoort dan van zo'n middel en gaat het net als XTC gebruiken, en verwacht dan ook precies eenzelfde effect. Dit zijn al twee dingen die fout gaan:

1. Het middel heeft echt een totaal eigen gebruikershandleiding
2. Het effect heeft weliswaar een paar gelijkenissen met die van MDMA, het voelt echter totaal anders aan

Deze twee dingen versterken elkaar ook; mensen verwachten een roes zoals XTC maar krijgen een normale 4-FA roes (redelijk euforisch, veel energie, maar een zeer milde body/mental high zoals bij pep). Vervolgens denken ze dat ze gewoon te weinig ingenomen hebben en gaan ze dik bijnemen, zoals ze bij XTC normaal ook zouden doen. Op het moment dat je dan erg gevoelig bent voor 4-FA kan je dan dus (met een voor iemand anders 'normale' dosering) als snel overdoseren, wat dus bijvoorbeeld hersenbloedingen als gevolg kan hebben. Ook weten velen niet dat het hetzelfde stofje in je harses gebruikt als MDMA en dat ze als ze al niks meer voelen van 400mg MDMA, ook zeer weinig zullen voelen van het 4-FA effect (wat dus ook weer leidt tot extreem hoog doseren voor 4-FA, die hierin een stuk minder vergeeflijk is dan MDMA).

Oftewel, als de media eens niet zo zou happen op een nieuw 'wondermiddel' dan had 4-FA gewoon zijn oude status behouden (en oh ja, dan zouden er een stuk minder gewonden zijn gevallen door dit middel, ook wel leuk). Al moet ik op dit laatste even terugkomen, aangezien de beschikbaarheid van dit middel nu gigantisch is gekelderd vanwege dit besluit en dus veel mensen (ook vanwege de nieuwsberichten dat het niet zo onschuldig is als dat het lijkt) het niet meer zullen/kunnen gebruiken, dus wat dat betreft scheelt het wellicht juist weer ongevallen in de toekomst.

MeneerEend schreef:
Is puur vanwege de opkomende populariteit van 4f gok ik. In mijn ogen wilden ze het ook verbieden, en gingen ze daarom in het nieuw zaniken over hersenbloedingen etc (wat volgens mij pas voorkomt als je ook 10 andere soorten in je mik gooit). Ipv dat ze zagen dat het gevaarlijk was, en het daarom verbieden.

Schijnt dus dat die hersenbloedingen (die trouwens een 'normaal' gevolg zijn van een overdosis amfetamine(achtige)) volledig te maken hadden met de gevoeligheid voor 4-FA. In tegenstelling tot MDMA en pep is de 'vergeefboog' van 4-FA (dus de hoeveelheid 4-FA die je een lekker gevoel geeft en een hoeveelheid genoeg voor een overdosis) niet zo groot. Wanneer iemand dus extra gevoelig is voor 4-FA, kan die dus met 150mg al overdoseren (wat dus ook een keer is gebeurd), terwijl voor sommigen, zoals ik bijvoorbeeld, het effect dan net leuk begint te worden. Bij MDMA en pep zou je in verhouding meer kunnen nemen voordat het echt gevaarlijk wordt (DISCLAIMER: dit is wat ik erover denk, dit is geen vrijbrief om ineens dik hoog te doseren met MDMA/pep want je kan nog steeds erg makkelijk overdoseren :)). Als je dit als nieuwe 4-FA gebruiker niet weet en hetzelfde gaat doseren als bij MDMA dan gaat het dus in korte tijd vaak fout bij mensen.


Tl;dr: kutmedia
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over het punt dat mensen niet weten waar ze moeten testen e.d. dat zou ik niet op scholen doen oid. Gewoon op feesten, waar het het meest gebruikt wordt dus.

Daar zou ik gewoon bij de ingang gaan flyeren over testcentra, overdosering en informatieverschaffing door een onafhankelijke partij (geen pro of anti drugs partij, gewoon neutraal).

Geef trouwens niet alleen de media de schuld van dit beeld, voor dit beeld zijn vele mensen die wel asociaal gebruiken en in extremis gaan en alles verheerlijken. Van deze mensen schetst de overheid het beeld.

Wanneer je gebruikt, val je gelijk onder de zelfde categorie. Net als bij iemand die niet gebruikt en het ook niet wil/hoeft gelijk wordt geschetst dat ze conservatief/mietig wat dan ook zijn.

Door die extremis aan beide kanten is er geen middenweg meer. Het is bijna Hardstyle. Je bent raw of mainstream in de ogen van de massa.

Daardoor worden mensen als ons die normaal verantwoord gebruiken of oprecht geen problemen hebben met drugs maar niet willen gebruiken gelijk in een van beide hokjes geplaatst door de wereld zelf.

Het is niet alleen de media, ook de mensen aan de andere kant van het spectrum hebben het beeld voor anderen verpest. Je kan het bijna vergelijken met vuurwerk. Je bent of tegen vuurwerk of je bent een aso die alleen maar illegaal vuurwerk afknalt. Alles wat er tussen zit (siervuurwerk e.d.) moet het ontgelden. En daarbij verpest de kant die illegaal vuurwerk afsteekt en vandalisme pleegt daarme e.d. het net zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou, poe... dat ik hier ooit nog een ervaring mocht neerzetten.

Na Remember bij vriendin van mij op de bank belandt en een keer GHB geprobeerd. 3ml met sinas. Ik zeg meteen... eerste en laatste keer, sodetering tandjes wat is dit goor.

Na inname begin ik na 20 minuten wat te merken. Soort alcoholachtige roes maar dan heftiger. Begon aardig draaierig te worden en meteen de wasbak opgezocht en het nodige eruit gegooid (was niet veel want had aardig lege maaginhoud). Voelde me daarna wel stukken beter

Daarna kon de pret beginnen. Geiligheid nam de overhand (ook bij haar) en hebben het er even goed van genomen. Na dit in bed geploft en heerlijk geslapen voor 3uurtjes en zonder enige verschijnselen wakker geworden en daarna fris en fruitig de douche in.

Verder vandaag fatsoenlijk gegeten (kip uit wok met verse groenten, aardbeismoothie, boterham met ei) en gedronken (thee, water, spa citroen) en voel me nu nog steeds fit. Scheelt wel dat ik ook nog van 11u tot 17u geslapen heb en daarbij de nodige rust heb gepakt.

Maar geloof me... het was leuk, ervaring rijker maar een 2e keer... laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je ervoor alcohol gedronken? Die combinatie zal gauw voor misselijkheid zorgen en kan ook andere nare effecten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja wat noem je ervoor? Heb op Remember rond 22.30 twee spavela (1 bier + 1 flesje spa rood)... verders keer cola en de rest spa rood
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ja wat noem je ervoor? Heb op Remember rond 22.30 twee spavela (1 bier + 1 flesje spa rood)... verders keer cola en de rest spa rood


Dat zou zeker geen invloed moeten hebben. Als je van 3ml al draaierig wordt en over moet geven, dan klinkt het alsof de dosering voor jou te hoog is. Mocht je toch een keer de ervaring opnieuw willen, zou je 2ml kunnen proberen. De fijne effecten zouden minder kunnen zijn, maar het zou wel de problemen met misselijkheid op kunnen lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite

Op rebirth weer eens aan de pep + bier. Al heel lang geen pillen meer gebruikt, we hebben thunderdomes ongeveer rond de 200mg. Ik zat er aan te denken om smiddags misschien een halve pil te gebruiken en zodra dat een beetje gezakt is wat pep te nemen zodat ik savonds veel energie heb en niet te wous ben. Smiddags van de kaart vind ik namelijk lekkerder dan savonds.

Zou dit kunnen? Aangezien ik geen zin heb om moe te zijn savonds, wat ik altijd heb na xtc.

Of hebben jullie nog andere aanraders? Voorheen deed ik smiddags een 4-fje en savonds wat bijvullen met pep, maar hier wordt ik zo paranoia van, dat is niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
rakkietakkie schreef:
Ja wat noem je ervoor? Heb op Remember rond 22.30 twee spavela (1 bier + 1 flesje spa rood)... verders keer cola en de rest spa rood


Dat zou zeker geen invloed moeten hebben. Als je van 3ml al draaierig wordt en over moet geven, dan klinkt het alsof de dosering voor jou te hoog is. Mocht je toch een keer de ervaring opnieuw willen, zou je 2ml kunnen proberen. De fijne effecten zouden minder kunnen zijn, maar het zou wel de problemen met misselijkheid op kunnen lossen.


Denk dat dat eerder niet is. Ondanks dat ik die dag 's avonds wel normaal heb gegeten had ik die middag totaal geen eetlust. Tomatensoep ging er met veel moeite in en zelfs het broodje ei, tomaat met advocado was een heel avontuur.

Overigens had zij wel veel last van spastische trekken... best raar om te zien maar is een bij-effect toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De middag erna of ervoor? GHB zou totaal geen invloed moeten hebben op de eetlust de volgende dag. Ervoor niet helemaal goed hebben gegeten kan wel invloed hebben. Spastische trekjes komen volgens mij vooral door de vermoeidheid. Zelf nooit meegemaakt of van mensen gehoord, maar het zou kunnen. Iemand anders meer info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk daarna... rond half 7 wat genomen (kan ook 6u geweest zijn) en eten was rond 11u... maar echt geen trek in eten. Dat kwam pas weer rond 18u, met avondeten (en daarvoor 12u tot 17.30 geslapen) Daarbij komt ook wel dat ik mij zondag bijzonder fit voelde en maandag echt 'down', neerslachtig en beetje stil en in mijzelf gekeerd was.

Dat spasme van haar is wel te verklaren wss. Die had niet zoveel rust die week gehad. En die haalt nogal wat door (speed, ghb, wietolie)

Overigens wel.heel.stom. rond half 12 wel de auto naar huis gepakt ondanks de duf en moeheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Op rebirth weer eens aan de pep + bier. Al heel lang geen pillen meer gebruikt, we hebben thunderdomes ongeveer rond de 200mg. Ik zat er aan te denken om smiddags misschien een halve pil te gebruiken en zodra dat een beetje gezakt is wat pep te nemen zodat ik savonds veel energie heb en niet te wous ben. Smiddags van de kaart vind ik namelijk lekkerder dan savonds.

Zou dit kunnen? Aangezien ik geen zin heb om moe te zijn savonds, wat ik altijd heb na xtc.

Of hebben jullie nog andere aanraders? Voorheen deed ik smiddags een 4-fje en savonds wat bijvullen met pep, maar hier wordt ik zo paranoia van, dat is niet normaal.

Ik was juist andersom van plan, eerst bier en pep en daarna een halfje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Seeker Of Fire schreef:
Hard4Us schreef:
Op rebirth weer eens aan de pep + bier. Al heel lang geen pillen meer gebruikt, we hebben thunderdomes ongeveer rond de 200mg. Ik zat er aan te denken om smiddags misschien een halve pil te gebruiken en zodra dat een beetje gezakt is wat pep te nemen zodat ik savonds veel energie heb en niet te wous ben. Smiddags van de kaart vind ik namelijk lekkerder dan savonds.

Zou dit kunnen? Aangezien ik geen zin heb om moe te zijn savonds, wat ik altijd heb na xtc.

Of hebben jullie nog andere aanraders? Voorheen deed ik smiddags een 4-fje en savonds wat bijvullen met pep, maar hier wordt ik zo paranoia van, dat is niet normaal.

Ik was juist andersom van plan, eerst bier en pep en daarna een halfje


Is ook een optie, maar ik heb vaak als ik dat doe (het halfje te vroeg pak waarschijnlijk) dat ik inkak en ga zitten. Dus niks meer mee maak van de laatste 2 setjes. Terwijl ik absoluut geen zin heb om stil te staan en te zitten.

Hebben mensen misschien meer tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor tips wil je? Neem gewoon een paar puntjes. 't Is maar pep na een halfje. Kan niet zo veel kwaad en is goed te doen, zeker aangezien je eerst voornamelijk op je serotonine werkt en daarna pas echt op je dopamine. Paranoïde zal je er niet van worden tenzij je achterlijk veel neemt en die energie en zin om los te gaan zit dan heus wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 00:45 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Wat voor tips wil je? Neem gewoon een paar puntjes. 't Is maar pep na een halfje. Kan niet zo veel kwaad en is goed te doen, zeker aangezien je eerst voornamelijk op je serotonine werkt en daarna pas echt op je dopamine. Paranoïde zal je er niet van worden tenzij je achterlijk veel neemt en die energie en zin om los te gaan zit dan heus wel goed.


Nja niet echt tips haha, meer ervaringen. Verder ben ik ook niet bang om paranoïde te worden van n halfje en wat pep. Zou alleen het alleen zonde vinden om na het halfje in te kakken en dat de pep dan niet meer zijn werk doet. Achja ik ga nog even kijken wat ik ga doen. Mocht ik niet 100% zeker achter mn keuze staan doe ik het gewoon niet.

Ik heb trouwens gele flugelpillen, roze thunderdomes en zalmkleur achtige pep tot mn beschikking. Iemand ervaringen hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het persoonlijk ook chiller om eerst wat bier + pep te nemen. Na zo'n 2-3 uur begin ik dan enigszins in te kakken, waarna ik wat ga eten + overstap op water. Uurtje na 't eten halve / hele 4f in m'n mik en weer pils harken. Vaak begint het inkakken bij mij dan in het laatste setje.

Maarja de ervaring is uiteindelijk voor iedereen verschillend, dus doe lekker waar je je goed bij voelt zou ik zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jeetjemina als je je drugs gebruik zo moet plannen is er toch geen klap meer aan :$

Persoonlijk doe ik het voor de leuk/lekker, niet omdat het moet en zo komt het nu wel over op mij om eerlijk te zijn.

Wat dacht je van gewoon de hele dag feesten en als je de laatste uren niet trekt dat je dan misschien pep neemt in plaats van te gaan plannen in welke volgorde je wat gaat gebruiken...

Dit is mijn mening, geen aanval H4us :thumbup: Zie het als mijn tip
Vorige  1 ... 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic