Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jeetjemina als je je drugs gebruik zo moet plannen is er toch geen klap meer aan :$

Persoonlijk doe ik het voor de leuk/lekker, niet omdat het moet en zo komt het nu wel over op mij om eerlijk te zijn.

Wat dacht je van gewoon de hele dag feesten en als je de laatste uren niet trekt dat je dan misschien pep neemt in plaats van te gaan plannen in welke volgorde je wat gaat gebruiken...

Dit is mijn mening, geen aanval H4us :thumbup: Zie het als mijn tip

Eens met bovenstaande. Zou mij al teveel moeite zijn om te kijken in welke volgorde je moet nemen om te zorgen dat het goed valt. Gewoon op de dag zelf kijken hoe je je voelt en als je moe wordt zorgen dat er energie bijkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uppers combineren is sowieso een extra belasting voor je lichaam, zelfs als t ene op serotonine werkt (MDMA werkt trouwens ook op dopamine hè!) en het andere op dopamine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Jeetjemina als je je drugs gebruik zo moet plannen is er toch geen klap meer aan :$

Persoonlijk doe ik het voor de leuk/lekker, niet omdat het moet en zo komt het nu wel over op mij om eerlijk te zijn.

Wat dacht je van gewoon de hele dag feesten en als je de laatste uren niet trekt dat je dan misschien pep neemt in plaats van te gaan plannen in welke volgorde je wat gaat gebruiken...

Dit is mijn mening, geen aanval H4us :thumbup: Zie het als mijn tip


Misschien heb ik ook wat overdreven in m'n uitleg. In de praktijk kloot ik vaak ook maar wat aan en kijk ik waar ik op dat moment zin in heb. Alleen als ik kijk naar hoe ik in het verleden heb gecombineerd, dan heeft mijn bovenstaande verhaal voor mij het beste gewerkt als hij met een halve 4f en pep niet / minimaal wil inkakken en niet para wil worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Was ook niet gericht aan jou Uber maar op Hard4Us :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Was ook niet gericht aan jou Uber maar op Hard4Us :)


Dat vermoeden had ik ook al, maar ik keek m'n reactie terug en dat leek ook sterk op een planning. Vandaar dat ik dacht; ik reageer toch maar even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 12:38 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt voor de tips/ervaringen wisselen. Ik zie het ook zeker niet als een aanval Erikz :P.

Het komt inderdaad erg over alsof ik het allemaal plan, waarschijnlijk komt dit omdat ik dus een aantal keer para bent geworden. Je zou zeggen, gebruik dan gewoon niks meer, nahh als ik het dus goed doseer en bij hou wat ik neem probeer ik dat te voorkomen.

Vandaar dat ik dus niet zomaar wat doe zoals sommige (vrienden) wel, mogen ze helemaal zelf weten, maar ik ga bijvoorbeeld niet net als zij 2x 400mg 4fmp droppen en daarna nog een hele xtc er achter aan. Ik ben wat dat betreft wat voorzichtiger en wil vooral genieten van het feestje en lomp hard snoeien.

Ach, we zullen zien wat we zaterdag gaan doen, misschien dat het wel gewoon bij pils blijft xd.

Leek me gewoon leuk om wat ervaringen te lezen over hoe jullie het indelen op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Begin altijd met 4F en daarna MDMA, maar heb ook vaak wel dat ik op het einde kapot/wauzig ben, dus misschien maar eens andersom proberen op het volgende feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
2x 400mg 4fmp droppen en daarna nog een hele xtc er achter aan


Holy shit. Die arme hersentjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hard4Us schreef:
2x 400mg 4fmp droppen en daarna nog een hele xtc er achter aan


Holy shit. Die arme hersentjes :(

Met deze doseringen zal er al niet veel mee van over zijn.. de tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
PNXRMX schreef:
Hard4Us schreef:
2x 400mg 4fmp droppen en daarna nog een hele xtc er achter aan


Holy shit. Die arme hersentjes :(

Met deze doseringen zal er al niet veel mee van over zijn.. de tering

Alles boven de 180 is ook totaal overbodig en alleen de negatieve effecten worden er door versterkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ik leg persoonlijk de grens op 150, meer hoef ik niet. Maar ja dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschilt idd heel erg per persoon, varieert van 120 tot 180mg wat voor mensen in mijn omgeving hun sweet spot is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen

Ik zelf niet op wat slaapproblemen na, maar zelfs dat lukt meestal nog wel als ik niet te laat neem. Vriend van me is er wel een paar keer paranoia van geworden dus die is er wel aardig klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor idd vaak dat mensen slecht slapen na 4f. Heb daar zelf gelukkig geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja na die ene keer 4f heb ik het wel geweten ook, volgens mij hoorden ze m'n hart 3 straten verder ook kloppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel heb je op gehad dan, dat je dat idee had? Ik heb dat bij een maximum van 170 nog nooit gehad bij 4f :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

180 was dat toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoezo weten jullie precies die milligrammen? Ik flikker gewoon zo'n capsule vol maar heb nou niet echt een idee hoeveel er precies in zit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoezo weten jullie precies die milligrammen? Ik flikker gewoon zo'n capsule vol maar heb nou niet echt een idee hoeveel er precies in zit ofzo.


xd Dat is bij mij met meph een keer flink mis gegaan om zomaar wat in een capsule te flikkeren.
Dat verhaal staat hier wel ergens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:46 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen


Niet echt bad gegaan of iets dergelijks. Wel 3 keer paranoia van geworden. Maar dat was in combinatie met pep of het na het bijpakken van 4f. Is ook wel logisch nu ik terug kijk.
Na de 4f nog een xtc pil is nog nooit verkeerd gegaan, kan dan ook altijd lekker slapen. Helaas wel funest voor je brein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik voor vrienden caps vul, dan weeg ik mn 4f altijd netjes af.

Voor mezelf vul ik de caps op het oog, maar doordat ik al zo vaak af heb gewogen, kan ik wel redelijk inschatten hoeveel er dan in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als ik voor vrienden caps vul, dan weeg ik mn 4f altijd netjes af.

Voor mezelf vul ik de caps op het oog, maar doordat ik al zo vaak af heb gewogen, kan ik wel redelijk inschatten hoeveel er dan in zit.

Ik weet niet wat voor capsules jullie hebben maar als ze niet al te groot zijn gooi je ze toch gewoon zo vol mogelijk? Ik ken ook niemand die er minder in wil ofzo. Om het nou helemaal af te gaan wegen voor die paar mg meer of minder...

Mocht je grote(re) capsules kan ik me er wel wat bij voorstellen, maar ook dan doe ik het voor mezelf gewoon op gevoel eigenlijk. Zal wel moeten ook want heb geen weegschaaltje thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meest gebruikte caps (ja ik heb verschillende maten in huis) past maximaal rond de 220-230mg 4f poeder in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De meest gebruikte caps (ja ik heb verschillende maten in huis) past maximaal rond de 220-230mg 4f poeder in

Hmm oke, dan heb ik of kleinere of ik kan veel hebben xd
Vorige  1 ... 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic