Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009 ... 1016  Volgende

Ik heb wel eens harddrugs gebruikt op school of voor tentamens
Ja, heb ik 1 keer gedaan 5%  5%  [ 14 ]
Ja, heb ik meerdere keren gedaan 14%  14%  [ 37 ]
Nee, maar ik wil het wel gaan doen 4%  4%  [ 10 ]
Nee, en dat ga ik ook nooit doen 77%  77%  [ 207 ]
Totaal aantal stemmen : 268
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 12:15 

Hardtraxxer

Hahaha leuk en interessant om je ervaringen te lezen. Ik wil je niet aansporen tot het gebruik van meerdere gekke drugs maar ik wacht met smart op het volgende verhaal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ik lees op Reddit dus zulke verschrikkelijke verhalen over xanax. Wel mee oppassen, vooral icm alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 17:31 

Hardtraxx Elite

Twanneke schreef:
Ik wil je aansporen tot het gebruik van meerdere gekke drugs

Ja eend, ga eens snatsen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 18:23 

Hardtraxx Addict

Vind die tripreports schrijven best leuk, dus miss dat ik het nog wel vaker ga doen. Maar ik heb nu sws even pauze, dus verwacht komende maanden geen spannende dingen van mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 19:18 

Hardtraxx Veteran

"pauze"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 22:34 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Maar ik heb nu sws even pauze, dus verwacht komende dagen geen spannende dingen van mij :$

Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 22:41 

Hardtraxx Elite

Misschien kunnen we met zijn allen iets van een tijdschrift maken ofzo.

"Hardtraxx drugs reports"

En dan natuurlijk met allemaal leuke extra's als:

Citaat:
DEFQON CAMPING 2016, HET RAD VAN SNATS

Het spel
Wij (Dirk en Jordi) presenteren met trots het RAD VAN SNATS. Het spel gaat als volgt. Om beurten wordt er een vraag gesteld uit het triviant spel (de Disney versie wel te verstaan). Als je een vraag goed hebt, krijg je een partje, zo niet, dan krijg je niets. Wanneer je 6 partjes hebt (een volle taart), moet je het twisterbord draaien (is eventueel ook te regelen met een bierflesje, zien we later wel). Je krijgt in ieder geval een random getal, en dit getal staat tegenover een soort snats. Deze MOET je nemen, en wel twee punten.
Op het twister bord (bv.) Vooraf is door de quizmaster een verdeling gemaakt welk vakje met welke stof correspondeert. Dit is niet bekend bij de deelnemers dus wat je uiteindelijk door je neus heen jakkert is geheel een verrassing!

Ground Rules
- Iedereen die meedoet, doet afstand van een zakkie inhoud.
- Het is vooraf duidelijk wat er in totaal ligt (welke soorten) zodat mensen kunnen weigeren als er bepaalde drugs tussen liggen waar ze geen zin in hebben.
- Als je meespeelt en je moet snatsen, MOET JE OOK SNATSEN. No backsies!
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten word gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.
- Uiteindelijk zijn Dirk en Jordi super eindbaas.
- Mochten er mensen willen aansluiten, kan dit in de groep overlegd worden. Jordi en Dirk geven echter uiteindelijk het eindoordeel.

Rol van Quizmaster (aka Dirk):
Om het spel in goede banen te leiden word er één quizmaster aangewezen. Bij vooraf gaf Dirk al aan dit graag te zijn, maar voor de goede orde is hier zijn taakomschrijving.
- ALLEEN DE QUIZMASTER heeft beschikking tot een stukje documentatie waarop duidelijk staat wat wat is.
- De Quizmaster is verantwoordelijk voor een “normale” gebruikers hoeveelheid. Dat wil zeggen: hij ziet er op toe dat er geen grote punten worden genomen (zeker in het geval van MXE o.i.d.)
- De Quizmaster stelt de vragen, en is verantwoordelijk voor de beoordeling. Als het gegeven antwoord dusdanig in de buurt zit van het “goeie” antwoord, is het aan Dirk om hier over te beslissen. DIT IS NIET DISCUTABEL.
- Aangezien de quizmaster zelf niet deelneemt aan het spel, is hij natuurlijk vrij af en toe een sample te proberen.

Denk je nou JEZUS WAT EEN FUCKING KUT IDEE. Ik wil meedoen? PB The Skribbler of mij maar. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 23:11 

Hardtraxxer

yannickvdk schreef:
Misschien kunnen we met zijn allen iets van een tijdschrift maken ofzo.

"Hardtraxx drugs reports"

Met allerlei drugs die besproken worden en de 3 beste tripreports per drug ofzo?

yannickvdk schreef:
En dan natuurlijk met allemaal leuke extra's als:

Ja als het echt uitgevoerd was, zou dat wel vet zijn. Misschien dit jaar weer op Defqon zoiets doen, alleen dan iets minder destructief zodat mensen ook daadwerkelijk meedoen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 07:58 

Kraak... Piep...

Een nieuwe vorm van Hardtraxx TV
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 13:59 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Een nieuwe vorm van Hardtraxx TV

Iedere week op bezoek bij een andere hardtraxxer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 14:14 

Hardtraxx Veteran

Nou wie wil er flakka proberen voor aflevering 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 17:39 

Hardtraxx Addict

Idee voor aflevering 1 MeneerEend drugstrip pt. 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 17:50 

Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
Idee voor aflevering 1 MeneerEend drugstrip pt. 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 22:58 

Donateur

Chroman schreef:
Nou wie wil er flakka proberen voor aflevering 1?

Al gedaan ;) Grote hype in de media. Drug is alleen gevaarlijk als je het misbruikt en vaak in combinatie met andere middelen. In Nederland ook nog gewoon legaal verkrijgbaar op de bekendere online chemical research stores. Namelijk alpha-Pyrrolidinopentiophenone (Alpha-pvp).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 23:37 

Hardtraxx Veteran

We kennen eigenlijk alleen maar die zogenaamd gekke filmpjes met flippende mensen, maar wat voel je precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 23:54 

Donateur

Unknown schreef:
We kennen eigenlijk alleen maar die zogenaamd gekke filmpjes met flippende mensen, maar wat voel je precies?

Werking plaats ik beetje tussen speed en coke in. Niet zo opgefokt als speed. Meer een sterke dexamfetamine lijkt het op. Werkingsduur is lang, slapen kan je vergeten. Niet een bijzondere drug. Zeer verslavend voor sommige mensen en bij misbruik (bingen/overdosis etc) kan het psychoses veroorzaken. Een kleine dosis is genoeg voor 24 wakker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 12:05 

Hardtraxx Addict

Klinkt heel kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 23:29 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Klinkt heel kut

Er zijn inderdaad leukere middelen, maar vind het altijd zo zielig van de media. Zelfde geldt natuurlijk voor heroïne en meth. De Amerikaanse media vooral laten altijd de ergste gevallen zien. Hierdoor krijgen mensen een heel verkeerd beeld van bepaalde middelen. Ik praat natuurlijk hero en meth niet goed, maar er zijn genoeg mensen die het eenmalig hebben gebruikt en er niet kapot aan zijn gegaan (waaronder ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2017, 13:52 

Kraak... Piep...

Media of niet het zijn wel de meest verslavende en schadelijke drugs :P (Op Croc en al die rare zooi na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2017, 14:56 

Hardtraxx Veteran

Tsja ik ben het niet vaak met je eens, maar in dit geval kan ik niet anders dan je volledig gelijk geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2017, 17:06 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik lees op Reddit dus zulke verschrikkelijke verhalen over xanax. Wel mee oppassen, vooral icm alcohol.

Blijf het apart vinden dat mensen zoiets voor de lol gebruiken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2017, 18:07 

Hardtraxxer

Gister XTC gebruikt op Hard bass, laatste keer was bij qlimax, trip report zal ik vanavond of in het weekend schrijven maar man ik voelde me tering goed, was wel helemaal van de kaart af maar dat mocht de pret niet bederven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-02-2017, 18:02 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met truffels op een hardstyle feest? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 01:21 

Hardtraxxer

stealsyourpizza schreef:
Gister XTC gebruikt op Hard bass, laatste keer was bij qlimax, trip report zal ik vanavond of in het weekend schrijven maar man ik voelde me tering goed, was wel helemaal van de kaart af maar dat mocht de pret niet bederven :lol:

Als ik zo naar je avatar kijk heb ik het idee dat ik nog even met je gepraat heb op Qlimax. Je lijkt er in ieder geval redelijk op, en nee ik was niet onder invloed (van drugs). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 10:32 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Iemand ervaring met truffels op een hardstyle feest? xd

op het feest zelf lijkt het me niet slim. Al je emoties worden extra gestimuleerd. In zo´n omgeving krijg je zoveel prikkels, dat je waarschijnlijk in paniek raakt. Als je wilt "trippen" op een feest zou ik 2cb proberen.
Op een camping zou het wel kunnen denk ik.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009 ... 1016  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic