Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Verhaal


Ik denk dat ik vrijdag gewoon wel gewoon lekker aan het bier ga. Dan ben ik op de zaterdag tenminste relatief fris, kan dan wel eventueel een pil poppen of zo. Zondag kijk ik wel, misschien inderdaad een puntje pep of zo. Coke is sowieso geen optie voor me, ik vind dat echt enorm klotespul. Maar misschien doe ik dat weekend ook wel helemaal niks, heb Xqlusive Ran-D met alleen alcohol op meegepakt, beviel me eigenlijk ook wel prima. Maar ik denk dat ik toch wel bij een van de eindshows even wil kunnen pieken haha.

klapstoel schreef:
Lang niet zo hard als andere middelen die hier worden besproken, maar een guarana tablet/pil kan op een lang festival echt een lifesaver zijn :P vooral als je moet rijden. ben benieuwd of andere ht'ers wel eens een guarana of soortgelijke energie tablet/pil hebben genomen.


Kan je dat ook bij een smartshop krijgen of zo?

Oh, en ik had nog een vraagje. Heeft iemand van jullie ervaring met stoned op zo'n feest staan? Ik heb nooit echt kneiterstoned op zo'n feest gestaan, dus ik vroeg me wel af hoe dat was. Als het chill is kan ik het mooi bij wiet/bier houden in het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 02:33 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben niet echt een ervaren blower maar heb vaak vernomen dat vrienden die blowde het saai vonden en overal aan irriteerde, ze wilde ook constant zitten en genoten niet van het feest.

Zodra er wat alcohol bij gedronken werd, werden ze misselijk. Dat laatste herken ik ook altijd als ik blow. Nuchter zou ik nooit een joint aanraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Oh, en ik had nog een vraagje. Heeft iemand van jullie ervaring met stoned op zo'n feest staan? Ik heb nooit echt kneiterstoned op zo'n feest gestaan, dus ik vroeg me wel af hoe dat was. Als het chill is kan ik het mooi bij wiet/bier houden in het weekend.


Bij echte stampmuziek als hardstyle/hardcore vind ik het niet fijn om te blowen. Die intensieve bewegingen van het losgaan trek ik dan echt niet goed. Als er wat rustiger gedanst kan worden, zoals bij techno of liquid dnb, dan vind ik het wel chill op zn tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Spalken schreef:
Oh, en ik had nog een vraagje. Heeft iemand van jullie ervaring met stoned op zo'n feest staan? Ik heb nooit echt kneiterstoned op zo'n feest gestaan, dus ik vroeg me wel af hoe dat was. Als het chill is kan ik het mooi bij wiet/bier houden in het weekend


Mijn vriendin doet dit maar wel met hasj, ze drinkt de hele dag en neemt steeds een paar hijsjes, doet hem dan weer uit en in een pijpje om te bewaren. Zo rookt ze er 2 op een dag ofzo, werkt bij haar erg goed. De muziek is vrij intents en ze kan lekker leeg kijken naar alle lampen (ook overdag)

Wiet zou ik niet adviseren inderdaad, wordt te high van in plaats van stoned
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt heel erg anti blowen wat feesten betreft. Dan word ik denk ik te moe ofzo en dan is mijn feest verpest. Zal het nooit proberen. Bewaar het gewoon voor thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Kan je dat ook bij een smartshop krijgen of zo?


Jep, daar heb ik het zelf ook gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Spalken schreef:
Oh, en ik had nog een vraagje. Heeft iemand van jullie ervaring met stoned op zo'n feest staan? Ik heb nooit echt kneiterstoned op zo'n feest gestaan, dus ik vroeg me wel af hoe dat was. Als het chill is kan ik het mooi bij wiet/bier houden in het weekend.


Bij echte stampmuziek als hardstyle/hardcore vind ik het niet fijn om te blowen. Die intensieve bewegingen van het losgaan trek ik dan echt niet goed. Als er wat rustiger gedanst kan worden, zoals bij techno of liquid dnb, dan vind ik het wel chill op zn tijd.


Dit. Heb het ook wel eens gedaan op een dnb feestje, maar dan ben je ook omringd door mensen die blowen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien als je het inderdaad bij een paar hijsjes houdt dan valt het wel mee ja. Ik vind het altijd wel tof om stoned naar muziek te luisteren, het lijkt dan altijd een beetje alsof ik de individuele "laagjes" in de muziek kan horen. Maar ik kan idd begrijpen dat het geen goede shit is om mee te stampen. Hebben jullie toevallig ervaring met 2cb? Ik las dat het geen aanslag doet op je serotonine voorraad en bij een lage dosis zou het net xtc moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me een mooi verhaal herinneren in dit topic over mensen die door 2cb in het gras gingen liggen en deden alsof ze snipers waren :lol: weet niet meer wie dat was, maar was wel een actief lid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
. Hebben jullie toevallig ervaring met 2cb? Ik las dat het geen aanslag doet op je serotonine voorraad en bij een lage dosis zou het net xtc moeten zijn.


off-topic/drugs-offtopic-t16216-25475.html

Op rebirth nog gedaan :P. Ik kreeg er zelf weinig energie van, ging juist minder hard los als normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Kan me een mooi verhaal herinneren in dit topic over mensen die door 2cb in het gras gingen liggen en deden alsof ze snipers waren :lol: weet niet meer wie dat was, maar was wel een actief lid.


Klinkt als een hele mooie avond :thumbsup:

Ik heb het spul alleen een keer genomen in een thuissituatie en dan had ik een hogere dosis. Ik zat met een paar vrienden de Qlimax setjes terug te kijken op de televisie. Het voelde echt alsof ik er weer bij stond, het was wel echt heftig.

@Eend

Maar had jij dan een hogere of lagere dosering genomen? Want als je meer neemt ga je inderdaad trippen ja, ik zou graag willen weten hoe het is als je <20mg inneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had in totaal 1 pil op. Volgens mij zit je dan ergens tussen de 15 en 20 mg (Norther66 help?). Ik begon met een halfje, en die dosering was al te laag om iets te voelen. En op een hele was ik wel gewoon al aan het trippen (had ook nog best wat bier gezopen, weet niet of dat het effect juist versterkt of vermindert?). Ik heb ook al eens gehad in een thuissituatie dat we hardcore aan zetten aan het eind van de trip, en dat ik daar ook best veel energie van kreeg. Maar op een feest krijg je zoveel prikkels dat je te snel bent afgeleid om echt hard los te gaan. Dit is in ieder geval mijn ervaring, verschilt waarschijnlijk ook wel van persoon tot persoon.

Als je het op een feestje wilt proberen, zou ik het eerst op rustigere muziek (techno bijv.) doen. Hier is alles wat minder chaotisch en krijg je minder prikkels binnen. . Mocht dat bevallen zou ik pas gaan proberen op hardstyle, omdat dit best een drukke omgeving is. Ik vond het zelf schelen dat ik al best veel hardstyle feestjes heb gedaan. Hierdoor voelt de locatie ook best "vertrouwd aan".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alcohol versterkt inderdaad de trip heb ik gelezen. Ben het zelf ook van plan om een keertje te doen. Alleen moet ik dan echt de juiste dosis weten want zoals het bij mijn eerste keer ging, lijkt het me niks voor op een feest. Veel te zwaar lichaam, ik verdwaalde al toen ik de hoek om ging bij een vriend zijn huis en alles was gewoon veel te heftig voor op een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Verhaal


Bedankt voor de uitleg in ieder geval. Ik denk dat ik de 2cb ook maar aan me voorbij laat gaan, helemaal gezien het mijn eerste keer gaat Defqon worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf een paar keer 2C-B gedaan in uitgaanssetting. Eerste keer kacheltje lam in de techno-tempel Berghain in Berlijn. Ik had wat dope vanuit Nederland opgestuurd naar een adres daar.

Wist niet zo goed wat ik kon verwachten. Alcohol versterkt inderdaad en dat heb ik geweten. Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Het was een beetje aparte aankleding daar ... Die foto begon uiteraard langzaam te bewegen en dat was toch een vreemde gewaarwording.
Naast een aantal keren thuis heb ik het in Nederland nog op wat feesten en festivals gedaan. Vaak wel in combinatie met pep want anders trok ik het niet heel goed. Dat vond ik wel te doen alleen zou ik het zonder ervaring in thuissetting niet doen. Ik heb een aantal jaren de closing van Defqon zondag gedaan i.c.m. 2C-B en dat vond ik altijd wel goud. Muziek boeide me dan toch niet zoveel.

tl;dr prima voor op feest of festival maar niet zonder ervaring in thuissetting (en eventueel een upper).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Die anus pulseerde en dat heeft me toch een uur weten te boeien.


Zou wel vervelend zijn als deze opmerking uit z'n verband wordt gerukt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Die anus pulseerde en dat heeft me toch een uur weten te boeien.


Zou wel vervelend zijn als deze opmerking uit z'n verband wordt gerukt...


fixed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te laat :x

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Het was een beetje aparte aankleding daar ... Die foto begon uiteraard langzaam te bewegen en dat was toch een vreemde gewaarwording.

Goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Het was een beetje aparte aankleding daar ... Die foto begon uiteraard langzaam te bewegen en dat was toch een vreemde gewaarwording.

Goud :lol:


Zo herkenbaar haha. Ik heb wel eens gehad dat we met een paar vrienden 2CB gingen doen bij een maat thuis. Toen die shit eenmaal aan het werken was heb ik ook iets van een half uur naar de bosjes in de achtertuin staan staren, ik dacht steeds dat de bosjes aan het "ademen" waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:18 
 
Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
Kan me een mooi verhaal herinneren in dit topic over mensen die door 2cb in het gras gingen liggen en deden alsof ze snipers waren :lol: weet niet meer wie dat was, maar was wel een actief lid.


Hahahaha dat waren Fuzzylogic en ik, prachtavond. Was een halve 2cb en we waren de weg goed kwijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Twee maten van me hadden 2cb genomen op de zaterdagnacht van Defqon afgelopen jaar.

Ze vonden het geen aanrader voor op defqon. Ze zeiden dat ze mensen niet meer aardig vonden, alleen wilde zijn, en dat gaat moeilijk natuurlijk. Ze voelde t ook nog op de zondag waardoor ze zich niet echt top voelde op het festival terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op intents camping vorig Jaar struikelde een 2cb spacer nog over mijn tent heen verdomme. Bijna een platte tent :lol:. Sws was de intents camping echt drama met drugs vergeleken met Defqon haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:42 
 
Hardtraxxer

Lage dosis 2C-B (dus wanneer je wel wat voelt, maar nog niet aan het trippen bent) maakt je inderdaad euforisch, niet zo sterk/op dezelfde manier als bij MDMA maar je loopt wel het eerste halfuur rond met een giga glimlach op je gezicht die er niet af gaat (mijn ervaring, kan niet beloven dat het bij iedereen zo is), en ook beleef je de muziek intenser en heb je (indien je niet te hoog doseert) redelijk wat energie en nog niet zo veel last van een bodyload (2C-B staat bekend om zijn zware bodyload bij hogere doseringen, dit wil je absoluut niet op een feest).

Had het vorig jaar op Defqon gecombineerd met 4-FA (20mg 2C-B met 175mg 4-FA), de 4-FA overheerste wel, maar als ik mijn ogen sloot had ik best wel leuke visuals (allerlei mooie, felle kleuren). Dus als je het gaat doen, combineer dan een wat hogere dosis 2C-B met een beetje pep of 4-FA oid om de benen los te krijgen, maar wel nog wat van het effect van 2C-B te behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:44 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Twee maten van me hadden 2cb genomen op de zaterdagnacht van Defqon afgelopen jaar.

Ze vonden het geen aanrader voor op defqon. Ze zeiden dat ze mensen niet meer aardig vonden, alleen wilde zijn, en dat gaat moeilijk natuurlijk. Ze voelde t ook nog op de zondag waardoor ze zich niet echt top voelde op het festival terrein.

Ze waren dus gewoon iets harder aan het trippen dan ze wilde, en daardoor is die een beetje omgeslagen in een bad trip, gok ik zo.

RoyAPO schreef:
Op intents camping vorig Jaar struikelde een 2cb spacer nog over mijn tent heen verdomme. Bijna een platte tent :lol:. Sws was de intents camping echt drama met drugs vergeleken met Defqon haha

Is het daar nóg erger dan op Defqon? xd
Vorige  1 ... 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic